|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Nortt - Pure Depressive and Monotonous Black Doom Metal - http://nortt.cjb.net/ Ik beluister nu de demo "Døden", prachtwerk. Discography: 1997: 'Nattetale' (Demo Tape) 1998: 'Døden' (Demo Tape) 1999: 'Graven' (Demo Tape) 2002: 'Graven' (LP) 2002: 'Hedengang' (7 inch.) Iemand? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Te traag voor mij. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja ik moest ook al aan Forgotten Tomb denken. Niet per se aan Dolorian, maar aangezien Forgotten Tomb weer beinvloed is door Dolorian kan ik daar ook wel een beetje inkomen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Heb alle vier de titels in een zeker gecomprimeerd muziekformaat, maar staat me even niets van bij hoe het klinkt. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nortt heerscht, heb alles van'm behalve de laatste, die alleen op MP3. Er zijn best wat goede bands uit DK die zo rond dezelfde tijd zijn begonnen trouwens. ff wat origineler dan veel Noorse of Zweedse bands. |
|
Godverdomme ik ben wel erg benieuwd naar die 'Gudsforladt' cd. Ik zit er zelfs aan te denken om hem eventueel te kopen ook als is ie 29 EURO. Maar vanuit een of ander wazig siteje uit Denemarken doe ik dat toch liever niet. Iemand die weet waar je hem nog meer kan krijgen? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Is dat de nieuwe LP/cd? Welke website heeft u 'm gevonden? |
|
Van een nieuwspost op Doom-Metal.com: http://www.diehardmetalshop.dk/ EDIT: het gaat trouwens om de CD versie, volgens mij was ie al op LP gereleased. [Dit bericht is gewijzigd door ' ' op 13-03-2004 16:17] "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ergens gevonden: When the fifth month of 2003 dawned, "Gudsforladt" was unleashed as a 12" full-length LP. Again it was Sombre Records who brought life into this creation of unholy death. Nortt recently signed to DIEHARD Music. Released in February 2004, the CD version of "Gudsforladt" will be the first release on DIEHARD Blooline. "Gudsforladt" is Limited to 1000 hand numbered copies and packaged in a Case-bound Digibook. |
|
Juist, nou, CD of LP versie zou ik een van beide wel willen hebben. Maar de CD is dus buitensporig duur en ik heb geen LP-speler. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Hmm als ik zo de tracklist zie: 1.Graven 2.Døden (Døden Demo) 3.Glemt (Hedengang 7") 4.Gravfred (Graven 10") 5.Hinsides 6.Hedengangen 7.Død og borte (Hedengang 7") 8.Nattetale 9.De dødes kor (Graven 10") 10.Dystert sind 11.Evig hvile (Døden Demo) Betekent dat nou dat er maar een paar nieuwe nummers op staan? Hier hou ik dus niet van... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Nortt... leuke muziek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik las ergens dat die digipack 29 euro kost. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Las je dat toevallig in mijn post? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: sorry, had niet alles gelezen. als het er werkelijk goed uitziet ga ik het misschien overwegen om hem te kopen, moet hij wel in de buurt komen en niet op die vage deense site.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
My thoughts exactly. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ja het zijn bekende nummers, maar ze zijn allemaal compleet nieuwe ingespeeld voor de nieuwe cd met een zeer goede productie.. ik heb hem van de week gekregen.. machtig geluid... maar die prijs is achterlijk inderdaad, toch als je die demos en 7" / 10" al hebt blijft deze cd zeer de moeite waard. quote: Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Blijft een beetje ripp-off praktijken imo. Ik heb alleen die Hedengang 7" origineel, en ik moet zeggen dat het geluid daar gewoon prima is. Die andere nummers heb ik allemaal niet origineel, maar 29 euro blijft een smak geld. Laat Hr. Nortt maar eens nieuw materiaal schrijven, de luiwammes! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ja goed, inmiddels gevonden op het Soulseek, maar ik vind de geluidskwaliteit dus gewoon pruts. Ik vind de remake van 'Dod og Borte' bijvoorbeeld gewoon veel slechter dan het origineel. Njah, als je nog niks van Nortt hebt zou dit een leuke cd zijn, voor niet meer dan 15 euro. Jammer dus. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik vind Nortt absoluut geweldig. Ik heb de EP "Mournful Moments", waarvan het hoesje en artwork prachtig zijn uitgevoerd. THR uit Zweden heeft "Graven" opnieuw op CD gereleased. Een erg goede band, ik ben op zoek naar materiaal van 'm... [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-03-2004 20:35] |
|
ben nu de CD "Gudsforladt" aan het beluisteren... vette poep |
|
Heb Gudsforladt op LP en de Hedengang 7". Erg sterk materiaal. Ideaal om in een roes wat bij te soezen ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Gudsforladt is opnieuw uitgebracht, nu in een box, gelimiteerd tot 1000 (handgenummerde, voor de liefhebbers) stuks. Hoe is het materiaal van deze release? |
|
Het zijn grotendeels nummers die al op (meerdere) eerdere releases staan, alleen dan met een stuk betere produktie. Persoonlijk vind ik de muziek op zijn tijd erg gaaf het is alleen jammer dat die kerel wel erg vaak oud werk blijft heruitbrengen, in plaats van eens wat nieuwe nummers te maken. |
|
dat viel mij dus ook op, het Graven materiaal is al tig keer opnieuw uitgebracht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |