|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:waarschijnlijk zijn impaled homobus en ik er We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Die bands doen de veelbelovende naam van de Tour helaas weinig eer aan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Toch niet met die idiote poser broek van je hé, en een hint DOE JE SHIRT NIET IN JE BROEK en koop een shirt die niet XXXXL is! |
|
zit dat lekker? kan ik me niet voorstellen. on-topic, ik ken alleen salacious gods, toffe gasten, rest zegt me nix, sowieso, benamingen als SF black metal cult en LTU blasphemous black, what the fuck??? Oud Vuil. |
|
quote: In tegenstelling tot jouw ben ik geen poser... Ik doe aan wat IK mooi vind en wat IK lekker vind zitten, IK maak uit hoe en wat voor kleding ik draag... Aan jouw opmerking te zien heb je je duidelijk voor laten schrijven wat wel en wat niet te doen om "metal" te zijn... Dat kan mij allemaal geen reet schelen, zolang het maar fijn zit.. Ik hoef niet "true" te zijn, dat kan ook niet want ik luister ook naar rock en klassiek. Moet ik nu net zo zielig gaan huilen als jij wanneer je savonds de 101 rules to be black metal weer niet foutloos op kan noemen? Rot toch op man en XXXL klopt ook niet, metalshirts zijn namelijk altijd "one size fits all", ene shirt valt groter uit dan de ander, en deze is helaas extra erg, jammer, maar helaas Don't touch me. I'm evil. |
|
maak je niet druk, rammoth. en over dat "zitten", wat ik schreef, ik had het over hoe je op die stoel zat! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-08-2003 22:48] Oud Vuil. |
|
Hey loser kiddo je ken nieteens aan mij zijn dat ik into metal ben, op mijn lange haar na. en ik luister denk ik langer metal dan jou, en weet er zekers weten ook wel wat meer vanaf. |
|
Ik luister trouwens ook rock, waaronder mealoaf, kiss ect ect. en ik luister ook een flinke portie klassiek. Dus vertel mij niet die zielige ik ben untrue dus ik ben true regeltjes. |
|
quote:Die SF en LTU slaat volgens mij op het land van herkomst |
|
Horna kwam toch uit F? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Yep, maar wat is dan LTU? LiechTUnstein? |
|
quote:Lithuania volgens mij, Litouwen dus [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 02-08-2003 19:22] |
|
quote:Suomi Finland dude! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Je hebt gelijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
total blackmetal tour? Dan zijn die bands niet echt een goed voorbeeld voor de tour naam. |
|
Science Fiction Black Metal...dat klinkt dan wel weer interessant... Ben denk ik wel aanwezig one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik ben er 666% zeker, behexen heerscht den pan uit |
|
quote:horna heerscht meer We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ja.. ik ben der ook wel bij... denk ik.... misshcien... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Salacious Gods rockt tamelijk hard. Ik zal d'r wel bij zijn. 11.45: restate my assumptions |
|
sf blackmetal? sience fiction, tja dat is blackmetal al snel he |
|
SF, Suome Finland. Horna komt uit Finland in ieder geval. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik geef je groot gelijk trek aan wat jij lekker vind zitten en waar je goed bij voel. en waarom zijn er altijd weer mensen die bepalen wat wel en niet kan of mooi is. over smaak valt toch niet te twisten. |
|
No meat is sweater |
|
quote:gewoon komen slet |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |