IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vlaamse asielzoekers Vorige pagina
Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-07-2003 18:56 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 juli 2003 18:52 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig zeg jij alleen maar slimme dingen.


Gelukkig ben jij een Vlaming en heb je recht van spreken.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2003 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:56 schreef Marco_Filth het volgende:
Gelukkig ben jij een Vlaming en heb je recht van spreken.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-07-2003 19:00 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 juli 2003 18:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Kijk, ik vind het moeilijk om comentaar te geven als buitenlander. Ik kan de "theorie" wel volgen maar weet natuurlijk niet hoe het onderhuids gevoel is en kan de zaak daarom niet inschatten en vind het daarom niet gepast om te oordelen.
Maar toch komt zo een kreet van jou best extreem over. Ben je dan niet bang voor joegoslavische taferelen om het maar gelijk eesn extreem te stellen? Ik moet er niet aan denken dat er zulke spanningen bij onze zuiderburen zouden ontstaan ( en aan al mijn aardige vlaamse collega's denkend).


Zo extreem ligt het ook helemaal niet. Maar er moet wel iets gebeuren want zo kan het niet verder. Wallonië eist allemaal voorrechten op terwijl het zelf geen duimbreed wil toegeven, enkel geld ontvangen. Met een onafhankelijk Vlaanderen zou dat probleem opgelost zijn.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-07-2003 19:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:45 schreef Marco_Filth het volgende:
Nee, dat willen ze juist niet. Want waar gaan ze dan hun geld halen?

...
Frankrijk?
Idd, gewoon de verschillende Waalse gemeenten Franse departementen maken en klaar!


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-07-2003 19:28]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-07-2003 19:38 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Wat een typisch onnozel Belgisch amateuristisch gepruts. Zelfs dit miniatuurstaatje is dus te groot om te besturen ofzo?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 22-07-2003 19:42 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 22 juli 2003 19:27 schreef MBMarduk het volgende:
Frankrijk?
Idd, gewoon de verschillende Waalse gemeenten Franse departementen maken en klaar!



hebben de fransen er ook weer testgebied bij



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-07-2003 20:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:45 schreef Marco_Filth het volgende:
Nee, dat willen ze juist niet. Want waar gaan ze dan hun geld halen?

En dat is niet mijn mening, dat is gewoon de realiteit.

Een beetje bekrompen dat "weg van de walen" gedoe.....Volgens mij is dat alles niets meer dan een vies politiek spelletje dat uit proportie is getrokken. Dacht je nu echt dat Vlaanderen op zich meer gaat presteren dan het al niet zo erg veel beduidende België? Ik heb eerder de indruk dat er veel gepraat wordt op dat gebeid maar meer ook niet....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-07-2003 23:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 19:38 schreef mislyd het volgende:
Wat een typisch onnozel Belgisch amateuristisch gepruts. Zelfs dit miniatuurstaatje is dus te groot om te besturen ofzo?
Blij dat jij het zegt, maar ik dacht een beetje hetzelfde (ik schaamde me al voor m'n 'eigen' uit de kluitengewassen polder).


Touché, pussycat!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2003 23:13 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Straffe thee,dat wel! Ik schaam me niet voor m'n Belg-zijn,daar niet van. De tomeloze arrogantie van sommige Belgen irriteert me wel mateloos,maar om daarom naar Nederland te willen vluchten,nee hoor.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-07-2003 8:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 18:46 schreef Jenje het volgende:
moslimmentaliteit.


Hoe slaag jij erin om keer op keer de de meest ongepaste, nutteloze opmerking te verzinnen ?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-07-2003 9:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 8:23 schreef campske666 het volgende:
Hoe slaag jij erin om keer op keer de de meest ongepaste, nutteloze opmerking te verzinnen ?


@ jenje, ik vind het nou ook niet bepaald doordacht van dit soort opmerkingen te gaan plaatsen op een zaak waar je eigenlijk vrij weinig van weet.
@Toffe_Ellende
Nou ik denk wel dat het wel ongeveer gelijk is in beide landen, ik heb zeer onaangename dingen meegemaakt in België. Wat mij ook opviel de laatste keer dat de keren dat ik in de ardennen was er gewoon bijna geen mens op straat te zien was. Alsof iedereen in die omgeving bizar geisoleerd leefde. (kan natuurlijk gewoon net het dorp zijn)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen