|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond The crowning carnage een ruig album. De albums die daarvoor kwamen waren wel ok maar ik vond ze wat saai. Maar goed, datzelfde heb ik ook met bands als Setherial en Marduk. Op The crowning carnage waren ze gewoon afwisselender. En het hakt allemaal lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Where Only The Seasons..... vind ik het beste album, ik vind the crowning beetje blij maar nog steeds niet slecht. Maar ik maak e echt zorgen om die nieuwe zanger. Vind dat de nieuwe setherial trouwens weer erg op het oude werk begint te lijken hoor |
|
hmm ik heb daarvan ooit eens op een verzamelaar het nummer At The World Of Antrodden gehoord, klonk wel ruig |
|
The Crowning Carnage is verreweg hun beste werk tot nu toe. Op dit album hoor je hoe de bandleden ontzettend zijn vooruitgegaan op het beheersen van hun instrument en het is ook nog ontzettend strak ingespeeld! En het BEUKT als een TIET! Zweeds zwart metaal op z'n best. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
...en de nieuwe plaat "Pestilence of Mankind" beukt zowaar nog veel meer! Eén van de betere black metal albums van de laatste tijd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Maak je borst maar nat(ja) Er zitten vanaf heden Death Metal elementen verstopt. Maar wat heerst dit album. luister b.v. maar eens naar de drummer En wat verder opviel is de produktie. Deze band moet Nederland gauw aandoen [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 18:14] |
|
FUCK! Dit is godverdomme verplichte kost voor elke beetje black metal-liefhebber! Marduk eat your heart out! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Idd een heerlijke cd, veel overuigender dan veel van Marduk, Dark Funeral e.d. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Oh gij Brutus ik haal deze topic ff omhoog om aandacht te vestigen voor deze band. Wat een brute plaat is dit toch, en luister na die drummer oh mij Zware Metalen hart. Ik krijs tot ieder deze CD in huis te halen |
|
ik heb het gehoord, de nieuwe vind het helemaal niks had het al verwacht helaas |
|
|
|
quote: Ga de vuile was maar binnen halen. Nee ik zeg het verkeerd. Goed lezen AUB. Thy Primordial |
|
zelf alleen crowning carnage maar is rete strakke plaat http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Pestilence of Mankind blaast The Crowning Carnage zelfs nog dubbel en dwars omver! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Yes helemaal gelijk mien jong. Hoe klinkt Peccatum NecRobert? |
|
quote: gaat op zoek http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Ik heb de nieuwe Peccatum nu 1 keer gehoord, en hij bevalt me prima. De valse zang van Ihriel is verbeterd en de muziek kent ook meer moderne Emperor-riffs. Hij is wel erg experimenteel moet ik zeggen. Maar goed, zo'n plaat beoordeel je niet na 1 keer luisteren. Ontopic: NP: Thy Primordial - Glorious Day Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pestilence upon Mankind heb ik en die is wel behoorlijk ruig maar dit soort übersnelle black metal gaat me op den duur toch wel vervelen... no text supplied |
|
op de samples van thy primordial was ik in ieder geval al vrij snel uitgekeken, waar ik ze de eerste keer echt uber vond. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Echt dikke shit dat ze gestopt zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Helaas ja, je zou er nog bijna een minuut stilte voor gaan houden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
*sgop* Iemand nog een mening over 'Where Only The Seasons Mark The Path Of Time'? |
|
nee tcrowning carnage is idd een goeder album signature |
|
quote: *nogmaals schopperij* Ja ik.... heb hem hier al liggen sinds mijn 12 de levensjaar, als dubbelaar samen met...(hoehettieookalweer) heerlijke muziek, snel melodieus, en een fijne schelle zanglijn er over heen. Ik ben over het algemeen niet zo'n voorstander van Zweedse Black Metal (Marduk en Dark Funeral kunnen mijn aarsch likken) maar dit behoort toch wel tot de betere black metal bands uit het Hoge Noorden. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Heiligschennis! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |