IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Death/thrash klassiekers Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-04-2002 14:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en verder geldt:

JIM DURKIN = DARK ANGEL

(ook volgens Gene Hoglan zelf)

dus heil, Jim Durkin.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2002 14:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2002 14:39 schreef attila_de_hun het volgende:
...(dark angel en possessed, wat wil je nog meer)

Euhhh, Sadus dus!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-04-2002 14:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De ouwe Testament platen zijn ook wel beukend!!!

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 14:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 14:48 schreef Mutilator het volgende:
Euhhh, Sadus dus!

eeeh, ja maar alhoewel ik Sadus subliem vind wat speltechniek betreft mis ik dat vlammende, knallende in hun nummers dat bij possessed en dark angel wel hoor ( wat dus wil betekenen dat ik altijd de neiging heb om keihard door het huis te gaan rennen bij hun muziek). Maar desalnietemin.

Hail Sadus (bestaan die nou wel of niet meer?)

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 14:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 14:54 schreef Snagger het volgende:
De ouwe Testament platen zijn ook wel beukend!!!

Jawel, maarhet blijft uiteraard een kwestie van smaak. Dark angel en possessed begonnen waar testament ophield (maar de stijlen zijn ook nietmet elkaar te vergelijken vind ik)

maar ook hier: Hail testament (The gathering regeert)

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2002 14:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2002 14:55 schreef attila_de_hun het volgende:
eeeh, ja maar alhoewel ik Sadus subliem vind wat speltechniek betreft mis ik dat vlammende, knallende in hun nummers dat bij possessed en dark angel wel hoor ( wat dus wil betekenen dat ik altijd de neiging heb om keihard door het huis te gaan rennen bij hun muziek). Maar desalnietemin.

Hail Sadus (bestaan die nou wel of niet meer?)

Ik krijg bij Sadus' eerste plaat altijd zin om het meubilair te slopen; vandaar!

Er zou een ep uitkomen, maar het laatste wat ik ervan gehoord heb is dat Sadus bijna in z'n geheel in opgegaan in Testament.

De drummer & de bassist dan ; wat de zanger/gitarist doet weet ik niet; iemand een idee?

Tegenwoordige Sadus is trouwens een heel ander verhaal. Die gasten zijn steeds technischer geworden waardoor er veel agressie is weggeebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2002 15:05]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 15:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 14:58 schreef Mutilator het volgende:
Ik krijg bij Sadus' eerste plaat en zin om het meubilair te slopen; vandaar!

Yep, bij de eerste was de mix agressie/techniek nog meer in het voordeel vande eerste. Ik vind hun eerste dan ook de beste en inderdaad zeker zo goed als wie dan ook. Vooral "sadus attack/torture" blijven super. Jammer dat op hun later werk de balans meer richting techniek ging want agressief spelen kunne die gasten wel.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2002 15:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2002 14:43 schreef attila_de_hun het volgende:
en verder geldt:

JIM DURKIN = DARK ANGEL

(ook volgens Gene Hoglan zelf)

dus heil, Jim Durkin.

Kwamen ze nou nog bij elkaar of is het afgeblazen? Al die berichten over een reunie...

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 15:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 15:13 schreef Mutilator het volgende:
Kwamen ze nou nog bij elkaar of is het afgeblazen? Al die berichten over een reunie...

Ik weet helaas van niks. Was het maar waar. Jim Durkin zit nu in "Dreams of damnation". En zonder hem en Gene Hoglan is het gewoon niet kompleet. Ook Ron Rinehart zal er wel niet bij zij was die is "in de here". Maar stel dat het met Don Doty zou gebeuren zou ik niet klagen.

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 15:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Link naar een intervieuw met Jim Durkin:

http://pages.infinit.net/smcanada/9jim_durkin.html

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-04-2002 15:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2001 22:43 schreef Vampire Ricardo het volgende:
alstemblief hehe. Ik noemde wel veel thrash op, als ik ook nog d'n death gedeelte erbij ga halen dan wordt het flink groter.

De lp van Incubus (Mike Browning); ik weet het niet zeker maar volgens mij hadden die niks uitgebracht, daarna ging ie naar Nocturnus. Incubus was de band waar ie bij zat tussen Morbid Angel en Nocturnus. Maar zoals ik al zei...ik weet het niet zeker. Het enige wat ik van hen heb is een demo, maar zijn vrij "cult" in de underground kringen.

is dat die Incubus die nu rock/hiphop maakt?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-04-2002 16:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Er zijn meer hondjes die fikkie heten....

