|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens de deeds of flesh site staat deze inderdaad in rijsen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*heeft al aan de bel getrokken* |
|
Rijssen zou niet door gaan... |
|
quote: oh, op de Severe torture site staat het namelijk ook al "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: wat staat er ook al edit:"al gezien" ik zal het brein op de hoogte stellen, maar als het goed is gaat alles gewoon door hoor, en andere bellen we tripple 7 gewoon [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-07-2003 17:51] |
|
quote: dat het in rijssen is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik zal vanavond eens hevig gaan vergaderen in het hoge noorden |
|
quote: Op de site van Lucky (Rijssen) staat het ook niet meer... ..."Hate can only create more hate"... |
|
yo! allemaal naar ons fest dus!!!!!! |
|
Ik weet ook niet waarom overal nog steeds staat dat de show in Rijssen zou zijn. Wij hebben echter gewoon een contract in handen en er werd ons verteld dat de show in Rijssen niet doorgaat. None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Dan zijn ze gewoon lui met het updaten van die data "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja duh is allemaal van dat langharig werschuw tuig! |
|
Zoooo'n vette line-up en Rijssen gaat gewoon niet door..... Hmmm, dan maar naar Groningen , daar is 't fest toch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:jaaaaaaaaaa!!! gezellig!! meer meisjes!!! |
|
quote: Zou 't echt supertof vinden! Ook om 's wat meer mensen van hier IRL te ontmoeten... Maar OV is dan niet geldig he, tot hoe laat duurt het 's avonds eigenlijk, kan misschien wel een slaapplek in Groningen regelen... Dan maar met de auto, op welke dag is het eigenlijk? (sorry, kan zelf natuurlijk ook kijken...)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ok het is op 12 oktober dus, en in Drachten ..."Hate can only create more hate"... |
|
Op zondag, da's geweldig!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ghoulliette help! Wordt dit ook verplaatst?? Zie Hate Eternal/Dying Fetus concert topic. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
voor iedereen die het nog niet wist, het fest is verplaatst. (dit vanwege het verplaatsen van de tour van hate eternal) |
|
Ik wil dit voor geen goud missen!!! Waar kan ik heen? (en met wie kan ik mee? ) *rent als een gek in het rond* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
je kunt het proberen bij Arson, die woont daar in het hoge noorden |
|
Wat versta jij onder het hoge noorden? Ik ben op dit moment trouwens behoorlijk in de war over de data en lokaties. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-08-2003 20:49] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Groningen toch? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Arson woont in Drachten, daar ligt de Iduna ook. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |