IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dimmu Borgir op Ned.3 Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 11:55 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 0:57 schreef HgarrothwulfF het volgende:
komt omdat dimmu gay is...niemand wil de moeite nemen om voor zoiets een goede titel te schrijven
zei den man die door mijn huis heen bezerkte en mee schreeuwde op dimmu nog geen 2 weken geleden.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2003 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 11:55 schreef impaled succubus het volgende:
zei den man die door mijn huis heen bezerkte en mee schreeuwde op dimmu nog geen 2 weken geleden.
LOL Harigerotworlf is busted!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-07-2003 11:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Maar Haggardwolf is nog wel lief hoor.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-07-2003 11:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 11:58 schreef Voice Of Doom het volgende:
Maar Haggardwolf is nog wel lief hoor.
haggardwolf, meesterlijk

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-07-2003 15:31 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 11:59 schreef impaled succubus het volgende:
haggardwolf, meesterlijk
je moeder

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 15:56 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 0:57 schreef HgarrothwulfF het volgende:
komt omdat dimmu gay is...niemand wil de moeite nemen om voor zoiets een goede titel te schrijven

Inderdaad, een man die in een lederen jurk loopt te headbangen met gothic smienk op zijn giegeltje heeft valt toch niet serieus te nemen

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 29-07-2003 15:59 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 15:56 schreef latemkcalb het volgende:
Inderdaad, een man die in een lederen jurk loopt te headbangen met gothic smienk op zijn giegeltje heeft valt toch niet serieus te nemen
als vazal ooit een keer op gaat treden gaan we ook allemaal in jurkjes

Gayhem!

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

vdHoek
Usericon van vdHoek
Posted 29-07-2003 15:59 by vdHoek Wijzig reactieProfiel van vdHoekQuote dit bericht

Wat was dat een VARKEN zeg op de drums!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 29-07-2003 16:00 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Slotje!

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-07-2003 16:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 juli 2003 15:59 schreef HgarrothwulfF het volgende:
Gayhem!
Moet je vooral alle muziekstijlen die mensen die je boekingen kunnen bezorgen appricieren in de zeik nemen

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-07-2003 16:01]

I'm not being rude. You're just insignificant.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 29-07-2003 16:01 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 15:59 schreef vdHoek het volgende:
Wat was dat een VARKEN zeg op de drums!
Nicholas Barker?

Blunt-W
Usericon van Blunt-W
Posted 29-07-2003 16:30 by Blunt-W Wijzig reactieProfiel van Blunt-WQuote dit berichthttp://www.dreadlockpussy.tk

DREADLOCK PUSSY WAS COOL!

By the pain I see in others

latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 29-07-2003 16:32 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 15:59 schreef HgarrothwulfF het volgende:

Gayhem!

Gebruiken jullie dan een drumcomputer, of een eigenste hellglamour?

[Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 29-07-2003 16:33]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 16:30 schreef Blunt-W het volgende:
DREADLOCK PUSSY WAS COOL!

Pfff zaadband.
Saaie muziek/zang/rap met ontzettend valse 2e en 3e stem.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:33 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 16:32 schreef latemkcalb het volgende:
Gebruiken jullie dan een drumcomputer, of een eigenste hellglamour?

Zo'n Duitste kerel zou miscchien gaan drummen geloof ik.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 29-07-2003 17:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:33 schreef Sater het volgende:
Zo'n Duitste kerel zou miscchien gaan drummen geloof ik.

als ooit weer es tijd heeft om contact op te nemen

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 29-07-2003 17:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Whahaha. Jullie weten zelfs niet waar het plaatsje ligt waar hij schijnt te wonen.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 29-07-2003 17:49 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Godverdomme, en daar ben ik voor op gebleven, wat kutzooi, twee kutnummers en een schijtgeluid, en dat volk in het publiek.
En dan ook nog Mourning palace een verkeerde titel geven.
Conclusie:
Bagger!

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 29-07-2003 17:50 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 juli 2003 17:41 schreef Voice Of Doom het volgende:
Whahaha. Jullie weten zelfs niet waar het plaatsje ligt waar hij schijnt te wonen.

krijg aids...

we weten nu wel waar hij (ongeveer ) woont

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-07-2003 17:52]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 29-07-2003 17:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:50 schreef HgarrothwulfF het volgende:
krijg aids...

we weten nu wel waar hij (ongeveer ) woont

Ongeveer?

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 29-07-2003 17:54 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

hehe

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 17:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:49 schreef Nimmer nuchter het volgende:
En dan ook nog Mourning palace een verkeerde titel geven.

Die eerste was ook fout getiteld

Nimmer nuchter
Posted 29-07-2003 17:59 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 17:55 schreef Sater het volgende:
Die eerste was ook fout getiteld

Daar heb ik de titel van gemist, ik was Discovery aan het kijken.
Welk nummer was dat eigenlijk?

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-07-2003 18:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ze speelden Raabjorn blablabla (ik weet zelf die titel ook niet) maar er stond Deaths Embrace

Nimmer nuchter
Posted 29-07-2003 18:07 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

ok.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com