|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en bij Mourning Palace stond Kings of the carnival creation This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
Idd, ondertiteling klopte niets van.. Maar dat maakt niet uit, het zoog toch al.. Eerst een half uur telkens omkijken of dat Dreadlock Pussy nou eens was afgelopen, bleef maar doorgaan Helemaal voor niets, Dimmu was ook niet boeiend zo kan ie wel weer |
|
quote:Prutsers! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: als ze daardoor op de kast springen mogen ze ook gelijk kanker krijgen en iedereen keihard schreeuwen hoe kut ze het vinden en ondertussen wel alles ervan af weten en meteen naar de buis rennen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-07-2003 20:55] Je moeder. |
|
Hoort dit topic niet in Nieuws, actualiteit en Media? |
|
quote:op dit topic hoort een slotje en de conclusie die uit dit topic getrokken kan worden is dat haggardwolf nog niet klaar is om zijn comming out met ons te delen |
|
quote: En dan noch zonder het woordje creation ook. Ze bedoelden waarschijnlijk Kings of Carnaval one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vond het wel cool dat Dimmu-Borgir effe op TV kwam. Ik wist het niet en ging toevallig zappen. De nummers stonden er idd. verkeerd op tv. |
|
iemand de promo voor de nieuwe cd al gehoord? I came not to send peace |
|
Ik heb na dit tv drama maar gelijk World Misanthropy opgezet. Dat waren veel betere beelden This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
ik vond de heren van Dimmu Borgir toch al niet zo'n lekkere wijven |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |