IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Total black metal tour Volgende pagina
Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 21:47 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Vr 3 Oktober
Total Black Metal Tour 03:
Horna (SF black metal cult)
Dissumilation (LTU blasphemous black)
Salacious Gods (NL black)
Behexen (SF black)
Entree n.n.b. Zaal open 20.00 uur. 1e band 20.30 uur.

Baroeg R'dam

Ziet er goed uit en denk er wel te vinden zijn

Don't touch me. I'm evil.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 01-08-2003 21:48 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 1 augustus 2003 21:47 schreef Rammoth het volgende:
Vr 3 Oktober
Behexen (SF black)

Baroeg R'dam

waarschijnlijk zijn impaled homobus en ik er

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 01-08-2003 22:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die bands doen de veelbelovende naam van de Tour helaas weinig eer aan.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

reib
Usericon van reib
Posted 01-08-2003 22:40 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 21:47 schreef Rammoth het volgende:
Vr 3 Oktober
Behexen (SF black)

Baroeg R'dam

Toch niet met die idiote poser broek van je hé, en een hint DOE JE SHIRT NIET IN JE BROEK en koop een shirt die niet XXXXL is!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-08-2003 22:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

zit dat lekker? kan ik me niet voorstellen.

on-topic, ik ken alleen salacious gods, toffe gasten, rest zegt me nix,

sowieso, benamingen als SF black metal cult en LTU blasphemous black, what the fuck???

Oud Vuil.

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 01-08-2003 22:46 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 22:40 schreef reib het volgende:
Toch niet met die idiote poser broek van je hé, en een hint DOE JE SHIRT NIET IN JE BROEK en koop een shirt die niet XXXXL is!

*foto*

In tegenstelling tot jouw ben ik geen poser...

Ik doe aan wat IK mooi vind en wat IK lekker vind zitten, IK maak uit hoe en wat voor kleding ik draag...

Aan jouw opmerking te zien heb je je duidelijk voor laten schrijven wat wel en wat niet te doen om "metal" te zijn...
Dat kan mij allemaal geen reet schelen, zolang het maar fijn zit.. Ik hoef niet "true" te zijn, dat kan ook niet want ik luister ook naar rock en klassiek. Moet ik nu net zo zielig gaan huilen als jij wanneer je savonds de 101 rules to be black metal weer niet foutloos op kan noemen?

Rot toch op man

en XXXL klopt ook niet, metalshirts zijn namelijk altijd "one size fits all", ene shirt valt groter uit dan de ander, en deze is helaas extra erg, jammer, maar helaas

Don't touch me. I'm evil.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-08-2003 22:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

maak je niet druk, rammoth.

en over dat "zitten", wat ik schreef, ik had het over hoe je op die stoel zat!

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-08-2003 22:48]

Oud Vuil.

reib
Usericon van reib
Posted 01-08-2003 22:48 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

Hey loser kiddo

je ken nieteens aan mij zijn dat ik into metal ben, op mijn lange haar na.

en ik luister denk ik langer metal dan jou, en weet er zekers weten ook wel wat meer vanaf.

reib
Usericon van reib
Posted 01-08-2003 22:53 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

Ik luister trouwens ook rock, waaronder mealoaf, kiss ect ect. en ik luister ook een flinke portie klassiek. Dus vertel mij niet die zielige ik ben untrue dus ik ben true regeltjes.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2003 0:48 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 22:44 schreef webblaster wim het volgende:
zit dat lekker? kan ik me niet voorstellen.

on-topic, ik ken alleen salacious gods, toffe gasten, rest zegt me nix,

sowieso, benamingen als SF black metal cult en LTU blasphemous black, what the fuck???
Die SF en LTU slaat volgens mij op het land van herkomst

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2003 0:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Horna kwam toch uit F?

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-08-2003 0:56 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 0:52 schreef Heiden het volgende:
Horna kwam toch uit F?

Yep, maar wat is dan LTU?

LiechTUnstein?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2003 1:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 0:56 schreef filosofem het volgende:
Yep, maar wat is dan LTU?

LiechTUnstein?
Lithuania volgens mij, Litouwen dus

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-08-2003 19:22]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-08-2003 1:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 0:52 schreef Heiden het volgende:
Horna kwam toch uit F?
Suomi Finland dude!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-08-2003 2:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Je hebt gelijk.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

reib
Usericon van reib
Posted 02-08-2003 9:53 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

total blackmetal tour? Dan zijn die bands niet echt een goed voorbeeld voor de tour naam.

Sater
Usericon van Sater
Posted 02-08-2003 11:31 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Science Fiction Black Metal...dat klinkt dan wel weer interessant... Ben denk ik wel aanwezig

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-08-2003 13:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik ben er 666% zeker, behexen heerscht den pan uit

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 02-08-2003 13:55 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 2 augustus 2003 13:43 schreef impaled succubus het volgende:
ik ben er 666% zeker, behexen heerscht den pan uit
horna heerscht meer

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-08-2003 16:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja..
ik ben der ook wel bij... denk ik....

misshcien...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-08-2003 19:24 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Salacious Gods rockt tamelijk hard. Ik zal d'r wel bij zijn.

11.45: restate my assumptions

natassja
Usericon van natassja
Posted 02-08-2003 19:25 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

sf blackmetal?

sience fiction, tja dat is blackmetal al snel he

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-08-2003 19:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

SF, Suome Finland. Horna komt uit Finland in ieder geval.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Karlijn666
Usericon van Karlijn666
Posted 02-08-2003 19:48 by Karlijn666 Wijzig reactieProfiel van Karlijn666Quote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2003 22:46 schreef Rammoth het volgende:
In tegenstelling tot jouw ben ik geen poser...

Ik doe aan wat IK mooi vind en wat IK lekker vind zitten, IK maak uit hoe en wat voor kleding ik draag...

Aan jouw opmerking te zien heb je je duidelijk voor laten schrijven wat wel en wat niet te doen om "metal" te zijn...
Dat kan mij allemaal geen reet schelen, zolang het maar fijn zit.. Ik hoef niet "true" te zijn, dat kan ook niet want ik luister ook naar rock en klassiek. Moet ik nu net zo zielig gaan huilen als jij wanneer je savonds de 101 rules to be black metal weer niet foutloos op kan noemen?

Rot toch op man

en XXXL klopt ook niet, metalshirts zijn namelijk altijd "one size fits all", ene shirt valt groter uit dan de ander, en deze is helaas extra erg, jammer, maar helaas

ik geef je groot gelijk trek aan wat jij lekker vind zitten en waar je goed bij voel.

en waarom zijn er altijd weer mensen die bepalen wat wel en niet kan of mooi is.
over smaak valt toch niet te twisten.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-08-2003 19:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

No meat is sweater

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-08-2003 19:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2003 16:49 schreef irritante klootzak het volgende:
ja..
ik ben der ook wel bij... denk ik....

misshcien...

gewoon komen slet

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com