|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb het ongetwijfeld wel een paar keer gehoord, en op zich vind ik de Beastie Boys niet vervelend Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
no sleep till...... BROOKLYN wat een heerschtplaat is dat! relaxt voor in de auto vind ik Bruce Banner |
|
ik was toen denk ik 13-14j en dat vond ik toen wel te doen....hun betere album, later werk is niet zo denderend....of slecht. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
ach, best aardig. Ik vond alleen de "metal"nummers wel aan te horen. De echte hiphop vond (en vind) ik waardeloos. Heel vroeger speelden de beastie boys rommelpunk. Trouwens ook wel een aardig metal-hiphopnummer was van "House of pain"(iets met boom of zoiets). |
|
Beestige plaat!Ik speelde hem zowat stuk toen ik 12 of 13 was,tot groot ongenoegen van ma en pa en die vid van ' fight for your right to party' is gewoon om strike te liggen : taartengevecht,het brave jongetje dat de kleren van het lijf wordt gescheurd door wulpse dames enz. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
JAAAAAAAAAAA, geweldige elpee, heb 'em aangeschaft toen ie uitkwam, vind de rap-nrs ook erg goed! ali baba and the fourty thieves! vind ze nog steeds een erg originele band. Oud Vuil. |
|
En Kerry King die mee doet. |
|
Ik betrap mezelf erop dat ik ook de hiphop nummers leuk vind LOL, wat een plaat hij is ook zooo vet geproduceerd (rick rubin, slayer, trouble, AC/DC) |
|
Beatie Boys heerschen. Ik vind de rap nummer ook goed te pruimen, maar nummers als "tough guy", "Sabotage", "fight for your right to party" (met kerry king) en "no sleep till brooklyn" blijven favoriet. |
|
Nostalgie!!! Ik had vroeger vrij veel op tape maar die kan ik nergens meer vinden.. Maar goed.. daar hebben we andere manieren voor tegenwoordig *start Kazaa*.. Roeleer!! NP: No Sleep Till Brooklyn |
|
Hmmm.....ik kreeg trouwens een paar dagen geleden te horend dat de Beasties een verrassingsconcert in A'dam gaan geven volgende week. Maar dat was dus een dag te laat om kaartjes te krijgen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Geweldige plaat ja! No sleep till brooklyn, Girls, Fight for your right Allemaal instant klassiekers! Is hun nieuwe album alweer uit? Hun nieuwste nummer klinkt wel lekker old skool hip hop Mijn persoonlijke favoriete album is natuurlijk the sound of science Alle toppers op 2 schijfjes. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Sounds of science heb ik niet....maar dat komt omdat ik alle andere platen heb. Staat er nog iets bijzonders op SoS dat nergens anders opstaat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Leuke cd, klasieker Heerlijke feestmuziek Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
vet album ja! Heart attack man!! maar m'n favo BB album is toch wel 'Aglio E Olio' uit '95, en dat is probably omdat 't alleen vette hc/punk nummers bevat. 'Some old bullshit' is ook erg cool/ral |
|
Die nieuwe clip ziet er ook weer cool uit, zelfde sfeertje als sabotage. pruiken, snorren. Oud Vuil. |
|
Het enige album wat ik van ze ken, maar wel een heel gaaf album! Zo te horen is de rest van het werk van de Beasty Boys niet noemenswaardig? |
|
quote: Paul's Boutique - is gewoon humor en een fijne plaat. Check your head - idem Ill Communication is fantastisch. Beetje freaky and spacey. Hello Nasty is ook super als je van turntablism en freaky muziek houdt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vind persoonlijk alleen licensed to ill echt gaaf de rest neight toch meer naar pure hip hop etc.. |
|
Vind Licensed to Ill eerlijk gezegd het minst beste album van The Beastie Boys. Op de latere albums laten ze tenminste blijken dat ze muzikanten zijn. Ik heb hen twee keer live gezien (Paradiso - [Check Your Head-tour] en Ahoy [1999]) en ik was blij dat ze nauwelijks nummers van Licensed to Ill speelden. In tegenstelling tot vrijwel al hun andere albums heb ik Licensed to Ill niet eens in mijn collectie... |
|
Wie is er trouwens bekend met de solo platen van Mixmaster Mike? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:In verband met zijn samenwerking met de BB heb ik ooit eens een cd van hem geleend via de bibliotheek. Wat ik me kan herinneren veel gescratch. Interessant om een keer te luisteren vanwege zijn kunsten, maar naar mijn mening bevatte de cd iets te veel scratchgeneuzel. |
|
Je moet wel van truntablism houden, ja...maar sommige van die platen zijn echt geniaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Verrek, ik begrijp je incl. spelvouten. Eng.. [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 19-05-2004 11:17] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Iemand die To The 5 Boroughs al heeft? kvind hem errug lekker!!! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |