|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar woont die andere pestkop |
|
Drachten is best dichtbij ... |
|
quote:Oh ja, natuurlijk "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: nee man gelukkig niet None of us are saints - Albert Fish |
|
Maarre wat speelt er nu dan? |
|
inprincipe hetzelfde |
|
quote: Wat is dat dan, want deeds of flesh en consorten komen pas in januarie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja duh, ik zeg toch dat het verplaatst is, en waar denk je dat het heen verplaatst is... ik heb het niet over de place hoor skatje |
|
ja jongeuh daarom is dat festival ook VERPLAATST naar 7 februari bands: Hate Eternal Deeds Of Flesh Dying Fetus Houwitser Stoma None of us are saints - Albert Fish |
|
oohohohhhhhhhhh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
zie je wel jongeuh!!! |
|
ja gewoon beter lezen wat wordfuhrer Ghoul te melden heeft None of us are saints - Albert Fish |
|
Pff behandel je mogelijke bezoekers eens wat vriendelijker Maar Houwitser en Stma voegen jullie aan die package toe? |
|
quote: jah had t topic een tijdje niet gevolgd en ik ben lui "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat staat er toch o lieve toekomstige bezoeker |
|
quote:Slijmbal Zo verrouw niemand je natuurlijk he |
|
Die Stoma- luitjes hebben het maar weer goed voormekaar! Die lui staan echt overal. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-08-2003 14:24] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ze zijn dan ook vet goed |
|
quote: Ach ja, ze zijn idd goed in wat ze doen. Verder zie ik er eigenlijk alleen de humor er maar van in. Ik kom wel 's bij ze over de vloer in Heerenveen voor een biertje (Andre, de zanger, heeft een illegaal kroegje) en het zijn behoorlijk gezellige lui moet ik zeggen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb ze 1x live gezien ja en was puur humor en gezelligheid Hebben ze ook cd's bij e weg? |
|
Ik heb de split met Last Days of Humanity hier liggen. Voor de rest hebben ze volgens mij nog niets uitgebracht. Ze gaan binnenkort weer wat opnemen geloof ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oh, zie net op hun site dat ze al klaar zijn met opnemen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Roelof (de drummer, ook in Aversion) is momenteel de nieuwe plaat aan het afmixen. Zijn erg gezellige lui... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: kom jij ook??? want dan zal ik me nog onvriendelijker gaan gedragen, aan deze confrontatie ontkom ik niet vrees ik Houwitser vervangt Severe Torture geloof ik en Stoma voegen we zelf toe... None of us are saints - Albert Fish |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |