![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:LOL Harigerotworlf is busted! ![]() |
|
Maar Haggardwolf is nog wel lief hoor. ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote:haggardwolf, meesterlijk ![]() ![]() |
|
quote:je moeder ![]() ![]() ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, een man die in een lederen jurk loopt te headbangen met gothic smienk op zijn giegeltje heeft valt toch niet serieus te nemen ![]() ![]() |
|
quote:als vazal ooit een keer op gaat treden gaan we ook allemaal in jurkjes ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Wat was dat een VARKEN zeg op de drums! ![]() ![]() |
|
Slotje! ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote:Moet je vooral alle muziekstijlen die mensen die je boekingen kunnen bezorgen appricieren in de zeik nemen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-07-2003 16:01] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Nicholas Barker? ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
DREADLOCK PUSSY WAS COOL! By the pain I see in others ![]() |
|
quote: Gebruiken jullie dan een drumcomputer, of een eigenste hellglamour? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door latemkcalb op 29-07-2003 16:33] ![]() |
|
quote: Pfff zaadband. ![]() Saaie muziek/zang/rap met ontzettend valse 2e en 3e stem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Zo'n Duitste kerel zou miscchien gaan drummen geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() als ooit weer es tijd heeft om contact op te nemen ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
Whahaha. Jullie weten zelfs niet waar het plaatsje ligt waar hij schijnt te wonen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Godverdomme, en daar ben ik voor op gebleven, wat kutzooi, twee kutnummers en een schijtgeluid, en dat volk in het publiek. En dan ook nog Mourning palace een verkeerde titel geven. Conclusie: Bagger! ![]() ![]() |
|
quote:krijg aids... we weten nu wel waar hij (ongeveer ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 29-07-2003 17:52] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Ongeveer? ![]() ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
![]() ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Die eerste was ook fout getiteld one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Daar heb ik de titel van gemist, ik was Discovery aan het kijken. Welk nummer was dat eigenlijk? ![]() |
|
Ze speelden Raabjorn blablabla (ik weet zelf die titel ook niet) maar er stond Deaths Embrace one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
ok. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |