![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Haja, Gojira ook ja... ![]() ![]() Ik ben blij dat je Angelus kan apprecieren, en hij wordt alleen maar beter en beter naargelang je m meer hoort, zoals alle CD's van SUP eigenlijk ![]() Ik zal je dus zo de vertaling van die franse tekst doormailen, was het alweer vergeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 27-10-2003 19:11] ![]() |
|
Oeps, dubbelpost, natuurlijk vergeet ik jou niet, ik was die teksten vergeten ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 27-10-2003 19:08] ![]() |
|
Tisk tisk tisk, je vergeet mij toch niet? ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Afgeleverd door de hotmail postbode. ![]() |
|
Ah! Een E-meeuw. Dank u. En alsnog bedankt voor het regelen van die cd ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
No problemo, ik ben er zodanig enthousiast over dat ik gewoon iedereen wil 'bekeren' ![]() ![]() |
|
Tien jaar na 'The Cube', op 24 november aanstaande -> 'INCUBATION', het nieuwe album van SUP... Ik hoop dat de foto die ik doorgestuurd kreeg NIET de cover is... ![]() En ik ben zo benieuwd!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-11-2003 14:22] ![]() |
|
quote:Zeg Lykle, vergeet je niet een band die die avond ook speelde? ![]() edit: ow ja, het was in 1999 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-11-2003 14:21] ![]() |
|
Phew, heb duidelijkheid, dit is dus NIET de nieuwe cover... *oef* ![]() Slechte grap ![]() ![]() |
|
*Had bijna zijn CD uit het raam geflikkerd* ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Idem hier... ik dacht echt van 'neeeeee, dat menen ze niet.... ![]() ![]() |
|
Djeezes, ze hadden al hun slechte smaak qua lay-out bewezen, maar dit slaat toch alles!! Als ze hiermee naar slecht verwerkte jeugdtraumas willen verwijzen ofzo.... Gelukkig een grap idd ![]() |
|
quote: Hehe, je hebt vast nog ergens gelijk ook, met hun dooie baby's altijd... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-11-2003 20:29] ![]() |
|
Ik denk dat hier iemand aan de wijn heeft gezeten?! ![]() |
|
quote: Helaas niet nee ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oeps, ze meenden het wel... ![]() Ik heb de gloednieuwe promo van Supuration - 'Incubation' in mn handjes, en fuck die cover, dit is een waar monster van een CD geworden... ![]() ![]() ![]() Het is gewoon griezelig goed... ik heb m een kwartiertje geleden de post uit de bus gehaald en luister nu voor de eerste keer, ...en ik zit letterlijk met mn mond open van bewondering. ![]() (sorry dat ik dit topic zowat op mn eentje in leven schijn te houden, maar jullie missen iets hoor...) ![]() |
|
heb nog 2 cdtjes te koop/ruil van sup,ROOM SEVEN(DIGI PACK) en STILL IN THE SPHERE(OOK IN DIGI PACK,DEZE MINI CD MAAKTEN ZE NA THE CUBE,NOG ONDER DE NAAM SUPURATION),BIJDE VOOR 20,- OF RUILEN TEGEN CD'S VAN KING DIAMOND,dennis.weessies@wanadoo.nl het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
Amai, waarom 20 euro voor n miniCD ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 18-11-2003 17:05] ![]() |
|
zijn er 2 ... ![]() |
|
Ik heb die STILL IN THE SPHERE nog niet, maar ik heb ook geen CD's van dinges om te ruilen... ![]() |
|
ik verkoop ze BEIDE voor 20 euro,maar als je still... graag wilt hebben vertel dan wat je wel te ruil hebt ofzo het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
Ik heb Room 7 al, maar ik zou niet weten tegen wat ik die Still In The Sphere kan ruilen... Pink Floyd vlag? ![]() ![]() |
|
quote:INLEVEREN!!! ![]() ![]() |
|
Héhé, als mn MSN het nog es deed hé... Meteen hier ook nog even posten: Je kan een nummer downloaden van de nieuwe CD van SUP op http://www.supuration.com Het nummer heet Vertigo, ik vind het eigenlijk één van de minst goeie ende geniale nummers van die CD, raar dat ze dat hebben gekozen, t staat bij het onderdeeltje Divers op de site denk ik... site is trouwens ge-redesigned ter gelegenheid van het nieuwe album 'Incubation' dat vandaag officieel verschijnt. Niet dat jullie er ook maar enige idee van hebben hoe die vorige site eruitzag, maar kom... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 24-11-2003 21:10] ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |