|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind het al jammer dat dit concert al sowiezo in Nederland gehouden wordt, is ook niet interessant voor nederland, want zit geen band bij uit Noorwegen en men heeft geen vriendjes/vriendinnetjes bij deze bands zodat men gratis naar binnen mag!!! OOOOOHHHH WAT JAMMER NOU!!! Gelukkig denkt Europa daar anders over. 2 Weken geweldige BM. Meesten van jullie kennen Behexen en Dissimulation toch niet en Salacious Gods wordt tegenwoordig toch gigantisch ondergewaardeerd, mede omdat ze gewoon spelen en niet geintereseerd zijn in flauwekul omtrent optredens. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Is er een mogelijkheid om bij iemand te crashen in R'dam? Ik zie mezelf geen trein terug pakken al om 22:56u 2 uurtjes BM maar GVD!! |
|
he, het baroegpark is 's nachts anders aardig goed te doen hoor lekker rustig, geen junk/zwerver/turk te bekennen daar Je moeder. |
|
Nachtje doortrekken in het park met een tas vol booze? |
|
juistem! al eens eerder gedaan, erg vermakelijk Je moeder. |
|
quote: was jij niet die knul die een keer een metalchatbox binnen kwam vallen en daar iedereen zomaar voor posers uit ging maken en ging doen alsof je zo super true bent "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga wel kijken: Horna Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Horna was met Taake wel ok ja in de Metropool... ben er nooit zo'n fan van geweest, maar live was ht gaver als op cd... dus das mooi Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Jaaa, gaan Verval & ik ook heen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:In Ieper ( speelde Horna veel beter dan in de Metropool,echt een knallend optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
leuk.. waar blijft die mysticum 7" ? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Op www.vampire-magazine.com staat een interview met Audiopain en daarin word uitgelegd waarom het zo lang duurt met die EP. Maar de release zal deze herfst ergens plaatsvinden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ok prima.. ik hoor eht wel als ik mijn gereserveerde schijf moet betalen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
DAN KAN IK NIET DAN GA IK NAAR DIMMU BORGIR! |
|
quote: leuk voor je, maar dit topic was neit voor pipo's zoals jij bedoelt denk ik... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:ik heb waarschijnlijk een slaapplaats , en anders inderdaad een tas bier droppen in dat park en een nachtje doorgaan |
|
zou iemand de overige tourdata ff willen posten? Trieste gast |
|
quote: Waarom vraag je niet gewoon aan die gast die het organiseerd. De rest vind het toch niet interessant, want is niet true genoeg. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
posten wankers! |
|
Hoop wel dat ik Horna kan zien voordat de laatste trein gaat Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja inderdaad, dat zou zonde zijn! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat het niet true genoeg is kan mij lekker niks schelen, en ik hoopte dat een van de organisatoren hier toevallig zou posten.. Ik ben namelijk erg beniewd waar die bands allemaal moeten spelen. Trieste gast |
|
quote: Satans Millennium Concerts en Ledo Takas Records zijn nog bezig met de laatste date, binnenkort worden alle data hier wel gepost. Maar Roel, je kunt me ook gewoon mailen kerel. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Is Satans Millennium Records btw dood of bestaat dat nog? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |