IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : A Perfect Circle Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 20:18 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 19:08 schreef ZelThoR het volgende:
Wat was er mis met PP optreden? *edit* Behalve de crowdsurfers?

Ik vond Tool te goed om te vervallen tot een Pinkpop band. But, it happened...

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-08-2003 20:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Of dacht je serieus dat een band zoiets heeft van "Nou, dat Pinkpop is me toch veel te commercieel hoor. Daar gaan we maar niet spelen." Tuurlijk niet! Als je in een band zit speel je toch waar je kunt? Dat lijkt mij het doel van in een band spelen.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 20:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nee, die instelling verwachtte ik niet natuurlijk. Maar was meer een persoonlijke nederlaag. Al die figuren om me heen die naar Pinkpop waren geweest, waren opeens helemaal weg van Tool, en daarvóór was het gewoon míjn band! Ik had het echt positiever gevonden als AEnima hun laatste cd was gebleven.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-08-2003 20:34 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Niet true en underground genoeg meer dus, jammer, en sneu.

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-08-2003 20:35 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

blah.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:34 schreef JFrost het volgende:
Niet true en underground genoeg meer dus, jammer, en sneu.

Bwaha, wacht maar tot Skepticism op Lowlands staat en de helft van de nerds op je opleiding er een shirt van draagt .

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-08-2003 20:55 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:43 schreef TNightmare het volgende:
Bwaha, wacht maar tot Skepticism op Lowlands staat en de helft van de nerds op je opleiding er een shirt van draagt .

Ik snap ook wel wat je bedoeld hoor

Maar, de muziek wordt er zelf niet minder om, daarom is het een beetje slechte instelling vind ik.

this user is dead

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2003 20:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:55 schreef JFrost het volgende:
Ik snap ook wel wat je bedoeld hoor

Maar, de muziek wordt er zelf niet minder om, daarom is het een beetje slechte instelling vind ik.

Daar moet ik 'em (JFrost dus) gelijk in geven, al is dat van die mensen die "opeens" helemaal fan worden wel weer jammer.
Maareh, TNightmare, zou het wel OK zijn als ze op lowlands hadden gestaan?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-08-2003 20:59]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 21:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nee, PP en LL zijn beiden festivals waar ik nooit naartoe zou gaan.

Ik vond Lateralus ook wel een stuk minder dan AEnima en Undertow hoor. Heb hem ook niet gekocht.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2003 21:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 21:07 schreef TNightmare het volgende:
Nee, PP en LL zijn beiden festivals waar ik nooit naartoe zou gaan.

Ik vond Lateralus ook wel een stuk minder dan AEnima en Undertow hoor. Heb hem ook niet gekocht.

Je was dus niet op PP. Was wel gaaf concert Alleen zeer waarschijnlijk was dat de laatste keer dat ik er kom.

Je vond lateralus zeker te makkelijk? TOV AEnima en Undertow is het ook wat simpeler, maar ik vind het zeker niet slechter.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 21:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik had een maand voor Pinkpop naar de 013 willen gaan geloof ik (Tool), maar dat was binnen een weekend uitverkocht!

Ja, Lateralus... Ik weet nog dat ik hem luisterde en diep teleurgesteld was, maar wat ik er precies minder aan vond weet ik niet meer. Zelfs het nummer "Schism" kan ik me momenteel even niet voor de geest halen .

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2003 21:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, hij was ook wel anders, maar ik kende ook eerst Aenima, en het viel me helemaal niet tegen eigenlijk, al was het duidelijk simpeler (nogmaals).

Misschien vind je het nu wel leuk?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 15-08-2003 21:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik betwijfel het, Tool is een beetje een buitenbeentje in mijn cd-collectie geworden, ik moet er echt zin in hebben om het te draaien (APC zelfde verhaal).

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-08-2003 21:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

OK.

Bizar trouwens dat Paz van APC naar Zwan (met Billy Corgan- ex-smashing pumpkins ) is gegaan en dat James Iha (ex-Smashing Pumpkins) nu in APC zit.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-08-2003 12:48 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

A perfect circle is super!!! Ze gaan binnenkort touren met Deftones. In Rotterdam is echter al uitverkocht. Goh, ik had niks anders verwacht. Ben in ieder geval super nieuwsgierig naar de nieuwe c.d. Het nummer op internet vond ik niet zo heel bijzonder, maar misschien moet ik het eerst wat vaker luisteren.
Over Tool: Lateralus vind ik ook wat minder. Maar nog steeds wel goed. Ik heb ze gezien in Duitsland toen die c.d. net uit was en dat optreden was echt geweldig!!! Ze speelden ook heel veel van de oudere c.d.'s, gelukkig.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-08-2003 12:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 15 augustus 2003 21:16 schreef TNightmare het volgende:
Ik had een maand voor Pinkpop naar de 013 willen gaan geloof ik (Tool), maar dat was binnen een weekend uitverkocht!
Correctie: dat was binnen 5 minuten bij Ticketservice uitverkocht, en in anderhalf uur bij de BO

En ja, daar heb ik uren voor in de rij gestaan, dus ik verdiende mijn kaartje!

