|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Twister of truth, Imbolc, Bloodboil en Virulent |
|
Hey Imbolc weer 's checken, misschien dat ik kom! |
|
quote: als ik het kan vinden kom ik denk ook wel ff kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-07-2003 10:57] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
jammergenoeg andere bezigheden vannaaf I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Damn, ja het is vanavond. Nee, dat gaat niet lukken, moet draaien in den stortebeker. |
|
misschien ga ik toch wel ff aan paar gasten vragen of ze meegaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
wat staat er nou onder virulent? Ik kan dr echt nis van maken. |
|
bloodboil? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Imbolc |
|
quote: dat is het ja |
|
beetje irritant dat dat vandaag is... Bruce Banner |
|
Beetje irritant dat het in Rotterdam is en niet in Enschede ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wat heb ik gewonnen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat moet je aan de maker van het logo vragen maar ik denk niet dat er een wedstrijd aan verbonden is |
|
quote:Een lekkere zoen van een travestiet op je bek |
|
quote: Mwahahaha I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jep jep hopen dat ernst zn fiets het overleeft vanacht *GRIJNS* kunne we allemaal rollend trug ow ik zit bij ernst oeps (vergat mezelf in te loggen lol ) xxx BellaDamaNocturna [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 19-07-2003 19:08] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hehe tot straks "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Tot zo allemaal! |
|
tot vanaaf xx BellaDamaNocturna te lui om mezelf in te loggen xx Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: hehe luilak! is het eten al klaar? anders komen we daluk nog veel later dan gepland "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ernst stond in de keuken maar we zijn bijna klaar ernst ala wok en ik verknal het weer met ketjap tot zo Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: ik ging vanavond koken met bier! smaakte zeer goed moet ik zeggen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ik zo ff jan koud zetten voor als we vanacht thuis komen gerold Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
hmm... wat voor stijl spelen die bands? is op zich wel interessant |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |