IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vlaamse asielzoekers Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2003 14:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 14:22 schreef campske666 het volgende:
Die zitten in Hasselt en Oostende ook. Wij noemen dat de bekakte ouwe zakken, en voor mijn part mogen ze ze afschieten.


Maar het is wel kenmerkend dat de "upper class" Frans spreekt. Ik heb net het idee dat vooral Vlaanderen de economische kar trekt in Belgie en dat Wallonië daar op aanhaakt. was dat vroeger anders en hadden de franssprekenden het voor het zeggen?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-07-2003 14:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 juli 2003 14:22 schreef campske666 het volgende:
Die zitten in Hasselt en Oostende ook. Wij noemen dat de bekakte ouwe zakken, en voor mijn part mogen ze ze afschieten.


Wij noemen dat 'franse kak' en 't zijn niet enkel oude mannetjes en vrouwtjes.. 't Zijn ook jonge exemplaren die tweetalig worden opgevoed door ouders die denken dat Frans chiquer staat..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-07-2003 14:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar het is wel kenmerkend dat de "upper class" Frans spreekt. Ik heb net het idee dat vooral Vlaanderen de economische kar trekt in Belgie en dat Wallonië daar op aanhaakt. was dat vroeger anders en hadden de franssprekenden het voor het zeggen?


Vroeger was walonie idd de rijkere helft en waren de vlamingen boeren. => frans is chique
Nu hebben die hardwerkende vlamingen vruchten afgeworpen, en de luie walen zitten nu in de armoede. Maar sommige mensen vinden Frans blijkbaar toch nogaltijd chiquer klinken.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-07-2003 14:51 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik weet niet of de betreffende landsdelen onafhankelijk verder kunnen (zeker in de context van Europa, dat zou vast de nodige rompslomp opleveren), maar dat doet wat mij betreft niet ter zake. Baten en lasten dienen gelijk verdeeld te worden over het hele land. Het hoeft niet allemaal op een weegschaal, maar je moet niet een situatie creëren waarin bepaalde delen van een land "more equal" zijn dan andere. Dan krijg je weer van die lui met grote bekken die niet kunnen (willen?) regeren, maar waar iedereen wel achteraan loopt, omdat die brulboeien op dat moment voor de ontevreden massa opkomen. Etc. Blablabla.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-07-2003 15:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 14:51 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dan krijg je weer van die lui met grote bekken die niet kunnen (willen?) regeren, maar waar iedereen wel achteraan loopt, omdat die brulboeien op dat moment voor de ontevreden massa opkomen. Etc. Blablabla.


Het Vlaams Blok dus.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-07-2003 15:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik weet niet in hoeverre die niet kunnen regeren, alleen dat ze een grote bek hebben (dat baseer ik op wat ik van ze op het Nederlandse journaal zie). Ik had het eigenlijk over onze eigen "Kale Messias."


Touché, pussycat!


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 15:33 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

Misschien kunnen ze een uitwisseling houden met Hollanders die in België willen gaan wonen. Ik word namelijk beetje zat van Nederland.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 22-07-2003 15:35 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Als we nou is alle Belgen die in Nederland willen wonen en alle Nederlanders die in België willen wonen in Limburg neerflikkeren en er een groot hek omheen zetten?



campske666
Usericon van campske666
Posted 22-07-2003 15:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 15:35 schreef chriz het volgende:
Als we nou is alle Belgen die in Nederland willen wonen en alle Nederlanders die in België willen wonen in Limburg neerflikkeren en er een groot hek omheen zetten?


Klauwen af van Limburg kerel !!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-07-2003 15:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 juli 2003 15:29 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik weet niet in hoeverre die niet kunnen regeren, alleen dat ze een grote bek hebben (dat baseer ik op wat ik van ze op het Nederlandse journaal zie). Ik had het eigenlijk over onze eigen "Kale Messias."


Het probleem is dat het VB ondertussen eene chte partij is geworden. Had men hen mee laten regeren in het begin toen ze opkwamen dan was net hetzelfde gebeurd als in Nederland.. Dan waren ze serieus afgegaan. Nu kennen ze echter het rijlen en zeilen van de politieke wereld veel te goed. Met dat cordon sanitaire hebben we hen de kans gegeven om te groeien.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-07-2003 15:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hoe staat het VB tegenover deze kwestie?


Zijn die Belgen die nu asiel aanvragen trouwens niet stiekum de Nederlanders die om belastingtechnische redenen in België zijn gaan wonen?


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-07-2003 15:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 15:40 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hoe staat het VB tegenover deze kwestie?





VB: Vlaanderen appart.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-07-2003 15:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 juli 2003 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien kunnen ze een uitwisseling houden met Hollanders die in België willen gaan wonen. Ik word namelijk beetje zat van Nederland.


Wat ben je dan zat in Nederland, en hoezo zou dat dan beter zijn in Belgie?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2003 16:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 15:54 schreef Leviathanica het volgende:
Wat zou dan beter zijn in Belgie?


DE BAKKERS


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-07-2003 16:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 15:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien kunnen ze een uitwisseling houden met Hollanders die in België willen gaan wonen. Ik word namelijk beetje zat van Nederland.


Zodra jij in belgie rijdt, dan weet je wat er hier in NL zo goed is. De wegen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 16:20 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

Het bier

Maar vooral de mensen denk ik. Dit zijn toch nog wat aardiger dan in Nederland. Niet dat Nederland zo slecht is maar toch.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2003 16:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 16:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het bier

Maar vooral de mensen denk ik. Dit zijn toch nog wat aardiger dan in Nederland. Niet dat Nederland zo slecht is maar toch.
Nederland is te tolerant en ze doen teveel aan positieve discriminatie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-07-2003 16:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 16:16 schreef 0Tolerence het volgende:
Zodra jij in belgie rijdt, dan weet je wat er hier in NL zo goed is. De wegen

Juist ja, met die mooie paaltjes als versiering "FLITS"!! mij dan liever een putje of twee meer en wat minder op de foto


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-07-2003 18:41 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 juli 2003 13:58 schreef Jenje het volgende:
Maar de Belgen moeten niet zo zeuren, de verschillende landsdelen daar kunnen ook niet zonder elkaar.


Dat wil ik nog wel eens zien. Oprotten met die Walen!


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2003 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:41 schreef Marco_Filth het volgende:
Dat wil ik nog wel eens zien. Oprotten met die Walen!
Ik kan me inkomen dat de Walloniërs van jou af willen ...


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-07-2003 18:45 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 juli 2003 18:43 schreef Jenje het volgende:
Ik kan me inkomen dat de Walloniërs van jou af willen ...


Nee, dat willen ze juist niet. Want waar gaan ze dan hun geld halen?

En dat is niet mijn mening, dat is gewoon de realiteit.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2003 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

moslimmentaliteit.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-07-2003 18:48 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 juli 2003 18:46 schreef Jenje het volgende:
moslimmentaliteit.


Walen hebben inderdaad een moslimmentaliteit. Daar heb je gelijk in


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2003 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig zeg jij alleen maar slimme dingen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2003 18:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:41 schreef Marco_Filth het volgende:
Dat wil ik nog wel eens zien. Oprotten met die Walen!


Kijk, ik vind het moeilijk om comentaar te geven als buitenlander. Ik kan de "theorie" wel volgen maar weet natuurlijk niet hoe het onderhuids gevoel is en kan de zaak daarom niet inschatten en vind het daarom niet gepast om te oordelen.
Maar toch komt zo een kreet van jou best extreem over. Ben je dan niet bang voor joegoslavische taferelen om het maar gelijk eesn extreem te stellen? Ik moet er niet aan denken dat er zulke spanningen bij onze zuiderburen zouden ontstaan ( en aan al mijn aardige vlaamse collega's denkend).


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen