|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
|
|
Necrophobic, can't control the paranoia, scared to die! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
*wacken, here i come* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Die setlist begint wel hartstikke kut zeg... Maar ze maken het subliem goed! |
|
maar 1 nummer van hell awaits... en show no mercy... en een boel titels die me nix zeggen. Oud Vuil. |
|
hoelang speelden ze daar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: das een erg goeie list inderdaad I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Oud Vuil. |
|
heersch!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Cool! maar vond ze in 2002 op ozzfest bar tegenvallen! Maar goed slayer bij daglicht is niet echt optimaal, was zowiezo een aanfluiting, man wat heb ik me zitten ergeren daar HAHAHAHA, ga er noooooit meer heen! |
|
niks van show no mercy maar ja wel van hell awaits en H.T.C Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: zucht, daar heb ik het ook al 2 posts en nu dus 3 over. trouwens, alleen het nummer hell awaits van hell awaits word gespeeld, dat sucked een partij, zeg. tuurlijk, raining blood is geweldig, maar hell awaits is superieur, die duisternis!!! Oud Vuil. |
|
Volgens mij spelen ze die nummers van Hell Awaits nooit. Ik denk ook dat R.I.B. betere livenrs. bevat, het lijkt me erg moeilijk om die duistere sfeer van Hell Awaits op een groot festivalpodium over te brengen. |
|
quote: "Hardening of the arteries" zou toch wel moeten lukken. Dat nummer ligt al behoorlijk in de stijl van R.I.B. Maar verder zouden idd wel wat nummers van "Hell awaits" gespeeld mogen worden. "At dawn they sleep" is een van mijn lievelingsnummers. |
|
heb ze nooit gezien, wel een hele zooi bootlegs van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
volgens mij heeft slayer een nummer als black magic al tig jaar niet meer gespeeld Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
pfff, in de tijd dat ik ben geweest, alweer ff terug, werd er altijd behoorlijk veel van hell awaits gespeeld. en sowieso - black magic - die by the sword werden altijd gespeed, heheh, gespeeld. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-07-2003 0:14] Oud Vuil. |
|
they say the pen i mightier than the sword i say fuck the pen cause you shall Die by the sword Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: hehheh, jah, standaard intro. Oud Vuil. |
|
quote: Dat vind ik echt super gay!!! 'I say fuck the pen' mijn god |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
WAT ER STAAT Dat laat toch weinig te raden over . |
|
LOL leuke setlist btw , jammer dat ik niet naar Wacken kan |
|
Kan dat niet in het Slayertopic ofzo, of in één van de reeds bestaande Slayer topics, want dit intereseert me hoegenaamd niet. Anders maak ik wel ff een topic aan met de setlist van alle bands die ik afgelopen twee maanden heb gezien ofzo [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 12-07-2003 0:34] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |