|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier waarschijnlijk ook |
|
Bloodline! Daar moet ik bij zijn! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
achja goudvis hal, om de hoek heh ik ben er vast wel. al is het maar om me vol te gooien met bier |
|
14 Nov Goudvishal The Monolith Deathcult The Crown Darkest Hour |
|
Zal er ook wel zijn... Duurt nog wel lang! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
shining urgehal alleen bloodline ken ik nog niet. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Bloodline is zeker de moeite, ik ben ook erg beniewd naar hun Werewolf Training debuut cd. Het betaat uit Nattefrost op zang en verder aangevuld met Aborym en Diabolicum leden. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
SHIT!!! Das op dezelfde datum als Nevermore+Arch enemy in het Podium. Hmmm, even zien wat ik ga doen. Op dit moment neig in naar Shining omdat ik dat toch wel erg vet vind. En beide bands in het Podium heb ik toch al eens gezien. Maar Nevermore is ook geweldig. Hellup!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bloodline is enorm vette band met een erg goed concept. Klinkt vrij primitief |
|
Das lekker in de buurt zal zeker aanwezig zijn AARGHHH |
|
quote: Ik ga wel met je mee |
|
Shining, Urgehal, Bloodline + Verloren spelen op 25 September @ The Frontline, Gent www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
quote: The Crown wil ik na wacken nog wel een keertje zien |
|
quote:gaat u? |
|
quote: Zeker te weten! |
|
quote: stijl? Bruce Banner |
|
quote:dan kom ik ook wel ff een pilsje pakken |
|
quote: black fuckin metal Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ken geen van de drie bands misschien ben ik er wel, je weet maar nooit wie mij geld geeft Je moeder. |
|
Hier moet ik ook bij zijn. Kun je bij de Goudvishal kaarten bestellen, of is er alleen verkoop aan de deur? |
|
Kan ook kaarten reserveren ja, maar dat is zeker niet nodig. Dit soort concerten raken niet uitverkocht. |
|
Ok, bedankt. Maar ik denk dat we toch maar even reserveren. Het is nogal een eind rijden, loop liever geen risico. |
|
mensen kunnen op de site van de goudvishal online hun kaarten reserveren: http://www.goudvishal.nl gewoon naar programma gaan, concert aanklikken en reserveren... lekker handig dus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is het station van Arnhem een goeie plaats om te gaan pitten? |
|
quote: als je het niet erg vind als een paar zwervende buitenlanders je gezelschap komen houden Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |