|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:slaap en/of vervoer plaats over? |
|
huis is groot zat Je moeder. |
|
ik en impaled homobus komen 99,9% zeker ook ff lekker rik kolere en nimrod pesten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Helaas, het optreden wordt verplaatst. Datum nog niet bekend. |
|
quote:kut hoezo? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Weet ik veel hoezo, zal het eens even navragen. Zal je dadelijk zien dat het helemaal gecanceld wordt. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-08-2003 23:09] |
|
Ik ga mee! Hoeveel kost het? Gelukkig is het verplaatst!want de 22ste ben ik nog op vakantie! |
|
quote:dat zal al helemaal kanker zijn... ga ff slijme bij de organisatie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik snap er geen reet meer van. Kan iemand me nu ff vertellen wat er precies de 22e gebeurt in de Altstadt? |
|
quote: We gaan dus lekker Spermitor kijken in den Altstadt en Cirith Gorgelrock erbij is mooi meegenomen voor bij de bier. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-08-2003 23:32] |
|
uhmz... nieuwe datum..? Je moeder. |
|
quote:niet zeker of die wel komt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Nieuwe datum? Hoezo nieuwe datum? Waarvoor? De 22ste zeker?? Ik heb net om 14:35u nog een e-mail ontvangen van de Dynamo Roadshow dat iig dit: quote: ...gewoon doorgaat. Overigens zal ik wat later (21:00u ofzo) binnenlopen ivm met een andere afspraak. Tot Biers menschen! |
|
Dynamo Roadshow vrijdag 8 augustus 2003 een avondje zware metalen met: wat heeft dit eigenlijk met perditor en Cirith gorgor te maken de 22ste? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Kwam er *zomaar van*....lees de hele thread. Poggwyd begon ermee. |
|
ik blijf het verband niet zien eigenlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ze vinden allebei in dezelfde kroeg plaats. Vooral van interesse voor mensen uit de buurt die eerder zouden gaan voor de gezelligheid dan voor evt. "mindere" bands. |
|
dus de 22e is niks mee? Je moeder. |
|
quote:moest jij niet werken van half 12 tot 6 ofzo? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: de 22ste gaat gewoon niet door. |
|
We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: kanker Je moeder. |
|
quote: LIEVE MODS: Graag de topic titel aanpassen naar: "Den 8ste augustus van het jaar 2003 na de jodenkoning Bolthorn, Kludde, Mortal Form in de Altstadt te Eindhoven" Dit omdat er over de 8ste ook erg veel hier geluld is. |
|
maar das kut o wacht even, ik zie dat onheil gecancelled is! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-08-2003 22:35] Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |