IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ephel Duath Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-07-2003 0:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Iemand die deze band kent?? Ephel Duath.

Ze hebben net een nieuwe cd uit getiteld: Painter's Palette.

Dit is zeer technische muziek met veel jazz invloeden. Black metal met jazz en jungle erdoor.... Heel apart en zeker de moeite waard voor de mensen die Solefald goed vinden.

ik vind het wel wat hebben.

geeft het een kans!

I Find That I Am Not There...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2003 0:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb hun eerste CD "Phormula" van deze eigenzinnige Italianen.
Dit is echt bijzonder originele muziek. Vreemde riedeltjes en sfeervolle momenten worden afgewisseld met ultra-snelle black metal uitbarstingen.
Inclusief drumcomputer.

Toevallig ben ik nu net CDtjes aan het bestellen bij Earache. Inclusief hun laatste werk "The Painter's Palette".
Die moet behoorlijk jazzy zijn heb ik gelezen.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 30-07-2003 0:26 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb er eens een paar nummers van gehoord, maar dit is juist totaal niet mijn soort muziek. Mischien zit het technisch wel allemaal goed inelkaar..maar de productie...alles is te gelikt..te veel veranderingen..te snel

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-07-2003 0:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

ik heb "rephormula" (phormula met remixes en hun "opera" demo) echt wel apart, en het pakt wel aan, maar zeker geen voer om snel es even op te zetten.
Hoewel ik die nieuwe wel eens wil horen ben ik bang dat er té raar gedaan wordt Nu ja, ik kan Solefald zelfs waarderen, dus ik zie nog wel.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-07-2003 10:50 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

download eens een nummertje van de nieuwe cd op www.ephelduath.net

Het is echt interessante muziek en geheel nieuw binne het metal wereldje

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 11:45 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hm, ik heb ontzettend veel zin om de topic-starter voor alles en nog wat uit te maken op het gebied van geslachtelijke lusten met leden van zijn eigen geslacht & afwijkende aard, maar ik houd me in. Nee, ik vind de band een schandaal van de hoogste soort aangezien black metal zich niet laat mengen met jazz/fusion en soortgelijke riedelmuziek. Het is zoiets als het Gronings Symfonie Orkest dat, om meer jong publiek te trekken, een Symfonie van Beethoven gaat mengen met rap. Het project is dan ook een fiasco gebleken en ik heb me laten vertellen dat de subsidiekraan richting Groningen is dichtgedraaid voor de komende 6 generaties.

Goede metal behoeft geen krans; het moet gewoon goed gespeelde metal zijn. Luister eens naar Exodus - Bonded by Blood en u zult begrijpen hoe metal gesmeed dient te worden.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2003 11:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wat zijn we weer open-minded

Het mooie van metal is juist dát het met verschillende stijlen muziek te combineren is.
Of het nou folk, fantasy, klassiek of jazz is, het is mogelijk. Als het maar op een goeie en originele wijze uitgevoerd is.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-07-2003 12:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 11:45 schreef bonobo het volgende:
Hm, ik heb ontzettend veel zin om de DE HEER BONOBO voor alles en nog wat uit te maken op het gebied van geslachtelijke lusten met leden van zijn eigen geslacht & afwijkende aard, maar ik houd me in.

Dicht getikt figuur....

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 13:18 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Het is juist dat metal met andere muziekstromingen vermengd kan worden, maar dan wel onder voorwaarden:

1. Metal moet dominant zijn (recentere Ulver valt dus af)
2. Geen vermenging met muzieksoorten die niet duister, gewelddadig en/of diabolisch zijn (vermengingen met hiphop, jazz, fusion, new wave, disco, house, soul etc vallen dus af)
3. NIET GAY (gothic = gay, vrolijke deuntjes met keyboards = gay, vrouwenzang over black metal = gay)

Van smaakvolle vermengingen zoals die worden/werden gedaan door Windir, Ancient Rites, (oude) Skyclad en The Gathering (niet echt metal..) kunnen op mijn goedkeuring rekenen. Dat ik narrow-minded zou zijn is net zo'n leugen als dat John de Mol constructieve programma's maakt ter opvoeding van het volk.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2003 13:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaven ze geen sociale vaardigheden op die opleiding van jou?

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-07-2003 13:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb Phormula wel eens beluisterd maar vond het niet echt boeiend.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 13:23 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Sociale vaardigheden zijn communistische uitvindingen; daar doe ik dus niet aan mee.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2003 13:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 13:18 schreef bonobo het volgende:
Het is juist dat metal met andere muziekstromingen vermengd kan worden, maar dan wel onder voorwaarden:

1. Metal moet dominant zijn (recentere Ulver valt dus af)
2. Geen vermenging met muzieksoorten die niet duister, gewelddadig en/of diabolisch zijn (vermengingen met hiphop, jazz, fusion, new wave, disco, house, soul etc vallen dus af)

1. Waarom zou metal dominant moeten zijn? Het gaat toch om de muziek uiteindelijk.
Als Ephel Duath graag een jazzy plaat wil maken, dan moeten ze dat vooral doen. En als dat ook nog eens op een goeie manier gedaan wordt dan is dat helemaal OK!
Er zijn geen regels binnen de muziek, dat maakt het juist zo boeiend!
Dat jij niet verder kijkt of wil kijken dan de standaard vormen binnen de metalmuziek dan moet je dat natuurlijk zelf weten, smaken verschillen nou eenmaal.

2. Wat mij betreft vermengt een band metal met schlagers a la Denny Christiaan, wat kan mij dat nou schelen! Niet dat ik er naar zou luisteren maar goed (ik zou wel benieuwd zijn trouwens ) .

Of laat ik me nu heel erg kennen...ben ik nu nog wel evil en true genoeg?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2003 13:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Beste Bonobo, maak je niet te fout te veronderstellen dat deze band in jouw ogen "true" black metal pretendeert te maken?

Is het al in je opgekomen dat dit wellicht een band is die muziek maakt die zij zelf wil en die zich niet laat "lijden" door de regels van het trueheidslegioen?

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 14:00 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Snaack, halve analfabeet die gij zijt, ik zal het eens voor u h e e l l a n g z a a m AR-TI-CU-LE-REN.

Wat die lamme Italianen spelen zal mij een zorg zijn, zolang die subsidiegelden verspillende pasta-vreters maar uit de EU stappen vind ik alles best. Het is alleen geen METAL. Geen voer voor metalheads die het liefst uit hun schedels gaan van Vital Remains, Exodus, Anvil, oude Maiden etc. Van scheurende gitaren en exploderende drums, weet u wel.

Ik luister ook naar Bach; ik noem de Brandenburgse Concerten echter geen metal.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2003 14:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 14:00 schreef bonobo het volgende:
Snaack, halve analfabeet die gij zijt, ik zal het eens voor u h e e l l a n g z a a m AR-TI-CU-LE-REN.

quote:

Wat die lamme Italianen spelen zal mij een zorg zijn, zolang die subsidiegelden verspillende pasta-vreters maar uit de EU stappen vind ik alles best. Het is alleen geen METAL.

Bonobo, totale analfabeet die gij zijt, ik zal het eens voor u h e e l l a n g z a a m AR-TI-CU-LE-REN.

Zoals je in de eerste post in dit topic kan lezen wordt er ook NIET gezegd dat dit "metal" is. Alleen het 1 met het ander gemixt.

quote:
Geen voer voor metalheads die het liefst uit hun schedels gaan van Vital Remains, Exodus, Anvil, oude Maiden etc. Van scheurende gitaren en exploderende drums, weet u wel.

Ow, ik dacht dat jij het over metal had in plaats van over zielige hardrock, poseur.

Als bijvoorbeeld het homosexuele Anvil al sensaties als 'scheurende gitaren en exploderende drums' bij je oproept vraag ik me af of je lichaam en geest échte metal wel aankunnen

Ik hoop dat je wacht tot je haar op je scrotum hebt voordat je hier weer post, gij poserend üntermensch

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-07-2003 14:38]

Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 30-07-2003 14:45 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 30-07-2003 15:08 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Snaak, het feit dat je Anvil niet kan waarderen, onderstreept je onkunde in METAL, amateur. Ik laat je maar in de waan dat jazz met metal kan worden vermengd.. Tegen zoveel onkunde wens ik niet op te treden. Discussie gesloten.

Astovibrator, ga zelf iets origineels verzinnen of langzaam (af)sterven, would-be-aryan-jewish-dork; we hebben genoeg idioten die met smilies dit forum verstikken, idioot.

Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 15:11 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Machtig, Anvil heerst

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2003 15:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Beste Bonobo, ik had van jou niet anders verwacht dan dat je je, op het moment dat het te heet onder je voeten zou worden, op een dergelijke infantiele manier uit de discussie zou terugtrekken.

Veel plezier nog in Wonderland, doe de groeten aan Alice

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 30-07-2003 15:25 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Ik geniet mijn muziek hetzelfde als mijn wodka en koffie. Puur!!!

IJverzucht en drinkgelag.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-07-2003 15:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 15:08 schreef bonobo het volgende:
Snaak, het feit dat je Anvil niet kan waarderen, onderstreept je onkunde in METAL, amateur. Ik laat je maar in de waan dat jazz met metal kan worden vermengd.. Tegen zoveel onkunde wens ik niet op te treden. Discussie gesloten.

Astovibrator, ga zelf iets origineels verzinnen of langzaam (af)sterven, would-be-aryan-jewish-dork; we hebben genoeg idioten die met smilies dit forum verstikken, idioot.

Jouw posts vragen anders om verschillende smileys:
Jammer dat er niet gewoon over Ephel Duath gediscussieerd kan worden;
A big FUCK YOU naar het disrespect t.o.v. de mede zm-ers;
Als ik alleen naar de muziek zou luisteren die jij hierboven noemt zou het leven wel heel saai worden;
Verschrikkelijk gewoon dat er zulke kortzichtige mensen als jij rondlopen op deze aardkloot;
dit zouden ze met jou moeten doen;
dat er mensen die zó muzikaal onderontwikkeld zijn zó'n grote bek kunnen hebben;
word ik er van;

je moet je

ok...nog 1 keer dan...

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Posted 30-07-2003 15:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

snaack jongen... ik kan het niet MEER met je eens zijn! Bonobo mag van mij gewoon in de spreekwoordelijke stront zakken met zijn dichtgetikte nazistische (would be aryan race.... ) gedoe!

zo en nog ommaar eens even dit topic met smilies te verzieken:

ephel Duath vinnik gewoon dus erg gaaf!

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 30-07-2003 15:32 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

LOL@NecRobert

Don't blush when I rip you open

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-07-2003 17:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm, die 'passage' maakt me niet warm of koud. Absoluut niet mijn muziek

wel een gave website

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 30-07-2003 17:37]

Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 31-07-2003 15:25 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 15:08 schreef bonobo het volgende:

Hmm,toch wel typisch dat je over een Vibrator begint....terwijl jij eerst zei dat dit een metalforum was ? jaja,hou je fantasien maar voor jezelf,of voor jou en je vriendje..maakt mij niks uit,zolang je er maar niet over begint op een metalforum,ik denk niet dat wij behoefte hebben aan jouw seksuele fantasien..

Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com