Ik, Wil Schuurman

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-04-2002 16:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 16:02 schreef Snagger het volgende:
Er zijn meer hondjes die fikkie heten....

oke! maar bij bands komt dat bijna nooit voor, vandaag Fikkie

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 14-04-2002 16:09]

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-04-2002 16:45 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2001 8:44 schreef rajackar het volgende:
Hmm raar dat niemand dit nog gepost heeft maaruh wat dachten jullie van:
TERRORIZER
De ultieme klassieker dacht ik zo

the dead shall rise!

TERRORIZER

No meat is sweater

attila_de_hun
Posted 14-04-2002 17:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

omdat terrorizer zuigt en slappe kost speelt (geintje jongens, terrorizer regeert inderdaad)

hier,een link naar de band nausea (LA) met daarin Oscar garcia, de zanger/gitarist van terrorizer. Die zijnook weer bij elkaar enbrengen binnenkort materiaal uit.

http://www.geocities.com/fassby/menu.html

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 22-06-2002 1:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Sepultura to release the latest live show with Max Cavalera
Posted by: Stéphane @ 19:15 CET

A live recording of the last-ever performance of the classic SEPULTURA line-up of Max Cavalera (guitar/vocals), Igor Cavalera (drums), Andreas Kisser (guitar) and Paulo Pinto Jr. (bass), which took place at Brixton Academy in London on December 16th, 1996, is tentatively scheduled to be released in CD form, under the title Live At Brixton, through Roadrunner Records in August.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-06-2002 1:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2002 1:08 schreef Mutilator het volgende:
Sepultura to release the latest live show with Max Cavalera
Posted by: Stéphane @ 19:15 CET

A live recording of the last-ever performance of the classic SEPULTURA line-up of Max Cavalera (guitar/vocals), Igor Cavalera (drums), Andreas Kisser (guitar) and Paulo Pinto Jr. (bass), which took place at Brixton Academy in London on December 16th, 1996, is tentatively scheduled to be released in CD form, under the title Live At Brixton, through Roadrunner Records in August.

pfff, een beetje geldklopperij, maar als het een goed geluid is? hoewel, daar spelen ze ook al spring nummers.

ne trouwens, nausea, daar heb ik ook nog een lp van liggen, ff luisteren. weer vergeten, maar moet nog een voorversterker voor de pick-up kopen.

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 22-06-2002 14:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik las in de nieuwe displeased dat de repulsion-cd "horrified" wordt heruitgebracht als een dubbel cd. hoera!!!!!!!

de bestelling is de deur al uit (plus een possessed shirt, wat venom rereleases en de eerste van candlemass).

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-06-2002 14:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ah die venom rereleases zijn tof.... alleen iets te veel bonus tracks (allemaal fuk) maar wel mooie slipcases!!

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
Posted 22-06-2002 14:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2002 14:12 schreef Snagger het volgende:
Ah die venom rereleases zijn tof.... alleen iets te veel bonus tracks (allemaal fuk) maar wel mooie slipcases!!

mwa, ik ken de meeste bonusnmummers wel maar er zitten bst wel toffe tussen. vooral de singles zijn echt gaaf(O.a. manitou, nightmare etc)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-06-2002 14:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

En wat te denken van de "At war with satan" reclame... erg leuk

Ik, Wil Schuurman

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 22-06-2002 14:58 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

haaaalooooooowwwww!!!
SUFFOCATION

Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 22-06-2002 15:02 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Metallica-Wiplash

Jaja dat is nog eens een goed nummer!!!

On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-06-2002 15:12 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 22 juni 2002 15:02 schreef Seth Abominae het volgende:
Metallica-Wiplash

Jaja dat is nog eens een goed nummer!!!

Het is Whiplash

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

attila_de_hun
Posted 22-06-2002 15:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2002 14:58 schreef soepkoeltoer het volgende:
haaaalooooooowwwww!!!
SUFFOCATION

wie zijn dat

(geintje, suffocation regeert, reunie zou onmiddelijk plaast moeten vinden!)

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com