IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Death/thrash klassiekers Vorige pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 22-10-2005 1:04 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

In de jeugd een smiley trauma opgelopen? Sommige mensen weten geen maat te houden.

En nee, ik ga geen ellenlange lijstje opnoemen om te laten zien hoeveel waardeloze bands ik wel niet ken, die alleen omdat ze oud zijn goed schijnen te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 22-10-2005 1:05]

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 22-10-2005 1:06 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

je hebt het niet tegen mij neem ik aan..

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 25-10-2005 0:41 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Naar mijn mening DE drie grote, relatief onbekende thrash klassiekers:

Morbid Saint - Spectrum of death
Toxik - World Circus
Exhorder - Slaughter in the vatican

Maar ook spul als DBC, Razor, Mysto Dysto.....wel een leuk topic dit!

Kan iemand me Demolition Hammer beschrijven qua stijl> Ik zit al een poos te twijfelen om er eens iets op de gok van te kopen tweedehands, maar ja, is toch weer een euro of 20 he...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-10-2005 0:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nouja als je er tweedehands zoveel voor betaald, kun je hem voor hetzelfde geld ook wel kwijt als hij tegen valt toch?

Je moeder.

valfar
Usericon van valfar
Posted 25-10-2005 0:47 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Morbid Saint - Spectrum of Death
Viking - Man of Straw
Dark Angel - Darkness Decends
Infernäl Mäjesty - None Shall Defy
Flesh Made Sin - Scenery of Death (jaja, dit is eigenlijk de band waardoor ik thrash ben gaan luisteren)
Metallica - Master of Puppets
Overkill - Feel the Fire
Heathen - Breaking the Silence
Slayer - Reign in Blood

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-10-2005 0:47]

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 25-10-2005 0:56 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 1:48 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb 'em al genoemd, maar bij deze wil ik 'em nog ff aanprijzen, omdat ik dit de allerbeste thrashplaat vindt op gelijke hoogte als Reign in blood en misschien zelf hoger. Sadus - Chemical exposure (of de eerste versie: Illusions.

Furieuze thrash: nooit opgepikt omdat het toen te snel en te technisch werd bevonden voor die tijd. Fijnproevers weten wel beter...
Swallowed In Black blijft ook geweldig...ik ga gewoon flippen van dit soort opgefokte technische thrash...GE-NI-AAL

Nog een tip: Sadism uit Chili....

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 25-10-2005 1:44]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:30 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Holocaust - Campo De Eterminio
Poison - Into The Abyss
Suicidal Tendencies - How Will I Laugh Tomorrow
E-X-E - Sticken By Might

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2005 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ST death/thrash? das nieuw voor me ...

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:39 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:32 schreef Jenje het volgende:
ST death/thrash? das nieuw voor me ...

ST is toch redelijk dicht bij thrash......een deel van de nummers in ieder geval...

[Dit bericht is gewijzigd door Unsane op 25-10-2005 20:39]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2005 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Noem er eens vijf ... lijkt me toch wat meer richting de punk/hardcore/skate music ....

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:48 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

The miracle,Suicyco Mania,The feeling's back,Waking the dead,Feel like shit

Niet allemaal van How Will I Laugh...maar goed...is wel hun beste album...:D

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2005 20:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:48 schreef Unsane het volgende:

Niet allemaal van How Will I Laugh...maar goed...is wel hun beste album...:D

En absoluut GEEN death thrash.

spelfout weggehaald...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-10-2005 20:50 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2005 1:04 schreef WMP het volgende:
Sommige mensen weten geen maat te houden.

Jij weet geen maat te beginnen.

Death - Human/Scream Bloody Gore
Pestilence - Consuming Impulse
Napalm Death - SCUM
Cryptopsy - None So vile
Dead Kennedys - Alles met JB
Metallica - Justice/Master
Morbid Angel - Covenant
Cynic - Demo '91
Obituary - Cause of Death
Autechre - LP5
Aphex Twin - Alles
Deicide - LEGION
Ik ga er weer vandoor - NU

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 25-10-2005 20:50]

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:50 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

Maar goed,laat ik dan ST vervangen door Sabbat - History Of A Time To Come...is mischien wel net zo makkelijk..

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 25-10-2005 20:51 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Sinister - To mega therion
Gorefest - The glorious dead
Pestilence - Out of the body

Unsane
Usericon van Unsane
Posted 25-10-2005 20:51 by Unsane Wijzig reactieProfiel van UnsaneQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2005 20:49 schreef varanus het volgende:
En absoluut GEEN death thrash.

Nee...heb het ook niet over death maar thrash...waar veel nummers van ST toch dicht tegenaan zitten...

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-10-2005 21:04 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

St barste van de thrash invloeden. Wie dat niet hoort heet Jenje of Varanus of is doof.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-10-2005 21:04]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2005 21:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

tsk tsk

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com