|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hooker with a penis gaat over jou, weet je dat? edit- zie dat ik me al eerder hier druk over maakte. [Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 20-10-2003 23:07] |
|
na een paar keer luisteren vind ik hem ook goed moet ik zeggen,.... wel heel erg rustig maar ok, inderdaad een erg goed sfeer muziekje I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
APC speelt 30 januari in Tilburg, maar ik zie geen Belgische datum ertussen staan: Jan. 30 - Tilburg, NETH @ Club 013 |
|
VIND M TEGEN VALLEN,BEETJE RUSTIG EN EENTONIG,GEEF MIJ DE EERSTE MAAR (IK HAD WAT MEER VUURWERK VERWACHT NA DE LAATSTE TOOL EN MET EX LEDEN VAN DE PUMPKINS EN MANSON)TOCH WIL IK HIERMEE NIET ZEGGEN DAT HET SLECHTE MUZIEK IS HOOR MAAR IK VAL ER BIJ IN SLAAP(NET ALS BIJ DE LAATSTE ANATHEMA) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
CapsLock zat vast ofzo? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
god, wat maakt het nou uit ... any way... dr staat op www.aperfectcircle.com een clip van een nieuw nummer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
iemand al iets gehoord van de nieuwe cd?eMOTIVe, ik vind het wat minder dan de vorige cd's. Beetje zonder pit, een saaie eentonige cd, maar goed, misschien moet ik het wat vaker luisteren er komt ook een dvd van APC, dat lijkt me wel aardig: 2004-11-16 aMOTION released today Be sure to get a copy of the new DVD from A Perfect Circle. http://www.aperfectcircle.com/ I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik heb alleen die john lennon cover nog maar gehoord en die hebben ze dus echt vet verkracht Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
eMOTIVe vindt ik pure bagger. En wat voor boodschap ze nu proberen uit te dragen is me ook niet echt duidelijk geworden. Jammer. |
|
echt wel stom ja! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Voordat Tool in 1993 op de eerste editie van Lowlands stond had het gros van de aanwezige bezoekers nog nooit van Tool gehoord. Het optreden was best OK want de mensen waren "opeens" helemaal fan. Radio 3 heeft toendertijd opnames hier van uitgezonden en hebben ook op mij behoorlijk indruk gemaakt. A perfect circle is echter nog geen schim van wat Tool is! Na diverse keren Thirteenth step te hebben gedraaid wordt ik er nog steeds niet warm of koud van. Volgens mij is APC alleen interessant voor mensen die geregeld jointjes roken want wat mij betrefd is het behoorlijk taaie kost allemaal. |
|
Mer de Noms vind ik wel aardig... beetje pitloos en eigenlijk springen alleen The Hollow en Judith er tussen uit. Thirteenth Step vind ik daarentegen stukke beter. Meer afwisseling, meer echte songs. Het past gewoon beter. Met een minpuntje genaamd The Nurse Who Loved me. eMOTIVe vind ik ook weer lichtelijk tegenvallen. Het klinkt leuk, maar het is niet je-van-het. aMOTION is overigens een beresterke dvd. Alle clips, een livenummer en een ontiegelijk vette remix-cd. En tja, die stem he.. Dat is toch wel de kracht. Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |