|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Onheil is best oke! (vooral dan op The Threat) |
|
Maar goed, de 22e gaat dus niet door. Tja, dan ga ik maar naar Terminator 3 . |
|
LIEVE MODS: Graag de topic titel aanpassen naar: "Den 8ste augustus van het jaar 2003 na de jodenkoning Bolthorn, Kludde, Mortal Form in de Altstadt te Eindhoven" <-- COPY&PASTE Dit omdat er over de 8ste ook erg veel hier geluld is. DE 22ste GAAT NIET DOOR. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-08-2003 16:21] |
|
*SCHOP* MOD! Enne, 8 augustus vindt plaats zon 50m verderop in de Thunder Roadhouse Biker Cafe en dus NIET IN DE ALTSTADT |
|
Kut, kijken of ik zaterdag verlof kan krijgen dan kom ik wel af. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ok title is enigszins aangepast. |
|
Biker Cafe, welke Club? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Link werkt momenteel niet om de 1 of andere reden (Resolving host....) http://come.to/thunderroadhouse |
|
*schop* |
|
huh, is dat vandaag? Bruce Banner |
|
Op de dynamo roadshow site staat anders dat mortal form etc. gecancelled is! _____________________________ A raven sings my last song As the wolves howl their goodbyes The funeral moon glows strongly now For I am nearly there Winter is coming |
|
Ff kijken dan. Sjezus de hele fukk is ge-cancelled http://www.dynamoroadshow.com/main.htm [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-08-2003 16:50] |
|
Jep verneukt he [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 08-08-2003 16:51] Winter is coming |
|
Mike, wij komen niet hoor. Het is ons iets te warm om zonder airco 2,5 uur in de auto te gaan zitten. No regrets and no remorse... |
|
doe maar gezellig. maar het gaat dus toch niet door Winter is coming |
|
No problem. Ik had al verwacht dat jullie niet zouden kunnen komen vanwege (1) de warmte en (2) afstand. Next time! |
|
quote:Gecancelled... laat maar... No regrets and no remorse... |
|
quote:Afstand doen we niet moeilijk over. We komen regelmatig in het midden van het land en dan is Eindhoven maar een uurtje verder. No regrets and no remorse... |
|
Dan zal ik wel later ff binnenlopen en kijken of er bekenden zijn. Heb nl. een "prior engagement" in de stad. |
|
Verdomme, heb ik even geen inet. Dit zal wel opheldering verschaffen: Wij (bolthorn) spelen niet evenals kludde en onheil omdat het in de zomerstop valt blijkt achteraf. Het is mij ook een beetje vaag maar ok. Deze show zal wel een andere keer door gaan. |
|
Wat gebeurt er nou eigenlijk helemaal vanavond in dat Café? Alleen Mortal Form dus? |
|
niets Winter is coming |
|
Helemaal totaal niets...er is een zomerstop. Mortal Form zou zowiezo niet spelen dus hebben we onheil erbij gegooit. |
|
GVD man, spelen jullie wel dit jaar nog in Eindhoven? Ik had jullie graag willen zien met Ongeil. //edit Oh, BTW, jullie site is dus FLASH ONLY en dus niet door mij te gebruiken. Weinig moeite om een paar cheap-ass HTML linkjes ergens in een donker hoekje te pleuren voor degegen (zoals ik) die meer waarde hechten aan informatie over de band dan aan "oooh's" en "aaah's" over de webdesigner. Daarvoor heb je meiden. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-08-2003 22:35] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |