![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben tegenwoordig er into Firebox en Firedoom aangename bandjes en Agonia ofcourse signature ![]() |
|
zoeken ze geen leuk thrash bandje? ![]() |
|
quote: ken je er dan een? signature ![]() |
|
engine of pain! ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Over labels gesproken: kijk eens welk groot label nu in problemen zit.. EMI! http://www.nu.nl/economie/2247959/platenlabel-emi-voorlopig-gered.html Oei, uiteindelijk 3,1 mld terugbetalen in 2015; dat wordt een uitdaging met de huidige CD-verkopen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Rucktion en Filled with Hate ![]() ![]() |
|
Zijn er hier mensen die verstand hebben van platencontracten en mij uit de brand kunnen helpen? Ik kom er grotendeels wel uit maar zit te stoeien met een bepaalde clausule. ![]() |
|
quote: Ja, wel ervaring mee. Probeer het zo simpel mogelijk te houden is mijn advies. Boeiender ![]() |
|
Dat snap ik, maar als de andere partij met aanlokkelijke doch tricky clausules aan komt zetten is het een ander verhaal natuurlijk. Maar goed, ik heb het even nagevraagd en het gelukkig blijkt niet zo ingewikkeld te zijn. ![]() ![]() |
|
Marcel Coenen of FRNK zullen dnek ik wel veel errvaring met contracten hebben, die misschien mailen? Spectre wellicht? ![]() |
|
quote: CD prijzen nog hoger maken? Je moeder. ![]() |
|
Graf records, goed label ![]() ![]() |
|
quote: We komen er nu wel uit denk ik, maar ik zal ze in m'n achterhoofd houden. Thx. ![]() |
|
En gewoon gezond verstand gebruiken, als je het niet vertrouwd, niet doen. ![]() |
|
quote: Hehe. Ik hoop nog steeds dat hij enorm botbloemetjes krijgt. Je moeder. ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
Anders een keer een bevriende rechtenstudent of afgestudeerde naar laten kijken, eventueel voor een vriendenprijsje. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
ik dacht dat Dental Records de grappigste zou worden, maar deze doet het nog beter www.nolabelrecords.org/ signature ![]() |
|
Neurotic Records, weet iemand wat daar mee is gebeurd? is Neurotic Deathfest in het verlengde daarvan opgericht? signature ![]() |
|
of niet! signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |