|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
a'ight.. (<---water) |
|
= water en ik maar denken dat het sinas was "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
sinas! ook lekker.. np: H20 |
|
Staalman: Als xPositivex je lijstje heeft uitgespit wil ik ook wel eens kijken wat er tussen zit! mail me: tjeerd@codex4.org |
|
alright... hehe maar 't enige wat ik te ruil heb is een cd van Millencolin, thats it. |
|
UP! HARDCORE!!! - http://www.livewire-records.com/LW5/images/videos/thefirststep.mov THE FIRST STEP. geniale oldschool... Kijk eens naar die gekte! ZO moet dat, verredomme!! schijnen binnenkort ook deze kant op te komen... en nog wel veel meer van die nieuwe oldschool-stijl Straight Edge bands: Face The Enemy, Never Surrender, Good Clean Fun (15 feb, GVH Arnhem), Embrace Today & Stand&Fight, Champion & The Promise (23 april, metropool Hengelo!!!) komen allemaal deze kant op! |
|
|
|
quote: Moeilijk te zien. Beeld is zo schokkerig dat er nauwelijks chocola te maken is van hetgeen er gebeurd. Muzikaal dig ik dit wel trouwens. Klinkt erg als Gorilla Biscuits... We don't take it, we just fake it... |
|
hmm.. beeld is hier wel redelijk oke hoor. maar goed, jy weet toch wel hoe het er bij dat soort HxC shows aan toe gaat |
|
Haha, indeed I do. Tegenwoordig is het 9 van de 10x een theekransje, maar die ene keer!!! Oei!!! We don't take it, we just fake it... |
|
BGK, ik heb het al eerder gezegd maar zeg het nu weer, is de beste Oldskool band ooit (ja, ik ken er wel meer(minor threath komt in de buurt); nee, ik ben niet gek). Leuk: ze komen uit nederland. Niet leuk: ze bestaan niet meer maar heel hun oevre staat op een cd. |
|
BGK is één van Neerland's beste HC-bands idd. Samen met bands als Lärm, Pandemonium en Manliftingbanner. Alle bands bestaan niet meer, maar al het materiaal is wel (net als bij BGK) allemaal op handige 'discography'-cd's verkrijgbaar... We don't take it, we just fake it... |
|
Vallen Striking Distance en Holding on hier ook onder? Die vind ik namelijk ook heel goed There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Lärm vond ik iets te rommelig maar de muziek was wel erg fel. pandemonium en Manliftingbanner ken ik helaas niet. Waar lijkt het op? |
|
BGK en Lärm zijn leuke bands, maar voorkeur gaat wel uit naar Lärm. Iemand een idee wat de tracklist is van die Lärm-discography? |
|
quote: Heeft larm een cd uit eigenlijk? Een andere vette oldskool band uit de VS is Lethal agression. Kent nog meer iemand deze band ? |
|
quote: Het schijnt een verzamel cd... Nog niet tegengekomen echter... quote:From The Cunt of the Fuckin' Whore... Wel grappig. Had ook eens een livetape van ze, maar die is gesneuveld tijdens een opruimactie... |
|
Pandemonium klinkt ongeveer zo: http://www.thepenguinscenario.org/coalition-records-mp3/Pandemonium-Discography-Wir_Fahren_Gegen_Nazis.mp3 Manliftingbanner klinkt zo: http://www.crucialresponse.de/main/mp3/MLB-No_compromise.MP3 Lärm klinkt ongeveer zo: http://www.coalition-records.com/mp3/L%E4rm-Extreme_Noise-Smog.mp3 De discografie van Lärm heet Extreme Noise en is uitgebracht op het Nederlandse Coalition Records... [Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 22-01-2004 11:19] We don't take it, we just fake it... |
|
Ook erg de moeiete waard: Jesus & The Gospelfuckers. neigt naar hardcore, maar zit ook heel veel punk (Discharge) in. We don't take it, we just fake it... |
|
Coalition Records Ik zie ook een split LP staan van Seeing Red en Judas Iscariot. Niet de Amerikaanse black metal band Judas Iscariot neem ik aan? LARM discography CD, voor Euro 10,00. En "There is a minimum order of 20 euro, excluding postage" Hmmm... Ik zoek eigenlijk veel meer naar: Stark Raving Mad - Stark Raving Mad (1984) Stark Raving Mad - Amerika (1985) Iemand? |
|
Die Lärm disco kun je ook gewoon in iedere platenzaak bestellen... We don't take it, we just fake it... |
|
Die Lärm disco is zeer de moeite waard. - Campaign for musical destruction LP - No one can be that dumb 7 inch - Straight on few LP - Nothing is hard in this world 7 inch Plus nog wat bonus materiaal. Volgens mij alles wat ze hebben uitgebracht, hoewel er ook twijfelachtige bootlegs verkrijgbaar zijn (waaronder een split met Pandemonium) met live materiaal. |
|
quote: Ook vette bands. Vooral Holding On, vind ik vallen zeker onder in het 'oldschool' hokje... alleen zijn ze weer moderner/van vandaag zeg maar.. alhoewel beide al niet meer bestaan.. |
|
Striking Distance is op cd best goed. Live vond ik er weinig aan vorig jaar. In de Winston was 't mat, in de Goudvishal was 't helemaal niks. Zeker die Bad Brains-cover die helemaal nergens op leek. Holding On ken ik niet... We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |