|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ken de bands niet echt, maar kijk wel of ik langs kan komen. |
|
zal aanwezig zijn Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik las hetzelfde uit een gesloten topic onderaan... wtf? Je moeder. |
|
Gangrad: Men schijnt Grenjar gevraagd te hebben, maar die hadden geen tijd. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Kan tot dus ver nergens achterhalen wat er klopt van het bericht dat Shining niet speelt. Heb net op de site van de organisator van de tour (Agonia Records) gekeken en daar staat ook niets over het wegvallen van Shining. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb vernomen dat heel de tour is afgelast! |
|
NEEEJ!! |
|
quote: Ik ook Je kan me de bout hachelen! |
|
de hele tour is inderdaad gecancelt... alleen URGEHAL speelt nog 2 data in Duitsland dit weekend... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
kut |
|
Kankerzooi. |
|
Das inderdaad mooi kut dan, hoewel ik nog nergens een officiele statement kan vinden? Op je knie en pijp voor genade! |
|
"7 hours before the start, this tour got cancelled. According to a member of Bloodline: "its a shame we cant tour for other people being unable to do their fucking work." Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ah nee meen je niet... kut zeg... maar het staat nog nergens... dus er is nog hoop I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Waar komt die info vandaan? Heb al gezocht naar sites van Urgehal/Shining/Bloodline. De enige met een site is Shining en die site is voor het laatst in maart bijgewerkt. Op de site van goudvishal staat nog niets en ook op de site van Agonia Records (organisator van tour) staat niets. Maar goed, als die tour niet door gaat, wordt er dan de 26ste nog wat anders leuks gedaan in de gouden vis? Op je knie en pijp voor genade! |
|
gvd, had hier echt zin in. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
mensen, helaas dus geen shining en consorten in de Goudvishal, maar misshcien wel "iets" anders.... edit: gratis zelfs! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 19-09-2003 16:08] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
gratis bier? |
|
klootzooi man. ... ... .. wat zal het alternatief wezen ? ? ? Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
das dan behoorlijk kut... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ALTERNATIEF IS: VRIJDAG 3 OKT ROTTERDAM: HORNA, SALACIOUS GODS, BEHEXEN en LOITS!!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: vertel! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Probeer Bloodline is te regelen, die willen wel graag in NL spelen hehe. |
|
quote: hahaha precies ! ik ben daar iig wel ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |