|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nope was er nog niet. Ben best benieuwd, nog steeds niet gehoord |
|
Ah vet, alle nummers klinken hetzelfde (je wordt dus nooit teleurgesteld ), nog maar niet te spreken over de enorme "stagepresence" van de zanger... De inleidingen tot de nummers zijn ook wel aardig: [stemvervormer aan] "Dit nummer gaat over mijn buurvrouw, zij is een eskimo, en dan zegt ze weer neem een hapje uit mijn zeehond, of dan zit ze weer uit mijn lava lamp te drinken... MENS DOE TOCH NORMAAL! Dit nummer heet Volcanic Eskimo!" And my marlboro light |
|
Ik heb deze band vorig jaar op het Dynamo houdoebedankt festival gezien. Ik heb me dood gelachen. De muziek is werkelijk waardeloos maar men mag niet ontkennen dat deze jongens gevoel voor humor hebben! Deze gasten moeten een theatertoer gaan doen! |
|
binnen het genre is de muziek zwaar okee vind ik. Maar de podiumpresentatie en de humor er omheen is werkelijk subliem Winter is coming |
|
ik was ook op broermoats en rompeprop was idd volledig humor.keb die cd maar gekocht om die jongens financieel te steunen met de gedachte van: dit klinkt zo bagger die zet ik nooit op.maar dat viel achteraf nog best mee..... heb em tog 2 keer tot gedraaid |
|
Zit nu het nummer Pelikanelul te luisteren en dat is idd grappig! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zeer vermakelijke liveband ja! |
|
Inderdaad leuk om een keer live te zien , maar daar houdt het ook wel op. Zal het thuis nou niet echt vaak opzetten http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Geniale band, muziek is ook zeer goed te pruimen! UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
Hebben die gasten een site of liever t shirts? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hoe zit dat nou eigelijk, ik dacht dat die steven smegma(geweldige nickname )ermee gekapt was omdat zijn stem et niet meer trok ofzoiets...ik zou et niet egt gek vinden maar ok. maar ze spelen wel nog gewoon op een heleboel plaatsen. hebben ze een vervanger of zit steven nog gewoon in de band? |
|
quote: hij reviewed nu bij Aardschok en scheen ook bij Prostitute Disfigurement gezongen te hebben? Kan het heel erg mis hebben hoor. In hoeverre hij met Rompeprop te maken heeft weet ik niet ... |
|
De eindhovense (regio) scene in toch een en al inteelt. |
|
ik weet dat hij reviewed bij aardschok idd, maar ik zie hier op een of andere site ook iets staan dat hij de "pitchshifting chainsawgarglevocals & heavy pigrapes" verzorgt bij rompeprop, dus we hebben het toch duidelijk over dezelfde persoon lijkt mij zo |
|
vette band met humor hehe damn daar gaat veel nepbloed doorheen voor zo'n optreden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
[stemvervormer op piepstem] (richting publiek) "Hedde Gij geen gevoel voor tumor?" [/stemvervormer] |
|
De jongens zijn volop bezig met het zoeken naar een goed label om hun LEKKERE mcd "menstrual stomphulk " te rereleasen |
|
he, ik las nu al de hele tijd Romperop i.p.v. Rompeprop mvg wk10 |
|
quote: Echt waar?! Shit wat gaaf!!! HEERSCHT!! |
|
ik wacht op de Rompeprop/Kringspiertyfus/Bloedbef/Je Moeder-compilatie. als die er zou komen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Zou die er komen dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: geen idee. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
ben een tijdje uit de metal wereld geweest heb veel gemist 1 van de eerste nr die ik te horen kreeg was My digged whomb mijn god dat nummer is humor ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Dat van Aardschok klopt nog steeds! Hij was inderdaad de vroegere zanger van de band en ook degene die steeds met zn leuter uit de broek ging optreden... jammer genoeg inderdaad de band moeten verlaten om bovenstaande reden Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hoe is die vervanger dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |