|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag net Latvian Rifleman voor 4,50 liggen... maar mn pinpas is GODVERDOMME kapot en die plaat zal over 5 dagen wel weer weg zijn |
|
4,50 Lekker goedkoop voor zo'n goede cd. F*ck hippies |
|
Goede productie, goed geluid, goede coverart, goede lyriek. Kortom alles is goed . Vraag me af hoe het folk cd'tje klinkt. F*ck hippies |
|
quote: Mwuhaha ik had hem voor 3 euro gekocht. Alleen weer verkocht want vond hem toch niet zo heel erg boeiend... Zenial |
|
Toch geld kunnen lenen . lekkere plaat is dat zeg . productie kon ietsje beter (is die van Thunderforge beter?), maar voor de rest een erg sfeervol ceedeetje Vooral March Of 1916 heersch |
|
Skyforger stampt als de beesten. Ook live een bijzonder aangename band met uitstekende muzikanten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat viel me best tegen eigelijk. Afgelopen keer in de Pazzop liet Menhir hun alle hoeken van het jeugdcentrum zien |
|
quote: HUH? Ik ben zelf een productie heaumeau en toch vind ik niks mis met de productie op Latvian Riflemen? OK het is niet zo kraakhelder als een Masterplan of zo maar het is nog veel verder verwijderd van Wrath Of The Tyrant...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja ik ben verwent dat is waar. Ik ben niet opgegroeit met 'stofzuiger blackmetal'zoals ik ouwe Darkthrone en verwanten ookwel noem. Vandaar die opmerking. Maar daar kom ik wel overheen, de cd zit echt prima in elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-03-2004 15:40] |
|
Inderdaad. In mijn oren klinkt het nog clean. Heerschend album . Als je naar het oudere werk gaat wordt het geleidelijk aan langzamer. Iemand al het folk album gehoord? F*ck hippies |
|
Hij is dus bekent, ik wilde er net een topic voor starten. Werkelijk geweldige band! . Latvian Riflemen is mijn favoriete album. @Manifest: Ik heb het folk album, zeer gåf maar 0% metal en dat moet je kunnen accepteren Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Het zijn Nazi's. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
op hun site durven ze er anders niet voor uit te komen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Nooit geweest ik vind het namelijk vieze nazi's en ik wil niets met hun, muziek, te maken hebben. (Ik vind het een meuk band ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: daarom staat op de achter kant van het enige Skyforger album wat ik heb (Lavian Riflemen) dat ze het swastika puur gebruiken als heidens symbool en niet geasocieerd willen worden met nazi's |
|
quote:Euhuh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote: Maar die stouterds hebben een zonnecirkel in hun logo. Durf je er naar te luisteren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thunder is one of the oldest ancient gods and is also called as the Old Father. In Latvia Thunder cross is mentioned from 3-4 century (proved in archeological digs). In early iron century it is forged in bronze accessories. This symbol has several names – cross of Thunder, cross of Fire, Branch cross, etc. This symbol means happiness, energy, fire, thunder and wind. This sign has several display variants. Fire cross is related to Sun, Laima and Thunder, so this sign was popular to cut into the beds of children and to interweave into belts for newborn children to wrap them. The sign of Thunder is well known in whole world over 5000 years. Negative factor is that this sign is also known as symbol of fascism. No doubt that Hitler gave bad popularity to this symbol for a long time, but we must split the use of Thunder or Fire cross for the different uses – where it is used to popularize neo-nazism or where it is used to popularize own nation’s culture goods. Heb je aanwijzingen? [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 23-10-2004 23:42] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
En dat vind jij een goed excuus terwel je bij Temnozor gaat janken? Btw zijn er bij Skyforger wel 'echte' hakenkruizen aan te treffen en bij Temnozor niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Op de temnozor topic quote: [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 23-10-2004 23:45] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Ironie is u vreemd meneer de hypocriet? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het hakenkruis is dus een Thunder Cross...maar ik wil je graag geloven...heb je meer aanwijzingen? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Ok het was ironisch....dat was me op het moment even vreemd ja Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |