IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Total black metal tour Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-08-2003 11:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmmm..

zal wel ens kijken.... denk eht wel, maar met deze line-up zal er vel gratis bier aan te pas moeten komen wil ik kome...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kakker
Usericon van kakker
Posted 12-08-2003 19:38 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

Vind het al jammer dat dit concert al sowiezo in Nederland gehouden wordt, is ook niet interessant voor nederland, want zit geen band bij uit Noorwegen en men heeft geen vriendjes/vriendinnetjes bij deze bands zodat men gratis naar binnen mag!!! OOOOOHHHH WAT JAMMER NOU!!!
Gelukkig denkt Europa daar anders over.
2 Weken geweldige BM. Meesten van jullie kennen Behexen en Dissimulation toch niet en Salacious Gods wordt tegenwoordig toch gigantisch ondergewaardeerd, mede omdat ze gewoon spelen en niet geintereseerd zijn in flauwekul omtrent optredens.

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-08-2003 20:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Is er een mogelijkheid om bij iemand te crashen in R'dam? Ik zie mezelf geen trein terug pakken al om 22:56u
2 uurtjes BM maar GVD!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2003 21:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

he, het baroegpark is 's nachts anders aardig goed te doen hoor lekker rustig, geen junk/zwerver/turk te bekennen daar

Je moeder.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-08-2003 21:18 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nachtje doortrekken in het park met een tas vol booze?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2003 21:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

juistem!

al eens eerder gedaan, erg vermakelijk

Je moeder.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-08-2003 1:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 1 augustus 2003 22:46 schreef Rammoth het volgende:
In tegenstelling tot jouw ben ik geen poser...

Ik doe aan wat IK mooi vind en wat IK lekker vind zitten, IK maak uit hoe en wat voor kleding ik draag...

Aan jouw opmerking te zien heb je je duidelijk voor laten schrijven wat wel en wat niet te doen om "metal" te zijn...
Dat kan mij allemaal geen reet schelen, zolang het maar fijn zit.. Ik hoef niet "true" te zijn, dat kan ook niet want ik luister ook naar rock en klassiek. Moet ik nu net zo zielig gaan huilen als jij wanneer je savonds de 101 rules to be black metal weer niet foutloos op kan noemen?

Rot toch op man

en XXXL klopt ook niet, metalshirts zijn namelijk altijd "one size fits all", ene shirt valt groter uit dan de ander, en deze is helaas extra erg, jammer, maar helaas

was jij niet die knul die een keer een metalchatbox binnen kwam vallen en daar iedereen zomaar voor posers uit ging maken en ging doen alsof je zo super true bent

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 10:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ga wel kijken: Horna

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Posted 13-08-2003 11:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Horna was met Taake wel ok ja in de Metropool...

ben er nooit zo'n fan van geweest, maar live was ht gaver als op cd... dus das mooi

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-08-2003 11:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 1 augustus 2003 21:47 schreef Rammoth het volgende:
Vr 3 Oktober
Total Black Metal Tour 03:
Horna (SF black metal cult)
Dissumilation (LTU blasphemous black)
Salacious Gods (NL black)
Behexen (SF black)
Entree n.n.b. Zaal open 20.00 uur. 1e band 20.30 uur.

Baroeg R'dam

Ziet er goed uit en denk er wel te vinden zijn

Jaaa, gaan Verval & ik ook heen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 11:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 11:06 schreef irritante klootzak het volgende:
Horna was met Taake wel ok ja in de Metropool...

ben er nooit zo'n fan van geweest, maar live was ht gaver als op cd... dus das mooi
In Ieper ( speelde Horna veel beter dan in de Metropool,echt een knallend optreden

irritante klootzak
Posted 13-08-2003 11:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

leuk..
waar blijft die mysticum 7" ?

Hub de Gallier
Posted 13-08-2003 12:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 11:28 schreef irritante klootzak het volgende:
leuk..
waar blijft die mysticum 7" ?
Op www.vampire-magazine.com staat een interview met Audiopain en daarin word uitgelegd waarom het zo lang duurt met die EP.
Maar de release zal deze herfst ergens plaatsvinden.

irritante klootzak
Posted 13-08-2003 12:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ok prima..

ik hoor eht wel als ik mijn gereserveerde schijf moet betalen...

winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 13-08-2003 12:18 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

DAN KAN IK NIET DAN GA IK NAAR DIMMU BORGIR!

irritante klootzak
Posted 13-08-2003 12:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 12:18 schreef winter throned het volgende:
DAN KAN IK NIET DAN GA IK NAAR DIMMU BORGIR!

leuk voor je, maar dit topic was neit voor pipo's zoals jij bedoelt denk ik...

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 13-08-2003 15:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 21:16 schreef karnivoor het volgende:
he, het baroegpark is 's nachts anders aardig goed te doen hoor lekker rustig, geen junk/zwerver/turk te bekennen daar
ik heb waarschijnlijk een slaapplaats ,
en anders inderdaad een tas bier droppen in dat park en een nachtje doorgaan

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 17-08-2003 22:01 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

zou iemand de overige tourdata ff willen posten?

Trieste gast

kakker
Usericon van kakker
Posted 18-08-2003 19:22 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 17 augustus 2003 22:01 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
zou iemand de overige tourdata ff willen posten?

Waarom vraag je niet gewoon aan die gast die het organiseerd.
De rest vind het toch niet interessant, want is niet true genoeg.

AgonY
Usericon van AgonY
Posted 18-08-2003 20:32 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

posten wankers!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2003 20:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Hoop wel dat ik Horna kan zien voordat de laatste trein gaat

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-08-2003 20:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 augustus 2003 20:40 schreef Verval het volgende:
Hoop wel dat ik Horna kan zien voordat de laatste trein gaat

Ja inderdaad, dat zou zonde zijn!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 18-08-2003 22:57 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 19:22 schreef kakker het volgende:
Waarom vraag je niet gewoon aan die gast die het organiseerd.
De rest vind het toch niet interessant, want is niet true genoeg.

Dat het niet true genoeg is kan mij lekker niks schelen, en ik hoopte dat een van de organisatoren hier toevallig zou posten..
Ik ben namelijk erg beniewd waar die bands allemaal moeten spelen.

Trieste gast

kakker
Usericon van kakker
Posted 21-08-2003 19:57 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 18 augustus 2003 22:57 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Dat het niet true genoeg is kan mij lekker niks schelen, en ik hoopte dat een van de organisatoren hier toevallig zou posten..
Ik ben namelijk erg beniewd waar die bands allemaal moeten spelen.

Satans Millennium Concerts en Ledo Takas Records zijn nog bezig met de laatste date, binnenkort worden alle data hier wel gepost. Maar Roel, je kunt me ook gewoon mailen kerel.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-08-2003 20:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Is Satans Millennium Records btw dood of bestaat dat nog?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com