Overigens zijn vrienden van mij daarnaast nog speciaal op en neer geweest naar PinkFlop voor het Tool optreden en dat schijnt helemaal niets te zijn geweest in vergelijking met het 013 optreden.

I'm not being rude. You're just insignificant.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-08-2003 12:56 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 12:51 schreef helmet het volgende:
Correctie: dat was binnen 5 minuten bij Ticketservice uitverkocht, en in anderhalf uur bij de BO

En ja, daar heb ik uren voor in de rij gestaan, dus ik verdiende mijn kaartje!

Overigens zijn vrienden van mij daarnaast nog speciaal op en neer geweest naar PinkFlop voor het Tool optreden en dat schijnt helemaal niets te zijn geweest in vergelijking met het 013 optreden.

Nee, natuurlijk niet. Zo'n band komt toch helemaal niet goed uit de verf op zo'n groot festival! Zo'n band moet je in een zaaltje zien, helaas krijg je daar niet zo vaak meer de kans voor. In paradiso of zo zou geweldig zijn, maar dat zou dan natuurlijk al binnen 10 seconden uitverkocht zijn...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Def
Nu? Ja, NU!!
Usericon van Def
Posted 19-08-2003 9:43 by Def Wijzig reactieProfiel van DefQuote dit bericht

Het Tool optreden in 013 was inderdaad te geniaal voor woorden. Rillingen. En Lateralus vind ik toch echt een geniale plaat. Bij elke plaat van Tool (net als Opeth) is het even schrikken. 'Oh nee, hij is minder, wat jammer'. Maar even doorbijten en luisteren, en dan komt de beloning daar. 'Undertow' vind ik de minste, 'Aenima' de beste en Lateralus een mooie middenmoot. Op de een of andere manier heb ik moeite om hier 'Opiate' tussen te zetten, die is zo anders...

APC wordt kicken, heb ik het idee. Lekker donker, depressief en bizar.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 19-08-2003 18:13 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ik ga ze zien!!! In Dusseldorf!!

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 20-08-2003 19:59 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:34 schreef TNightmare het volgende:
Nee, die instelling verwachtte ik niet natuurlijk. Maar was meer een persoonlijke nederlaag. Al die figuren om me heen die naar Pinkpop waren geweest, waren opeens helemaal weg van Tool, en daarvóór was het gewoon míjn band! Ik had het echt positiever gevonden als AEnima hun laatste cd was gebleven.

Onzin, de echte muziekfans zaten toen in die tent want de popliefhebbers zaten toen lekker naar Limp Bizkit te kijken. Als toolfan heb me wel gestoord aan mensen op Ozzfest. Die band stond daar echt helemaal verkeerd. Ik geloof niet dat Tool veel lui aantrekt die niet weet waar de band voor staat en al is het zo: so what

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 20:01 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Onzin, de echte muziekfans zaten toen in die tent want de popliefhebbers zaten toen lekker naar Limp Bizkit te kijken. Als toolfan heb me wel gestoord aan mensen op Ozzfest. Die band stond daar echt helemaal verkeerd. Ik geloof niet dat Tool veel lui aantrekt die niet weet waar de band voor staat en al is het zo: so what

Precies als jezelf maar weet waar ze voor staan. Maar ik kan me voorstellen dat je je ergert aan die irritante kereltjes met hun limp bizkits en korn shirtjes

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 20-08-2003 20:03 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 20:01 schreef anonymous het volgende:
Precies als jezelf maar weet waar ze voor staan. Maar ik kan me voorstellen dat je je ergert aan die irritante kereltjes met hun limp bizkits en korn shirtjes

Hm ja, ik heb er niks op tegen dat pubers tool goed vinden zolang ze het maar geen nu-metal noemen.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 20:04 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 20:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm ja, ik heb er niks op tegen dat pubers tool goed vinden zolang ze het maar geen nu-metal noemen.
Ja die heb je ook nog...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 15:32 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe c.d. van APC: Thirteenth step. Heb hem net voor het eerst op gezet. Klinkt goed!!!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-10-2003 16:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 15:32 schreef anonymous het volgende:
Ik heb de nieuwe c.d. van APC: Thirteenth step. Heb hem net voor het eerst op gezet. Klinkt goed!!!

cool, is ie net zoals die vorige?

heeft iemand anders hem al?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com