IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tattoo The Planet Volgende pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 30-09-2001 11:15 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Wie is er allemaal geweest en wat vonden we ervan?

Ik zal beginnen :

Ik ben er geweest,
ik vond Slayer helemaal te gek,
COF was gewoon goed,
Napalm Death veel beter als alle andere keren dat ik ze gezien heb,
Moonspell vond ik tegenvallen omdat zijn gewone stem bijna niet horen was,
En Biohazard vond ik drie keer niks,
ben toen snel een broodje warme beenham gaan halen.

Heads I win, tails you lose

Albert Filth
Usericon van Albert Filth
Posted 30-09-2001 11:23 by Albert Filth Wijzig reactieProfiel van Albert FilthQuote dit bericht

Was Cradle of Filth goed?
Ik vind het echt vet kut dat ik hen niet heb gezien, ik wou het wel heel graag, maar niemand wou mee. Maar volgende keer ga ik zeker weten!!

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-09-2001 12:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 september 2001 11:23 schreef Albert Filth het volgende:
Was Cradle of Filth goed?
Ik vind het echt vet kut dat ik hen niet heb gezien, ik wou het wel heel graag, maar niemand wou mee. Maar volgende keer ga ik zeker weten!!

Cof was echt kicken, ik heb het hele concert vooraan gestaan

the only pleasure is pain

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 30-09-2001 12:49 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik vond TTP helemaal GEWELDIG. Nou ja... niet helemaal, want Napalm Death, Moonspell en Biohazard vond ik niet boeiend. CoF was leuk, maar het geluid was nou niet om over naar huis te schrijven. Bovendien moet ik tot de conclusie komen dat je CoF beter gewoon vanaf cd kunt beluisteren. Slayer was gewoon het einde! Het geluid was heel erg goed en ik heb me uitstekend vermaakt (na afloop zere nek en pijn in mijn keel).

Bij de patatkraam had ik nog bijna ruzie. Het is er al niet te ruim en dan zijn er van die sukkels die hun patat pontificaal (of is het pontivicaal) VOOR het kraampje lopen nuttigen. Dat is op zich nog niet zo erg, maar dan is er wel weer zo'n boerenlul die niet stil kan blijven staan en constant met zijn vette ass tegen je aan loopt te duwen.
Ik heb eerst tot 10 geteld voor ik hem aantikte en alleraardigst vroeg: "goh, zou je misschien even kunnen stoppen met duwen, want je duwt me constant opzei" (hij had vast al veel te veel gedronken; sorry voor het vooroordeel in dezen); hij nam het wel sportief op (met enig cynisme in zijn stem) en zei: "tuurlijk hoor, ik stop er gelijk mee". Prima toch??? Maar dan vervolgens met zijn vrienden doen of ik een jankerd ben...
Dus ik had zoiets van: wat willen jullie dan, moet ik dan maar gaan schelden: "klootzak rot eens op"!!! Dacht het toch niet... Sommige mensen hebben gewoon geen respect voor anderen; denken dat ze helemaal alleen in zo'n zaal zijn ofzo.

En van die figuren die denken dat je "her ghost in the fog" bent en gewoon dwars door je heen willen lopen... Kijk, het is natuurlijk logisch dat er mensen tegen je aanlopen enzo, maar het kan ook een beetje met beleid. Ik heb zelfs nog een lopen slaan geloof ik (doe ik anders nooit!) van die figuren die gewoon ergens midden achterin gaan lopen slammen! Rot ff op zeg! als je zo nodig wilt slammen, moet je maar lekker vooraan gaan staan...

Nou ja... verder vond ik het GAAF hoor!!! Dit zijn gewoon van die dingen die gebeuren nou eenmaal...

Minpunten van de Brabanthallen:
- voor je ooit binnen was, duurde het een eeuwigheid doordat de security niet van de vlotte was (ik heb dat anders meegemaakt). Mijn vriendin haar deospray werd zonder uitleg, huppakee in de container geflikkerd. Dat je het niet mee mag nemen: ok, maar ze mogen er wel ff bijzeggen dat je het niet mee mag nemen (die van mij hebben ze trouwens niet weggegooid). Het fouilleren op zich vond ik ook nergens op slaan; ik bedoel: ik had ook een groot mes in mijn laars kunnen stoppen bijvoorbeeld, want DAAR voelden ze niet!

- Hoe kun je nou verzinnen om eettentjes vlak bij de ingang neer te zetten!!! Het was al erg smal en iedereen blijft daar ook rondhangen; dat is echt erg dom bedacht.

- Bij het verlaten van het terrein gingen ze de rijen auto's per "baan" weg laten rijden. Wij stonden in de 2e baan van links (gezien vanaf de weg); en we stonden er maar en we stonden er maar... en zagen de linker kant maar steeds doorrijden. We hebben dus ruim 30 minuten gedacht: "laten wij nou netjes blijven en wachten" en toen zijn wij ook maar richting die linker baan gegaan. In dit geval gold het spreekwoord: Eerlijk duurt het langst!!!

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-09-2001 13:43 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 september 2001 12:49 schreef Sarjenka het volgende:
Minpunten van de Brabanthallen:
- voor je ooit binnen was, duurde het een eeuwigheid doordat de security niet van de vlotte was (ik heb dat anders meegemaakt). Mijn vriendin haar deospray werd zonder uitleg, huppakee in de container geflikkerd. Dat je het niet mee mag nemen: ok, maar ze mogen er wel ff bijzeggen dat je het niet mee mag nemen (die van mij hebben ze trouwens niet weggegooid). Het fouilleren op zich vond ik ook nergens op slaan; ik bedoel: ik had ook een groot mes in mijn laars kunnen stoppen bijvoorbeeld, want DAAR voelden ze niet!

Ik ben het helemaal met je eens,ik ben niet eens gefouilleerd!! Omdat ik een tas bij me had moest ik verder doorlopen naar zo'n mannetje die tassen nakijkt, hij keek in die van mij, schrok van de teringzooi die ik erin had, deed snel de tas weer dicht en liet me gewoon naar binnen gaan!! Alleen mijn ringen mocht ik niet omhouden omdat ze te scherp waren, ze werden niet in beslag genomen want ik kon ze gewoon in mijn tas doen. (nou wat een beveiliging). Ik zag in de zaal trouwens ook genoeg gasten met spikes om, terwijl die bij MOJO concerten verboden zijn

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 14:01 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Zwaar!.. Napalm death was een lekker inkomertje, moonspell vond ik geen flikker aan, biohazard moamz.. en cradle heb ik gvd de helft niet van kunnen zien aangezien ik in de pit gigantisch getrashed werd en de rest van het concert bij de EHBO lag. Ik mocht eigenlijk niet weg, maar toen het afgelopen was ben ik gewoon weggelopen (ik moest natuurlijk wel even slayer zien!). Zaten die lui te zeiken 'geen bier, niet headbangen, je hebt een lichte hersenschudding'.. jamz.. whatever ja. maja, misschien had ik bij slayer beter niet met een biertje in de pit moeten staan headbangen, want ik heb me een zere hasses..

Maja.. kortom : TTP .. was echt een succes.

God hates us all ! God hates us all !

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 30-09-2001 14:03 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 30 september 2001 13:43 schreef Vampire_girl het volgende:
Alleen mijn ringen mocht ik niet omhouden omdat ze te scherp waren, ze werden niet in beslag genomen want ik kon ze gewoon in mijn tas doen. (nou wat een beveiliging). Ik zag in de zaal trouwens ook genoeg gasten met spikes om, terwijl die bij MOJO concerten verboden zijn

Precies... van die menschen met van die hele lange spikes aan hun nek... Kun je zo iemand een oog mee uitprikken... Heb je je ringen gewoon weer omgedaan??

Bovendien: dan moeten ze het ook verbieden dat er wordt gerookt, want je kunt iemand lelijk bezeren met zo'n stinkpeuk, en dan nog maar te zwijgen over de brandgaten in je dure metalshirts

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 14:21 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Pff.. dan zou er ook geen pit mogen zijn, want ik ben nu gebroken. Dan zou er ook geen broodje hamburger te krijgen moeten zijn, omdat je iemand een lelijke brandplek kunt bezorgen met die hete dingen. Dan zou die tribune er ook niet mogen zijn, want die trappen waren best stijl. Dan zou er ook geen bier te krijgen moeten zijn, want dat plastic is ook breekbaar, en daar komen harde scherpse stukken vanaf. Bovendien werd ermee gesmeten, en volgens mij komt zo'n beker best hard aan. Dan zou die kartonnen bierdingetjes er ook niet mogen zijn, want daar kun je iemand zijn adem mee ontnemen. Dan zou.. BLA-BLA-BLA.. altijd dat gezeik over roken .

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-09-2001 14:33 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

1 woord:

SLAYER

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 30-09-2001 14:33]

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 30-09-2001 14:33 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik wist het je bent zeker een roker??? die voelen zich altijd gelijk op hun teentjes getrapt... terwijl de niet-rokers altijd de dupe zijn *grin*

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-09-2001 14:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

was er ook

Napalm death: ja joepie gewoon bruut, daarna naar de metal market gegaan en daardoor moonspell 3/4 gemist. daarna tijdens biohazard gezeten en gekeken (wat een kut band) daarna cradle gezien, best wel te doen. Daarna SLAYER eindelijk naar voren stormen en doen en enz lalaal twas leuk!

* 7 piek voor een hamburger zuigt aarsch!

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 15:42 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

nu je het zegt.. kostte 2 'munten'.. *GROM*

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 15:44 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik vond overigens dat de drum echt fucking vet klonk, (van elke band)... was heel goed versterkt. Gitaren waren ze in het begin (met napalm d.) nog wel mee aan het klooien (als je te dichtbij stond was het een grote chaos).. maar hebben ze wel voor mekaar gekregen..
Slayer ...

Sarjenka
Usericon van Sarjenka
Posted 30-09-2001 15:49 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Patat was maar 1 bonnetje en ze hadden ook koffie!!! YESSS... Verder beetje weinig keus voor een vegetariër (maar goed, dat is natuurlijk mijn probleem).

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-09-2001 18:26 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 september 2001 14:03 schreef Sarjenka het volgende:
Precies... van die menschen met van die hele lange spikes aan hun nek... Kun je zo iemand een oog mee uitprikken... Heb je je ringen gewoon weer omgedaan??

Alleen met Cradle heb ik ze weer omgedaan, later heb ik ze weer afgedaan. Maar ja, ik sta ook niet bepaald te breken in de pit, dus iemand bezeren met mijn ringen zal dan niet zo snel gebeuren! Alleen als iemand echt irritant zou zijn, zou ik misschien even naar hem/haar uithalen

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 18:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Wie was dat lekkere wijf (uhmmz.. mooie dame ) met die army-broek
en dat blote buikje ??

Btw. aangezien ik dus K.O. lag heb ik er weinig van meegekregen, maar ik zag die vrouwen van cradle rare dingen doen.. Was die show nog wat? Volgens mij was het best vreemd, ik zag hele lange poten en mensen draaien aan touwen enzo.. (wazig.. heel wazig)..

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 30-09-2001 18:37]

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-09-2001 19:05 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

[quote]Op 30 september 2001 18:35 schreef Ixl het volgende:
Wie was dat lekkere wijf (uhmmz.. mooie dame ) met die army-broek
en dat blote buikje ??

quote]

Ik niet

Legion
Usericon van Legion
Posted 30-09-2001 19:35 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

quote:
Op 30 september 2001 15:42 schreef Ixl het volgende:
nu je het zegt.. kostte 2 'munten'.. *GROM*

Het is toch Godverdomme niet te geloven dat je al zoveel entree moet betalen en vervolgens 10,50 moet neerleggen voor een broodje beenham.
We zouden met zijn allen die hele tent in elkaar moeten rammen. Heeft niet iemand een idee hoe we dit aan kunnen pakken, ik bedoel dit gaat toch echt te ver

My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 19:43 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

MOa, vond ik nog niet zo erg, wat ik wel erg vond was dat ik een t-shirt ging kopen endat er overduielijk op stond fl 30,-.. Beweerde dat mens (wat overigens geen woord nederlands of engels sprak?!) Dat dat dus Duitse Marken waren nadat ze snel en professioneel het prijskaartje had weggemoffeld.. Moest ik dus wel 44,= lappen..

Ik zeg maar 1 ding : Arschloch!

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 30-09-2001 19:50 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

noem me een watje maar ik vond die pit wel errug ruig (sja ben nix gewend, eerste concert)

maarreh viel op een gegeven moment die dude van biohazard zomaar van ut podium af?

en de gitaar van die gast van COF met die dreads..(sorry ,weet zn naam nie) deed het nie helemaal goed ofzo.. hij zat de hele tijd aan zn knoppen te draaien..

enniewee

Slayer was wel ut toppunt

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-09-2001 22:24 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

genaaid man 30 mark is egt geen 43 piek

-trouwens- ook nog erg slegt dat als je eenmaal buiten was je niet meer naar binnen mocht. (na slayer) Sta je daar 45 min te wachten op iemand die binnen op jouw wacht! HAAT

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 30-09-2001 22:49 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2001 22:24 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
Sta je daar 45 min te wachten op iemand die binnen op jouw wacht! HAAT

En nog wel in de regen ook.
Het regende best hard ook nog!

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 30-09-2001 22:58]

Heads I win, tails you lose

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 30-09-2001 23:04 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Die regen was best welkom.. En idd. zoals u in mijn vorige berichten al las, pit was best ruig ja.. maja, is altijd zo..
Zelf ben ik niet zo'n voorstander van een pit, want als ik dan sta te knal ik tegen iedereen aan met me kop.. dus, eigenlijk zouden ze zoals nu de zaal moeten opsplitsen in 2 delen.. 1 voor de breek-gasten(pit), en 1 voor de .. Zou 'k veel beter vinden..

Ohja, in het vervolg mag er wel een pinautomaat binnen zijn (om even mee te zeiken over wat er allemaal mis was )

Vampire_girl
rabiës
Posted 30-09-2001 23:36 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 september 2001 23:04 schreef Ixl het volgende:
Ohja, in het vervolg mag er wel een pinautomaat binnen zijn (om even mee te zeiken over wat er allemaal mis was )

een piesend smileypoppetje was hier goed op zijn plaats geweest

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-10-2001 13:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Slayer was echt helemaal te gek, ben volgens mij nog nooit zo los gegaan
Hoewel ik cradle nu voor de 3e keer zag en ze tot nu toe nooit echt gaaf vond vond ik dit optreden errugh cool. En napalm death had ik 3 jaar niemeer gezien, maar dit optreden was aanzienlijk beter als het voorgaande wat ik gezien had, maar al met al heb ik in iedergeval een toffe avond gehad.
Trouwens m'n neef had een armband met van die spikes en die werd wel mooi afgepakt hoor bij de entree, ik weet ook niet ofie die nog terugezien heeft (hoop het wel voorem, die dingen zijn fucking duur)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-10-2001 13:49 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2001 13:12 schreef FireFox het volgende:
Trouwens m'n neef had een armband met van die spikes en die werd wel mooi afgepakt hoor bij de entree, ik weet ook niet ofie die nog terugezien heeft (hoop het wel voorem, die dingen zijn fucking duur)

Sjah, het is allemaal onzin, want op de metalmarket waren ook grote spikes te koop..

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com