|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe Burzum terug uit de gevangenis? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Pardon, zei bonobobo daar warempel iets zinnigs? [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 11-07-2003 17:00] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het was SATAN!!! |
|
|
|
mooie kerken me anus: branden zullen ze We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
*schop* Er schijnt er momenteel één te branden in Harlingen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*zou wel even een foto maken morgen , er is totaal niks meer van over. ach het was toch een zwarte kousen kerk dus tsjah ...... [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 23-12-2004 20:59] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Levert altijd mooie plaatjes op. edit: 2 zielen 1 gedachte. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 23-12-2004 21:00] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
wtf !? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zonde! In Harlingen staat er nu ook een in de fik; http://www.fok.nl In de gereformeerde kerk in Harlingen is vanavond een grote brand uitgebroken. Tientallen brandweerlieden proberen het vuur, dat rond 18.30 uur ontstond, te bestrijden. De enorme rookontwikkeling die met de brand gepaard gaat, waait richting een tegenoverliggend bejaardentehuis. Honderd bewoners zijn daarom uit voorzorg naar een gemeenschappelijke ruimte gebracht. "Mocht het alsnog nodig zijn, dan kan het bejaardenhuis snel ontruimd worden", aldus een politiewoordvoerder. Eén bewoner van het bejaardenhuis is met ademhalingsproblemen naar het ziekenhuis gebracht. Over eventuele andere slachtoffers is nog niets bekend. Ook over de oorzaak van de brand bestaat nog geen duidelijkheid. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 23-12-2004 22:17] |
|
quote: En binne se lukt?! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
nou nee mocht gvd geen foto's maken van die kut lijers. zou van de week wel even een before/after foto posten ! gaast oek wat doen vanavond? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Geen byzondere dingen, even een potsje Mario Kart bij die gast die su vaak belt. En ik wacht op een telefoantsje van de ex-drummer van Lowlife.(Die mut mij even het nummer van 1 van die bandleden geve, want ik wil wel bij hun drummen) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Haha ga je Eppie's plekje innemen?? Koel man Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
al die zooi de fik in liefst gevuld met kerkbezoekers erbij levert weer mooi fotomateriaal op voor den Nederlanschen BM bandsch Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wel als ie zo terugbelt om dat nummer(van Klaus) te geven Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Doe je wel een beetje lief tegen Eppie, zijn verkering is net uit, snapst? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aha, het ie d'r alweer een versleten? Hij mag wel opschieten met bellen want dat zou ie rond 10 over zeven doen.( misschien heeft ie zich wel te pletter gereden ) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hmmm da's wel erg rigoreus...heeft ie je nummer wel? Ontopic: BRAND!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Volgens mij wel(gewoon ons huisnummer). ....En over ONtopic gesproken; Ik heb net even gezocht naar foto's van de Oerdracht in lichterlaaie maar ik kon niks vinden, misschien jij? Er stond toentertijd wel een foto van in de Leeuwarder Krant Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat een enorme gaye actie. En wat is iedereen die dit gaaf vindt GAY. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik vindt het gaaf Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat een statement zeg... Het zal je moeder maar wezen... |
|
oud! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |