|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Onzin en ook hypocriet |
|
goh, zou je denken? |
|
maar waar doel je op? |
|
Er zijn zoveel dingen 'onzin' en toch blijft het bestaan. |
|
quote: klopt, dat heb je zelf in de hand op een of ander manier. De manier hoe je het bekijkt, onder gaat, Hoe meer je ogen open hebt, hoe groter het tering zooitje wordt. Selectieve misantropie is onzin. Tenzij je doelt op dingen zoals rascisme, antisemitisme of echte haat op individuele mensen. Dat zijn drie vormen van selectieve mensenhaat. Dus zeg het maar. |
|
Als we nu gaan kijken naar de wereld situatie, zijn we nog in de middeleeuwen. Want de oorlogen gaat nog steeds om niets. Ziektes zoals pest enzo is in geruilt voor Kanker, AIDS en Cholera. Politici die net als oudsher de publieke mening te beinloeden door propaganda. En als ze op de troon zitten melken ze nog steeds de boel uit. En ze worden ondersteund door de kwakzalvers(wetenschap/bedrijfsleven) om zo meer wortels in de aarde. En dan heb ik over de redelijke dingen die nog te verteren zijn. Want als ik het moet hebben over geheime nucleare experimenten op niets vermoedende burgers... |
|
wat een negatieve gedachtes zeg |
|
quote: ...euhm Cholera bestaat al lang en kanker ook alleen werd het toen niet als kanker onderkend maar als 'bezetting' of gewoon een onbekende ziekte... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ... ja? Go on. |
|
quote:In Amerika waren er geheime nucleaire experimenten van de CIA op burgers. Kwamen ze voor een prik of een pil van het een of ander, gingen ze weg met een hoeveelheid barium en andere nucleaire zooi. Puur om te kijken wat voor lijdens weg zouden gaan en hoe snel ze het leven lieten. |
|
quote: offtopic: Uit wat voor bronnen heb je dat? Ik ben hier wel benieuwd naar. |
|
ik eingelijk ook wel |
|
Stond in de krant ofzo, of een actualiteitprogramma. Voor mij te lang geleden. Als ik het terug kan vinden zal ik daar zeker verder over wijden. |
|
Ambivalente Misantropen.... mensen met kortsluiting in de kop. |
|
quote: Klopt, heb ik ook gelezen. De CIA heeft ook krachtige kankervirussen ontwikkeld, en wie weet wat nog allemaal. Staatsveiligheid, het houdt wat in he. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Nou |
|
quote: Check. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
of hij moet van plan zijn de hele mensheid waaronder hijzelf uit te schakelen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
kuttermen altijd iedereen moet gewoon kanker krijgen op een paar na, hoe noem je dat? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Muhuhaha! Muhuhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Endlosung KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Homofiel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
haat tegen de mensheid en een leven als kluizenaar ambieren? Dan ben je een kneus en vergal je het plezier van leven, ga dood! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 29-06-2004 17:11] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ach van die mensen heb je ook geen last ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |