|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hm, misschien wat laat, maar toch. N.E.E.N. In dit interview staat bij vraag 4 een A4'tje aan tekst over het gebruik van die swastika, het al dan niet 'rechts' of 'nazi' zijn en aanverwante zaken. En zie de titel van het interview. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 27-01-2006 1:38] |
|
Bla bla - die cd Latvian Riflemen vind ik een van de beste blekkie met00l cds die ik ken. I am the 1%. |
|
Fokking hell, ik zie net dat ze 9 april in leeuwarden spelen. Dikke heers! spelfout weggehaald... |
|
quote: Heb je toevallig een slaapplek over voor 7 of 8 man die avond? Dan spelen ze niet alleen in Leeuwarden, maar heb je ze zelfs thuis over de vloer. |
|
quote: Kan geregeld worden. Luxe is anders, maar wat bodybags op de bank en alles komt goed spelfout weggehaald... |
|
chill! Slaapspul hebben we/ze allemaal, en luxe/ruimte maakt niet uit, ik mail je wel ff |
|
quote: Is goed kerel spelfout weggehaald... |
|
Ja, ik zie dus net dat het op een donderdag is. Ik was in de veronderstelling dat het in het weekend was. In dit geval kan ik je helaas niet aan slaapplaatsen helpen. Sorry Koen.. spelfout weggehaald... |
|
Knake, niks aan te doen, hehe. Ik was al vet blij, juist omdat het om een donderdag ging, hehe. Iig toch bedankt voor de mogelijkheid |
|
quote: Ik ga nog effe kijken wat voor diens ik heb, desnoods neem ik een dagje vrij. Hou de mogelijkheid dus nog effe in je achterhoofd spelfout weggehaald... |
|
Skyforger heeft getekend bij Metal Blade! 23/26 april release Europa van het nieuwe album "Kurbards"! 11 mei release VS "Kurbards"! |
|
Hebbe hebbe hebbe! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Uitstekend nieuws Faustian Spirit of the Earth |
|
Cool! Zeer benieuwd. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |