![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Twister of truth, Imbolc, Bloodboil en Virulent ![]() ![]() |
|
Hey Imbolc weer 's checken, misschien dat ik kom! ![]() ![]() |
|
quote: als ik het kan vinden kom ik denk ook wel ff kijken. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-07-2003 10:57] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
jammergenoeg andere bezigheden vannaaf ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Damn, ja het is vanavond. Nee, dat gaat niet lukken, moet draaien in den stortebeker. ![]() |
|
misschien ga ik toch wel ![]() ff aan paar gasten vragen of ze meegaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
wat staat er nou onder virulent? Ik kan dr echt nis van maken. ![]() |
|
bloodboil? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Imbolc ![]() |
|
quote: dat is het ja ![]() ![]() |
|
beetje irritant dat dat vandaag is... Bruce Banner ![]() |
|
Beetje irritant dat het in Rotterdam is en niet in Enschede ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wat heb ik gewonnen? I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: dat moet je aan de maker van het logo vragen maar ik denk niet dat er een wedstrijd aan verbonden is ![]() ![]() |
|
quote:Een lekkere zoen van een travestiet op je bek ![]() ![]() |
|
quote: Mwahahaha ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: jep jep ![]() kunne we allemaal rollend trug ![]() ow ik zit bij ernst oeps (vergat mezelf in te loggen lol ![]() ![]() xxx BellaDamaNocturna [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 19-07-2003 19:08] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
hehe tot straks ![]() ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Tot zo allemaal! ![]() |
|
tot vanaaf ![]() ![]() xx BellaDamaNocturna ![]() ![]() xx Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: hehe luilak! is het eten al klaar? anders komen we daluk nog veel later dan gepland ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: ernst stond in de keuken maar we zijn bijna klaar ![]() ernst ala wok en ik verknal het weer met ketjap ![]() tot zo ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: ik ging vanavond koken met bier! smaakte zeer goed moet ik zeggen! ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ik zo ff jan koud zetten voor als we vanacht thuis komen gerold ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
hmm... wat voor stijl spelen die bands? is op zich wel interessant ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |