|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Haja, Gojira ook ja... Ik ben blij dat je Angelus kan apprecieren, en hij wordt alleen maar beter en beter naargelang je m meer hoort, zoals alle CD's van SUP eigenlijk Ik zal je dus zo de vertaling van die franse tekst doormailen, was het alweer vergeten [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 27-10-2003 19:11] |
|
Oeps, dubbelpost, natuurlijk vergeet ik jou niet, ik was die teksten vergeten [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 27-10-2003 19:08] |
|
Tisk tisk tisk, je vergeet mij toch niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Afgeleverd door de hotmail postbode. |
|
Ah! Een E-meeuw. Dank u. En alsnog bedankt voor het regelen van die cd I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
No problemo, ik ben er zodanig enthousiast over dat ik gewoon iedereen wil 'bekeren' |
|
Tien jaar na 'The Cube', op 24 november aanstaande -> 'INCUBATION', het nieuwe album van SUP... Ik hoop dat de foto die ik doorgestuurd kreeg NIET de cover is... En ik ben zo benieuwd!!! [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-11-2003 14:22] |
|
quote:Zeg Lykle, vergeet je niet een band die die avond ook speelde? edit: ow ja, het was in 1999 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-11-2003 14:21] |
|
Phew, heb duidelijkheid, dit is dus NIET de nieuwe cover... *oef* Slechte grap |
|
*Had bijna zijn CD uit het raam geflikkerd* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Idem hier... ik dacht echt van 'neeeeee, dat menen ze niet.... ' |
|
Djeezes, ze hadden al hun slechte smaak qua lay-out bewezen, maar dit slaat toch alles!! Als ze hiermee naar slecht verwerkte jeugdtraumas willen verwijzen ofzo.... Gelukkig een grap idd |
|
quote: Hehe, je hebt vast nog ergens gelijk ook, met hun dooie baby's altijd... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-11-2003 20:29] |
|
Ik denk dat hier iemand aan de wijn heeft gezeten?! |
|
quote: Helaas niet nee |
|
quote: Oeps, ze meenden het wel... Ik heb de gloednieuwe promo van Supuration - 'Incubation' in mn handjes, en fuck die cover, dit is een waar monster van een CD geworden... Het is gewoon griezelig goed... ik heb m een kwartiertje geleden de post uit de bus gehaald en luister nu voor de eerste keer, ...en ik zit letterlijk met mn mond open van bewondering. (sorry dat ik dit topic zowat op mn eentje in leven schijn te houden, maar jullie missen iets hoor...) |
|
heb nog 2 cdtjes te koop/ruil van sup,ROOM SEVEN(DIGI PACK) en STILL IN THE SPHERE(OOK IN DIGI PACK,DEZE MINI CD MAAKTEN ZE NA THE CUBE,NOG ONDER DE NAAM SUPURATION),BIJDE VOOR 20,- OF RUILEN TEGEN CD'S VAN KING DIAMOND,dennis.weessies@wanadoo.nl het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Amai, waarom 20 euro voor n miniCD [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 18-11-2003 17:05] |
|
zijn er 2 ... |
|
Ik heb die STILL IN THE SPHERE nog niet, maar ik heb ook geen CD's van dinges om te ruilen... |
|
ik verkoop ze BEIDE voor 20 euro,maar als je still... graag wilt hebben vertel dan wat je wel te ruil hebt ofzo het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Ik heb Room 7 al, maar ik zou niet weten tegen wat ik die Still In The Sphere kan ruilen... Pink Floyd vlag? |
|
quote:INLEVEREN!!! |
|
Héhé, als mn MSN het nog es deed hé... Meteen hier ook nog even posten: Je kan een nummer downloaden van de nieuwe CD van SUP op http://www.supuration.com Het nummer heet Vertigo, ik vind het eigenlijk één van de minst goeie ende geniale nummers van die CD, raar dat ze dat hebben gekozen, t staat bij het onderdeeltje Divers op de site denk ik... site is trouwens ge-redesigned ter gelegenheid van het nieuwe album 'Incubation' dat vandaag officieel verschijnt. Niet dat jullie er ook maar enige idee van hebben hoe die vorige site eruitzag, maar kom... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 24-11-2003 21:10] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |