IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tattoo The Planet Vorige pagina | Volgende pagina
satanos
Usericon van satanos
Posted 01-10-2001 14:16 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

Ik had napalm death gemist en Moonspell was een te gek 'inkomertje' biohazard vind ik zowiezo kutmuziek , maar ze speelden wel erg strak bij CoF stond ik ook helemaal vooraan maar na een keiherde klap in m'n rug[waar ik een tijdje terug ernstig last van had] ben ik toch maar een beetje naar de zijkant gegaan het was wel een te gek optreden ,ondanks Gian's probleem met z'n monitor en dat Dani bij Cthulu Dawn niet te horen was.En toen kwam SLAYER . Dit op treden was echt het hoogtepunt gewoon alles perfect een te gekke setkeuze etc etc .......hier kan je niet genoeg van krijgen

vincent k
the self-inflicted state of mind
Usericon van vincent k
Posted 01-10-2001 19:18 by vincent k Wijzig reactieProfiel van vincent kQuote dit bericht

`t was best wel leuk. Bij napalm death was `t nog best wel rustig. Moonspell begon ik saai te vinden. Biohazard was op zich best wel goed. Bij cof stond ik vooraan. Net voor de pit aan de rechterkant van `t podium. Heb me daar nu een blauwe rug zeg. Werd vanuit de pit goed op me ingebeukt. Optreden van cof was goed. Slayer was echt te gek gewoon.

the sky spit flames, armageddon has come

vincent k
Usericon van vincent k
Posted 01-10-2001 19:20 by vincent k Wijzig reactieProfiel van vincent kQuote dit bericht

oh ja alleen wat was `t eten duur en de klote bende op de parkeerplaats. Ben ergens achter uit een hek kunnen komen.

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-10-2001 19:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 1 oktober 2001 19:18 schreef vincent k het volgende:
Bij cof stond ik vooraan. Net voor de pit aan de rechterkant van `t podium. Heb me daar nu een blauwe rug zeg. Werd vanuit de pit goed op me ingebeukt.

dan hebben we misschien wel naast elkaar gestaan!! Ik stond namelijk ook aan de rechterkant voor het podium, en mijn rug is ook aardig blauw

the only pleasure is pain

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-10-2001 23:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe ik stond daar ook

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 10:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Joh, ik stond daar ook al, maar die blauwe rug valt wel mee, hoor, ik vond et niet zo'n heftige pit. (het enige wat ik altijd heb als je zo'n pit induikt, dat je na +/- zo'n 20 minuten een beetje zuurstof tekort begint te krijgen)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 10:26 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik stond daar ook.. En bij cradle werd ik afgevoerd..

God hates us all ! God hates us all !

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 11:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Wat deed je fout dan dat je afgevoerd moest worden, dat is me echt nog nooit gelukt ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 13:03 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

'k stond tegen iemand z'n rug-keiharde-bot-rib-uitsteeksel-spike-bot aan te .. Ik knalde er gewoon hard tegenop.. staat geloof ik wel op pag 1.. lichte hersenschudding (hele lichte) opgelopen.. maar 'k moest wel door me kameraden naar de EHBO worden gesleept.. (midden door de pit!)

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 13:04 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Gelukkig ben ik van beton ..

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 13:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Joh, das inderdaad nie zo mooi, doet me denken aan een akkefietje een paar jaar geleden bij Dimmu/Kreator/Krisiun, toen was er iemand aan het stagediven en werd ie opgevangen door iemand met een spikeband, jeweetwel gewoon van die lange dunne spijkers
nou dat gezicht helemaal onder het bloed joh,
zag er echt ernstig uit.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-10-2001 16:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Stond er nog iemand
bij Slayer in de pit? Ik stond links vooraan, ik kreeg last van me nek omdat ik de hele tijd omhoog moest kijken

De tiefus, dat was wel een van de gruwelijkste pit waar ik ooit heb ingestaan..

