IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Thy primordial Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:20 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik heb ff gezocht en kon hier geen topic over vinden eingelijk

maar goed 1 van mijn favorite blackmetalbands maar erg onbekend heb ik het idee

ze hebben een nieuwe zanger(voor het eerst dat hun line up veranderd), death metal zanger, vrees dus voor het nieuwe album
hun vorige cd was al minder black maar nu maak ik me helemaal zorgen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-08-2003 15:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik vond The crowning carnage een ruig album. De albums die daarvoor kwamen waren wel ok maar ik vond ze wat saai. Maar goed, datzelfde heb ik ook met bands als Setherial en Marduk. Op The crowning carnage waren ze gewoon afwisselender. En het hakt allemaal lekker.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

natassja
Usericon van natassja
Posted 03-08-2003 15:36 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

Where Only The Seasons..... vind ik het beste album, ik vind the crowning beetje blij maar nog steeds niet slecht.
Maar ik maak e echt zorgen om die nieuwe zanger.

Vind dat de nieuwe setherial trouwens weer erg op het oude werk begint te lijken hoor

shitzor
Usericon van shitzor
Posted 03-08-2003 16:01 by shitzor Wijzig reactieProfiel van shitzorQuote dit bericht

hmm ik heb daarvan ooit eens op een verzamelaar het nummer At The World Of Antrodden gehoord, klonk wel ruig

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-08-2003 16:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

The Crowning Carnage is verreweg hun beste werk tot nu toe.
Op dit album hoor je hoe de bandleden ontzettend zijn vooruitgegaan op het beheersen van hun instrument en het is ook nog ontzettend strak ingespeeld!

En het BEUKT als een TIET!
Zweeds zwart metaal op z'n best.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-03-2004 16:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

...en de nieuwe plaat "Pestilence of Mankind" beukt zowaar nog veel meer!
Eén van de betere black metal albums van de laatste tijd!

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 03-04-2004 18:13 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2003 15:20 schreef natassja het volgende:
ik heb ff gezocht en kon hier geen topic over vinden eingelijk

maar goed 1 van mijn favorite blackmetalbands maar erg onbekend heb ik het idee

ze hebben een nieuwe zanger(voor het eerst dat hun line up veranderd), death metal zanger, vrees dus voor het nieuwe album
hun vorige cd was al minder black maar nu maak ik me helemaal zorgen

Maak je borst maar nat(ja) Er zitten vanaf heden Death Metal elementen verstopt.
Maar wat heerst dit album. luister b.v. maar eens naar de drummer En wat verder opviel is de produktie. Deze band moet Nederland gauw aandoen

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 18:14]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-04-2004 19:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

FUCK! Dit is godverdomme verplichte kost voor elke beetje black metal-liefhebber!
Marduk eat your heart out!

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 06-04-2004 20:21 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Idd een heerlijke cd, veel overuigender dan veel van Marduk, Dark Funeral e.d.

~ By the fallen one I shall arise ~

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 12-04-2004 21:08 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Oh gij Brutus ik haal deze topic ff omhoog om aandacht te vestigen voor deze band.
Wat een brute plaat is dit toch, en luister na die drummer oh mij Zware Metalen hart.
Ik krijs tot ieder deze CD in huis te halen

natassja
Usericon van natassja
Posted 14-04-2004 13:34 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik heb het gehoord, de nieuwe
vind het helemaal niks
had het al verwacht
helaas

Krisiun
Usericon van Krisiun
Posted 14-04-2004 20:21 by Krisiun Wijzig reactieProfiel van KrisiunQuote dit bericht

Primordial:Imrama(Ire,Pagan Metal) 8 euro

For sale ;-)

krisiun666@pandora.be

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 20:23 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:21 schreef Krisiun het volgende:
Primordial:Imrama(Ire,Pagan Metal) 8 euro

For sale ;-)

krisiun666@pandora.be

Ga de vuile was maar binnen halen.
Nee ik zeg het verkeerd. Goed lezen AUB.

Thy Primordial

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 18:59 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

zelf alleen crowning carnage maar is rete strakke plaat

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2004 19:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 18:59 schreef Matthijz Filth het volgende:
zelf alleen crowning carnage maar is rete strakke plaat

Pestilence of Mankind blaast The Crowning Carnage zelfs nog dubbel en dwars omver!

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 25-07-2004 19:11 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:09 schreef NecRobert het volgende:
Pestilence of Mankind blaast The Crowning Carnage zelfs nog dubbel en dwars omver!

Yes helemaal gelijk mien jong.

Hoe klinkt Peccatum NecRobert?

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 25-07-2004 19:15 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:09 schreef NecRobert het volgende:

gaat op zoek

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2004 19:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 19:11 schreef Faust het volgende:
Yes helemaal gelijk mien jong.

Hoe klinkt Peccatum NecRobert?
Ik heb de nieuwe Peccatum nu 1 keer gehoord, en hij bevalt me prima. De valse zang van Ihriel is verbeterd en de muziek kent ook meer moderne Emperor-riffs. Hij is wel erg experimenteel moet ik zeggen.
Maar goed, zo'n plaat beoordeel je niet na 1 keer luisteren.

Ontopic:
NP: Thy Primordial - Glorious Day

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-07-2004 15:07 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Pestilence upon Mankind heb ik en die is wel behoorlijk ruig
maar dit soort übersnelle black metal gaat me op den duur toch wel vervelen...

no text supplied

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 22-10-2004 19:11 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

op de samples van thy primordial was ik in ieder geval al vrij snel uitgekeken, waar ik ze de eerste keer echt uber vond.

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2005 19:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Echt dikke shit dat ze gestopt zijn

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 23-12-2005 19:08 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Helaas ja, je zou er nog bijna een minuut stilte voor gaan houden.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-08-2006 11:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*sgop*

Iemand nog een mening over 'Where Only The Seasons Mark The Path Of Time'?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2007 13:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee

tcrowning carnage is idd een goeder album

signature

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-01-2008 21:35 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 11:56 schreef Hexegot het volgende:
*sgop*

Iemand nog een mening over 'Where Only The Seasons Mark The Path Of Time'?

*nogmaals schopperij*

Ja ik.... heb hem hier al liggen sinds mijn 12 de levensjaar, als dubbelaar samen met...(hoehettieookalweer) heerlijke muziek, snel melodieus, en een fijne schelle zanglijn er over heen. Ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van Zweedse Black Metal (Marduk en Dark Funeral kunnen mijn aarsch likken) maar dit behoort toch wel tot de betere black metal bands uit het Hoge Noorden.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2008 21:37 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 januari 2008 21:35 schreef GrindMaster het volgende:
(Marduk en Dark Funeral kunnen mijn aarsch likken) maar dit behoort toch wel tot de betere black metal bands uit het Hoge Noorden.

Heiligschennis!

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com