|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, loop hier net ff langs de helpdesk om iemand uit de brand te helpen komt een van die jongens:"hee, heb je het goede nieuws al gehoord, bij mij in het dorp (hij woont in een dorp en is zwaar gristelijk) is een man met een trekker een tuin in gereden toen hij er achter kwam dat zijn vrouw vreemd ging" Dus ik daarop:"nee, maar heb jij het goede nieuws al gehoord, er is een kerk afgefikt in Tilburg..." Dan worden ze opeens zo stil altijd |
|
quote: De prutsers. ff ter verduidelijking: niet iedereen die in een dorp woont is kristelijk. |
|
quote: heel goed gezegd, voor je t weet begint het geouwehoer weer van begin af aan Bruce Banner |
|
Ja het is jammer dat kerken vaak mooie gebouwen zijn. Maar dat is dan ook het enige nadeel, van mij mogen ze allemaal affikken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Niet af-fikken, gewoon de kristelijke zooi eruitgooien, en er iets nuttigs mee doen. voorstellen: -museum -café -concert-zaal -jeugd center -... |
|
quote: OEFENRUIMTE Bruce Banner |
|
hele brute akoestiek Bruce Banner |
|
quote:Nope, dat durf ik ook niet te beweren en doe ik dan ook niet, anders had ik "en is zwaar gristelijk" wel achterwege gelaten |
|
Heeft iedereen wel meegenomen wat je hier http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=827815 had gepost? Bruce Banner |
|
quote: Ik weet het wel, maar ik wilde het gewoon ff duidelijk maken. Ik woon namelijk ook in een klein dorp, en ik vind dat stukken vetter dan een groot-stad. |
|
Zonde van zo'n mooi gebouw zeg [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 11-07-2003 15:38] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Begreep Thorn? of heb ik dat verkeerd Maar mensen daar zijn wel gestoord, nog een keer in Zeeland wat mee opgetrokken...stelletje idioten (en pyromanen) [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 11-07-2003 15:39] |
|
quote: Wat ? |
|
dat je daar woonde...maar dat zal ik wel verkeerd gelezen hebben...moet hier ook af en toe wat werk verzetten |
|
quote: Nee, woon in Ellikom. |
|
Ik woon in Kerkrade....what's in a name? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: -het kerkorgel aan Skepticism doneren Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik snap de vreugde om een afgebrande kerk niet, behalve dat het erg 'in' is in puberale black metal kringen (met warrior_jodin voorop) om kerkverbrandingen als heldendaden te vereren. Ik heb geen last van die verdomde christenen met hun, eerlijk is eerlijk, vaak zeer mooie gebouwen. Des te meer met schapenvlees nuttigende islamieten, die niet alleen ons land bevuilen met hun achterlijkheid en parasitisme, maar ook nog eens buitengewoon afzichtelijke gebouwen met minaretten als dildo's op onze belastingcenten van de grond stampen. Je weet nu wat je in de fik moet steken. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: aye commander Bruce Banner |
|
quote: Moslims ? Ideaal !! |
|
welke posts zou Paul bedoelen met "op het randje" ? Bruce Banner |
|
quote: Daar ben ik ook nog altijd niet uit... |
|
quote: je blijft tenminste proberen Bruce Banner |
|
quote: Zo ben ik he |