|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar ik zeg het, dat "Vertigo" is het normaalste nummer van de CD... haha, ik snap ineens wel waarom ze precies dat erop hebben gezet... Review id volgende Mindview |
|
Ik ben nu Angelus aan het downloaden, ik ben benieuwd... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ben gisteren blootgesteld aan de nieuwe SUP en ooow yeah hij is echt wel goed.. KLinkt een pak vettiger en steviger dan de andere cd's die ik gehoord heb, terwijl ze toch het atmosferische helemaal behouden. Deze ga ik me wel aanschaffen. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb 'm ook dit weekend gekocht, echt wel een gave CD |
|
Voor wie de nieuwe CD 'Incubation' wil: bellen naar het nummer van Holy Records, daar kan je m bestellen, hij wordt dan opgestuurd. Tel Holy Records: +33.1.60.22.36.22 (eh, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de vorige CD's, bellen naar hetzelfde nummer...) En de review staat ook op de frontpage: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1937.html [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 26-11-2003 15:27] |
|
Van hun tour in voorjaar 2004 staat al één datum vast: 24 januari in Dunkerque... ik daarheen, ook al is het op mn ééntje |
|
... al iemand die de CD gehoord heeft intussen... |
|
quote: Op die mini, Still In The Sphere, staat daar een nummer op dat Uly Tohas heet? Jah, ik moet m eigenlijk sowieso hebben, zal je zometeen es mailen. |
|
quote: Juist ja, echt schitterend, magnifiek concert was dat, ff de setlist voor de vreemde eenden hier die eventueel Supuration zouden kennen en daarin zouden geinteresseerd zijn: (zucht) - Prelude/Cleansing - Confusion - The Old Mirror - 1308 jp 08 - The Cube - The Crack - Incubation - The Nameless Boys - Witness To 3x3x3 - Uly-Tohas - The Elevation - The Accomplishment - Labi Mente - Sultry Obsession - 4tx31b - The Dim Light Trouwens, verdere bevestigde concertdata: 18/09/04 > Antwerpen (B ), 19/09/04 > Luik (B ), en ook nog binnenkort ergens in Groningen (NL) |
|
... die concerten zijn dus van SUPURATION, en niet van SUP, na 2004 verandert SUPURATION terug in SUP, zie setlist hierboven... grijp je kans zou ik zeggen |
|
Heb vandaag de promo binnen gekregen van de nieuwe Supuration getiteld "Incubation".Zoals ook de naam (de oude word weer gebruikt) doet vermoeden gaat de muzikale koers ook weer richting 10 jaar terug.Met andere woorden:geniale Franse metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In Almelo?? Wanneer was dat dan? Was zeker nog in SubRosa Zonde dat ze dat zaaltje dicht hebben gegooid, hebben echt de grootste namen gespeeld .. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zoals ik al een keer of tien heb vermeld... En volgend jaar worden ze weer SUP, ik ben bezig met n interviewtje waarin dat alles wordt uitgelegd. Oja, enne, still wanted: *SUP - Transfert *SUPURATION - 9092 *SUPURATION - Jaques Le Fataliste ... en de rest van de mini's uit het pre-'The Cube' tijdperk, behalve 'Sultry Obsession'... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 13-02-2004 19:35] |
|
quote:Oh,had niet alles meegekregen Maar goed,deze cd is echt wel geweldig en zit non stop in mijn cd speler Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zou er es iemand de recensie van Supuration - Incubation uit de Aardschok kunnen overtypen of inscannen aub...? Ik hoorde dat dit fantastische album maar 40/100 kreeg??? |
|
quote:Heb de recensie gelezen ja en die slaat echt nergens op.Duidelijk geschreven door iemand die de band totaal niet kent. Hier komt de recensie: Supuration heette vorig jaar nog S.U.P. maar begon ooit als Supuration. Net zo besluiteloos als het gehannes rond de bandnaam klinkt de muziek van dit Franse viertal. Al drie albums lang. Er valt werkelijk geen touw vast te knopen aan de willekeurige stortvloed aan riffs, ritmes, samples en breaks. Er word in het wilde weg gegrunt, gegild en gegromd, niet gehinderd door enige vorm van songstructuur.ga zo door! 40/100 Andre Verhuijsen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ... Help, wat een uil...? Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar ik weet wel zeker dat SUPuration al zeven studio full lenght's heeft uitgebracht... en nog een hele boel meer. Ik heb ooit iemand horen zeggen over SUP of Supuration dat als je hun muziek zou spelen met een klassiek orkest, het nog steeds gewoonweg fantastisch zou klinken... Ik snap niet waar die vent dat 'willekeurige stortvloed' en 'in het wilde weg' vandaan haalt... deze muziek is gewoonweg geniaal... *zucht* |
|
op vampire hebben ze een uitgesproken positieve review van deze schijf In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Die heb ik geschreven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ikke es gaan lezen zie ... zo gezegd, zo gedaan, leuke review!! Ik heb onlangs mn interviewtje met Supuration doorgestuurd naar Mindview, het staat binnenkort wel op de website: http://www.mindview.be [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 26-02-2004 21:26] |
|
Sorry, het staat er zelfs al op... [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 02-03-2004 21:43] |
|
Site: http://www.supuration.tk |
|
hmmm... ik heb Chronophobia van S.U.P. en The Cube van Supuration. Nooit geweten dat dat dezelfde band is [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-04-2004 21:50] |
|
Haha, er is inderdaad een groot verschil tussen beide albums, maar ik vind dat je het toch goed kan horen? SUP/SUPURATION heeft een heel aparte stijl, die zou ik er overal uithalen, ook al zouden ze opeens country gaan spelen Anyway, check mijn gloednieuwe -nog redelijk under construction zijnde- site maar es |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |