|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat is 'het plezier' van leven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jezus, ga fietsen man "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Fietsen is due het plezier van leven? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-06-2004 17:19] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee, Jezus is het plezier van het leven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: muhahaha, ok ff een voorbeeld. Je gaat naar een concert, wat heb je dan? Plezier! Voila, dat is al 1 plezier van het leven. Verder kan je de rest wel verzinnen, tenzij je echt een kluizenaar bent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hoe weet je dat ik dan plezier heb? Misschien ga ik naar concerten om mezelf te kwellen met de aanblikken van josti metalheads en baggermuzikanten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat kan ook, dat zal je misschien plezier geven ? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dure woorden gebruiken kan nog, maar dit soort zinnen maak je volgens mij gewoon om mensen te kwellen omdat je ze haat. |
|
quote: plezier is voor iedereen anders. mensen uitmoorden kan voor sommigen ook plezierig zijn, het misantroopje uithangen kan ook plezierig zijn.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kan iemand zich gelukkig voelen bij misanthropie? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
zou kunnen toch, christenen kunnen ook met hypocrisie gelukkig worden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |