|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
je hebt het niet tegen mij neem ik aan.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Naar mijn mening DE drie grote, relatief onbekende thrash klassiekers: Morbid Saint - Spectrum of death Toxik - World Circus Exhorder - Slaughter in the vatican Maar ook spul als DBC, Razor, Mysto Dysto.....wel een leuk topic dit! Kan iemand me Demolition Hammer beschrijven qua stijl> Ik zit al een poos te twijfelen om er eens iets op de gok van te kopen tweedehands, maar ja, is toch weer een euro of 20 he... |
|
nouja als je er tweedehands zoveel voor betaald, kun je hem voor hetzelfde geld ook wel kwijt als hij tegen valt toch? Je moeder. |
|
Morbid Saint - Spectrum of Death Viking - Man of Straw Dark Angel - Darkness Decends Infernäl Mäjesty - None Shall Defy Flesh Made Sin - Scenery of Death (jaja, dit is eigenlijk de band waardoor ik thrash ben gaan luisteren) Metallica - Master of Puppets Overkill - Feel the Fire Heathen - Breaking the Silence Slayer - Reign in Blood [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-10-2005 0:47] |
|
quote:Swallowed In Black blijft ook geweldig...ik ga gewoon flippen van dit soort opgefokte technische thrash...GE-NI-AAL Nog een tip: Sadism uit Chili.... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 25-10-2005 1:44] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Holocaust - Campo De Eterminio Poison - Into The Abyss Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow E-X-E - Sticken By Might |
|
ST death/thrash? das nieuw voor me ... |
|
quote: ST is toch redelijk dicht bij thrash......een deel van de nummers in ieder geval... [Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 25-10-2005 20:39] |
|
Noem er eens vijf ... lijkt me toch wat meer richting de punk/hardcore/skate music .... |
|
The miracle,Suicyco Mania,The feeling's back,Waking the dead,Feel like shit Niet allemaal van How Will I Laugh...maar goed...is wel hun beste album...:D |
|
quote: En absoluut GEEN death thrash. spelfout weggehaald... |
|
quote:Jij weet geen maat te beginnen. Death - Human/Scream Bloody Gore Pestilence - Consuming Impulse Napalm Death - SCUM Cryptopsy - None So vile Dead Kennedys - Alles met JB Metallica - Justice/Master Morbid Angel - Covenant Cynic - Demo '91 Obituary - Cause of Death Autechre - LP5 Aphex Twin - Alles Deicide - LEGION Ik ga er weer vandoor - NU [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-10-2005 20:50] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Maar goed,laat ik dan ST vervangen door Sabbat - History Of A Time To Come...is mischien wel net zo makkelijk.. |
|
Sinister - To mega therion Gorefest - The glorious dead Pestilence - Out of the body ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: Nee...heb het ook niet over death maar thrash...waar veel nummers van ST toch dicht tegenaan zitten... |
|
St barste van de thrash invloeden. Wie dat niet hoort heet Jenje of Varanus of is doof. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-10-2005 21:04] |
|
tsk tsk |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |