|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ill communication is ook nog steeds geniaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bestaan ze nog wel? Echt al jaren niets meer van gehoord. Het was toendetijd wel vernieuwend in een verder bleek popmuzieklandschap. Ik heb zelf de verzamelaar Solid gold hits met 15 videoclips erbij. Zeker wel geinig. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
BEASTIE BOYS - Ricky's Theme signature |
|
Nieuw nummer! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Foei. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2011 19:56] |
|
Met o.a. de heersers Will Ferrell, Seth Rogen en Kenny Fucking Powers! En nog een hobbit en Jack Black |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zag vrijdag bij de New Yorker allemaal trendy popshirtjes waaronder een witte met Check Your Head erop. Net zo publiek bezit en modieus old school als Ramones en AC/DC blijkbaar. Zes CD's van die gasten in de kast staan. Alleen Paul's Boutique nog laatst gedraaid. De rest al zes jaar niet meer. |
|
quote: Die is echt lekker! Subtiel kamerolifantje |
|
Zo stil ook. |
|
quote: Dus? En? Wat een gejank altijd. |
|
Deeees dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik draai het ook nooit meer, maar ik doe het ook niet weg. Sabotage echter is zo'n nummer wat van mij elke dag wel een keer op de radio voorbij mag komen, wat een nummer. En die clip is wel zo geweldig! Voor de onwetenden: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja, na 13 dagen gaan zeiken... Wees dan wat sneller, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wordt er straks ook wel afgehaald hoor. Had dat ook al op mn fb. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: En dus deze link. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Deze staat op het kanaal van de Beastie Boys zelf, dus ik hoop van niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Is dat dit? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Okidoki artichoki. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Elk ander ding wat ik op YT aanklikte was inderdaad al weer verwijderd :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lekker tafkap van ze. Subtiel kamerolifantje |
|
Opzekers! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gaaf, hehehe. quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee hoor... maximaal een minuut nadat ik op dat clipje geklikt had al. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |