|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klinkt feestig. Jammer dat ik geen bier lust Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
geweldig kerel Uiteraard ben ik hierbij |
|
Even obtest uit litouwen gehaald! hehe geweldig, word word weer flink zuipen! |
|
De organisatie van Heydensch Metael Feeste wil Obtest boeken, we hebben afgesproken dat als ze daar spelen dat ze dan ook in de Jonas spelen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Mooi, ik heb ze een keer gezien in arnhem maar door vertraging konden ze toen slechts 3 nummers spelen. Hopelijk word het deze keer meer |
|
quote:Jonosh. Is nummer 4 dan weer in Jonosh? [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 17-07-2003 18:55] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jepp, ze hebben nu iemand in het bestuur die wel van metal houdt en tevens een zeer geschikte peer is, nu komen er ook meerdere stoere metalbands in de Jonas en is het weer de moeite waard om er heen te gaan Even de homepage van Obtest bekeken, ziet er goed uit Dat wordt lekker en Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Wie zit er dan in het bestuur die zo van metal houdt? Ik heb wel van teun gehoord dat hij ook nog een bm avond zou gaan regelen, maar die zit toch niet in het bestuur? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik bedoel Teun,hij zit niet in het bestuur, maar wel in de programmering. Wie ben jij eigenlijk? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Bas, en jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hoe heet jij met de achternaam, ik ken de hele jonge garde niet bij voornaam. Ik ben John, mij moet je wel kennen. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Koning, ik kom niet meer zo vaak in jonosh, slechts een enkele keer. Zat jij niet in Noorwegen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Inderdaad,daar zit ik nog steeds Nu weet ik in elk geval wie jij bent, ik kwam jou laatst nog tegen in een groene BMW. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Nee, dat is paul volgens mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dan weet ik het ook niet meer! Maar goed, het Unie van Atrecht-festival wordt nu in volledige samenwerking met de programmering georganiseerd, bovendien spelen er nu alleen folkmetalbands en dat wordt door de rest van de Jonasgangers ook beter geaccepteerd dan black-metal, dus mag het nu wel Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Mr. Cuntreaper zag voor het eerst in zijn leven een vrouwelijk scoutsmeisje uit België van dichtbij en hij kan er niet over zwijgen. Zolang je dromen hier maar niet neergeschreven worden. Jammergenoeg voor Mr. Cuntreaper sta ik niet in contact met die meisjes. Ze waren op Leer,Botn&Pinnn wel uiteraard alleen op Zwartketterij afgekomen. Ze hebben me trouwens gevraagd een foto van heer Zwendelaer in een beige short met een sjaal rond z'n nek te bemachtigen, om die daarna bushokpostergroot in het jeugdhuis te hangen. Trouwens, komt Mr. Cuntreaper op 26 juli naar Gent? Pagan Metal Night? Of vertoef je dan nog steeds in de Scandinavische struiken? Je kan me de bout hachelen! |
|
Dan vertoef ik nog steeds in het bosrijke scandinavie waar zowel de lucht als de dames schoon ende rein zijn We hadden anders ook met Grimm daar gespeeld, maar ik moest de organisator (en mezelf) teleurstellen met de mededeling dat het niet door kan gaan wegens in het buitenland vertoevende bandleden, heer Patjakker vertrekt die dag naar het schone Ierland waar de dames kort en dik zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: en roodharig. Je kan me de bout hachelen! |
|
hier ga ik biiiiiiiiiijjjjjj zijn..... Obtest en Heidenvolk zijn voor mij al 2 redenen om te gaan ook al is de rest puur shit....wat ik niet verwacht btw ...maar goed..... |
|
De rest is ook geen kattenpis, Grimm slaat sowieso dikke negerinnenkonten van het formaat Gerda Havertong en W&D heeft ook een zeer hoog headbanggehalte Al die vrouwen hebben rood haar, en niet alleen op hun hoofd...aldus sprak vrouwenkenner en souteneur Legatius Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ich bin dabei erich! Je moeder. |
|
Wij gaan zaufen kerel! |
|
Zitten vette bands bij (Heidevolk oa ), maar waar ligt Jonas? |
|
heersend! dat gaat gaaf worden.. op elk uva nog gespeelt en me misdragen.. whahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je misdragen kost jou niet al teveel moeite Kan jij eventueel regelen dat we met dezelfde bands op vrijdag 7 november in de Staddijk/Goudvishal kunnen spelen? Dan maken we er een vet tourtje van met veel en Nog zin om naar Noorwegen te komen, als je het laatste weekend komt kan je een week blijven! Het gaat je ongeveer 500 euro kosten, inclusief reis! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |