IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : A Perfect Circle Vorige pagina
brotherlordacid
Turn on Tune in Drop out
Usericon van brotherlordacid
Posted 20-10-2003 17:27 by brotherlordacid Wijzig reactieProfiel van brotherlordacidQuote dit bericht

Het nieuwe album is meer sfeermuziek dan Mer des Noms. In het openingsnummer hoor ik nog wel een Tool - echo, maar de rest van het album staat volledig op zichzelf.

Persoonlijk vind ik dat Maynard op dit album
zichzelf overtroffen heeft in de zangpartijen.Weergaloos.

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 20-10-2003 23:06 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:34 schreef TNightmare het volgende:
Nee, die instelling verwachtte ik niet natuurlijk. Maar was meer een persoonlijke nederlaag. Al die figuren om me heen die naar Pinkpop waren geweest, waren opeens helemaal weg van Tool, en daarvóór was het gewoon míjn band! Ik had het echt positiever gevonden als AEnima hun laatste cd was gebleven.

Hooker with a penis gaat over jou, weet je dat?

edit- zie dat ik me al eerder hier druk over maakte.

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 20-10-2003 23:07]

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 21-10-2003 10:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

na een paar keer luisteren vind ik hem ook goed moet ik zeggen,.... wel heel erg rustig maar ok, inderdaad een erg goed sfeer muziekje

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-11-2003 20:06 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

APC speelt 30 januari in Tilburg, maar ik zie geen Belgische datum ertussen staan:

Jan. 30 - Tilburg, NETH @ Club 013

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 19-11-2003 21:03 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

VIND M TEGEN VALLEN,BEETJE RUSTIG EN EENTONIG,GEEF MIJ DE EERSTE MAAR (IK HAD WAT MEER VUURWERK VERWACHT NA DE LAATSTE TOOL EN MET EX LEDEN VAN DE PUMPKINS EN MANSON)TOCH WIL IK HIERMEE NIET ZEGGEN DAT HET SLECHTE MUZIEK IS HOOR MAAR IK VAL ER BIJ IN SLAAP(NET ALS BIJ DE LAATSTE ANATHEMA)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-11-2003 22:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

CapsLock zat vast ofzo?

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2004 13:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

god, wat maakt het nou uit ... any way... dr staat op www.aperfectcircle.com een clip van een nieuw nummer

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-11-2004 16:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

iemand al iets gehoord van de nieuwe cd?eMOTIVe, ik vind het wat minder dan de vorige cd's. Beetje zonder pit, een saaie eentonige cd, maar goed, misschien moet ik het wat vaker luisteren

er komt ook een dvd van APC, dat lijkt me wel aardig:

2004-11-16 aMOTION released today
Be sure to get a copy of the new DVD from A Perfect Circle.

http://www.aperfectcircle.com/

flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-11-2004 18:35 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ik heb alleen die john lennon cover nog maar gehoord en die hebben ze dus echt vet verkracht

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 23-11-2004 18:58 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

eMOTIVe vindt ik pure bagger. En wat voor boodschap ze nu proberen uit te dragen is me ook niet echt duidelijk geworden.
Jammer.

flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-11-2004 18:59 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

echt wel stom ja!

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

de laar
Usericon van de laar
Posted 23-11-2004 19:24 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 20:58 schreef ZelThoR het volgende:
Daar moet ik 'em (JFrost dus) gelijk in geven, al is dat van die mensen die "opeens" helemaal fan worden wel weer jammer.
Maareh, TNightmare, zou het wel OK zijn als ze op lowlands hadden gestaan?

Voordat Tool in 1993 op de eerste editie van Lowlands stond had het gros van de aanwezige bezoekers nog nooit van Tool gehoord.
Het optreden was best OK want de mensen waren "opeens" helemaal fan.
Radio 3 heeft toendertijd opnames hier van uitgezonden en hebben ook op mij behoorlijk indruk gemaakt.

A perfect circle is echter nog geen schim van wat Tool is! Na diverse keren Thirteenth step te hebben gedraaid wordt ik er nog steeds niet warm of koud van.
Volgens mij is APC alleen interessant voor mensen die geregeld jointjes roken want wat mij betrefd is het behoorlijk taaie kost allemaal.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-11-2004 19:56 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Mer de Noms vind ik wel aardig... beetje pitloos en eigenlijk springen alleen The Hollow en Judith er tussen uit.
Thirteenth Step vind ik daarentegen stukke beter. Meer afwisseling, meer echte songs. Het past gewoon beter. Met een minpuntje genaamd The Nurse Who Loved me.

eMOTIVe vind ik ook weer lichtelijk tegenvallen. Het klinkt leuk, maar het is niet je-van-het.

aMOTION is overigens een beresterke dvd. Alle clips, een livenummer en een ontiegelijk vette remix-cd.

En tja, die stem he.. Dat is toch wel de kracht.

Inter faeces et urinam nascimur

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com