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-10-2001 16:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ja cool he iedereen deed mee, echtheel indrukwekkend

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 02-10-2001 19:07 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ja.. slayer ja, da's nog zoeen.. ik was dus ondertussen flink getrashed en ik denk 'Fuck.. slayer, ik ga maar eens wat verder achteruit staan'.. dus ik lomp naar achteren heen beuken terwijl de rest lomp naar voren beukte :smileymetkoppijn:.. Sta ik dus, zegmaarhm.. de zaal was opgesplitst? ik stond dus tegen dat hek aan ongeveer in het midden van de zaal.. ik denk 'yes, hier sta ik goed'.. beginnen ze dus te spelen.. sta ik alsnog midden in de pit.. Naja, toen ben ik dus maar op de tribune gaan zitten totdat ze War ensemble gingen spelen.. Toen rushte ik weer vooruit ..

Voor de mensen die niet van 'grote verhalen' houden hier een samenvatting : 'Bij slayer was het 1 grote pit en ik stond er middenin'.

In het kader van 'wat de fuck'

zorlac
for god your soul for me your flech
Usericon van zorlac
Posted 02-10-2001 19:56 by zorlac Wijzig reactieProfiel van zorlacQuote dit bericht

ik ben 2 maal gefouilleerd eerstbuiten en voor het naar binnen weer een keer en van myn grote scherpe ringen heben ze niks van gezegt.ik vond het wel jammerdat er geen garderobe was om je spullen weg te leggen gelukkig waren de bands supper en dat maakt hetweer goed

vincent k
Usericon van vincent k
Posted 03-10-2001 10:33 by vincent k Wijzig reactieProfiel van vincent kQuote dit bericht

Ja maat van mij was z`n ringen ook kwijt. Enne bij cradle stond ie in de pit en toen kreeg ie paar lekkere klappen in z`n maag. Kon toen ff geen lucht meer krijgen. Trouwens vampire_girl, had jij een zwart topje aan????

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 03-10-2001 10:43 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

met een army broek eronder???? WIE WAS DIE BLONDE GODIN?!?!?!? .. ?? Kent iemand haar?

Ohja.. ps -> heeft iemand nog iemand zien rondlopen met een dixi() sticker op z'n kop

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-10-2001 11:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Jah die heb ik gezien ja, die gast met die dixi sticker, helaas niet de blonde godin

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 03-10-2001 19:53 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ja.. die liep helaas niet bij me

.. Dixi's heersen

satanos
Usericon van satanos
Posted 03-10-2001 20:20 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

quote:
Op 2 oktober 2001 16:16 schreef Azagthoth het volgende:
Stond er nog iemand
bij Slayer in de pit? Ik stond links vooraan, ik kreeg last van me nek omdat ik de hele tijd omhoog moest kijken

welke pit volgens mij waren er wel een aantal

Vampire_girl
rabiës
Posted 04-10-2001 20:49 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 3 oktober 2001 10:33 schreef vincent k het volgende:
Ja maat van mij was z`n ringen ook kwijt. Enne bij cradle stond ie in de pit en toen kreeg ie paar lekkere klappen in z`n maag. Kon toen ff geen lucht meer krijgen. Trouwens vampire_girl, had jij een zwart topje aan????

Nee, een zwart/bordeaux gothic jurk.

lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 06-10-2001 11:52 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

HE VINCENT NOG STEEDS LAST VAN JE RUG HE WE GAAN 16 DECEMBER TOCH OOK NOG NAAR DARK FUNERAL EN MARDUK IN 013 ZIE JE WEL WEER OP SCHOOL

[Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 06-10-2001 11:55]

defende nos in proelio

lord of darkness
death means just life
Usericon van lord of darkness
Posted 06-10-2001 11:59 by lord of darkness Wijzig reactieProfiel van lord of darknessQuote dit berichthttp://www.derdecompagnie.nl

KAN IEMAND MY VERTELLEN WIE DE BASSIST BIJ CRADLE WAS WANT IK WEET HET NIET

defende nos in proelio

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*off topic* doe die pleuris caps lock uit, ben niet doof ... *off topic*

Vampire_girl
rabiës
Posted 06-10-2001 13:10 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 oktober 2001 11:59 schreef lord of darkness het volgende:
KAN IEMAND MY VERTELLEN WIE DE BASSIST BIJ CRADLE WAS WANT IK WEET HET NIET

Als het goed heeft hij bij Anathema gespeeld, ik weet alleen zijn naam niet.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com