![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
sorry dat ik kortzichtig ben dan haha Ik reageerde op het "goed geproduceerde" waar M. het over had. Naar mijn inziens is dit niet waar. Het er meteen bijhalen dat ik de stijl dan niet mooi vind, is dan toch ook zeker even kortzichtig. Op zich een goede plaat, maar de productie is enorm iel en zacht. ![]() |
|
Heerschap spectre, heb je de CD gehoord of wat mp3'tjes? Ik hoorde van ome Mörke nl. dezelfde klacht, terwijl mijn Watain-CD erg vol en helder klinkt, en verre van 'iel'. Ook de bas (en bassdrums) komt goed door, en toen hij de CD hoorde vond hij het ook anders klinken dan de mp3'tjes die hij had gehoord. Het is geen Peter Tägtgren-productie nee, maar 'iel' kan ik toch echt niet koppelen aan het geluid op 'Casus Luciferi'. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
he bah ik hou helemaal niet van PT producties ![]() |
|
quote: idem 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Heeft iemand ervaring met Sound Riot Records? http://paginas.terra.com.br/arte/soundriot/main.htm [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-06-2005 2:04] Bruce Banner ![]() |
|
Heb er nog nooit van gehoord ..... Bands die ze hebben zijn geen grote namen dus kennelijk klein en simpel labeltje ... ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
SL heerscht ja ![]() |
|
Krijs Records ![]() ![]() |
|
quote: SPAM! Suck my piss ![]() |
|
het staat er nu wel 2 keer, bedankt ![]() |
|
quote: Geen probleem! http://wolversveen.uwkerk.nl/krijs/krijs.html Suck my piss ![]() |
|
eigenlijk is het www.krijsrecords.tk, maar dat terzijde ![]() |
|
Relapse!! en Regain!!! waarom? lekker hakken! ![]() ![]() |
|
Kan iemand mij iets wijsmaken over wat er met SOMBRE RECORDS gebeurd is? signature ![]() |
|
http://www.noescaperecords.com Het huis van; Bile, Voltron(VETTE drumconputergrind) The Day Everything Became Nothing , The Kill! ja Suck my piss ![]() |
|
Kan iemand mij zeggen wat de wazigheid rond Drakkar Productions is? signature ![]() |
|
ik wilde geen nieuw topic openen, dus maar even hier. bestaat napalm records nog? de site doet het iig niet ![]() |
|
Site werd ook zelden bijgewerkt ... misschien dat ze em aan het bijwerken zijn? Nog niets gehoord over eventueel ophefen van dat label ... ![]() |
|
Napalm Records bestaat nog ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
raar dat zo'n groot label dan nu een offline pagina heeft. www.napalmrecords.com het ziet er niet uit alsof het onder constructie is.... ![]() |
|
Relapse vanwege het uitbrengen van grensverleggende extreme muziek. ![]() |
|
quote:Vreemd is dat omdat ik zojuist weer mail kreeg van Napalm met de mededeling dat je een gratis sampler krijgt bij een online bestelling op de Napalm site. ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |