|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
#schop# youth of TODAAAAYYAAAAAYYRGHH !!! |
|
X X XXXX X X!!! |
|
LOL! |
|
quote: worrrd up! we doin´ that shit here everyday! |
|
*jaloers* Hoe is het daar bro-man? Ik heb die kaart van je nogsteeds niet I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: NOG niet? hmm..fuck. ohh well. anyway gots to go again.. sumone else wil de´r op doegie! |
|
Hey Pos-man, mocht je dit nog lezen...en natuurlijk ook voor de andere fans van old school, ik heb een dikke vette aanrader. Paint it black. Klinkt een beetje als de hardcore versie van Kid dynamite. Veel snelheid maar ook veel melodie. Vooral een titel als Less Deicide, more Minor threat is natuurlijk geniaal. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Check ook eens Society System Decontrol voor een heftige dosis oldschool HC. |
|
Niemand die bands noemt als: Siege Void Deep Wound Septic Death Bijna allen bands uit begin jaren 80... Bruut, snel, leuke herrie... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 10-08-2003 12:28] |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3009 Hier, een echte Siege topic, opgestart door ondergetekende Siege heeft veel te weinig uitgebracht. |
|
dit genre is niet aan mij besteedt, krijg er binnen 30 seconden loeiende koppijn van.. |
|
Eigenlijk ken ik van die bands alleen Void. Van de rest heb ik de naam wel eens horen vallen. Maar ik plaats die namen toch eerder in de richting van de crust, punk of trashcore. Void vond ik ook behoorlijk de kant van trashcore opgaan. Of zit ik nu fout? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ben net nieuw hier. Beetje onmogelijk om hele archief door te bladeren/zoeken. |
|
quote: Geen idee of je fout zit... Er zijn zoveel genres... |
|
Septic Death heerscht zeker, horen alleen niet thuis in dit topic IMO. Void is vet, vooral die split met The Faith, vooral laatstgenoemde band is pure oude school, zover ik weet de eerste echte hardcore, je had in die tijd (1982) verder alleen nog bands als Cause for Alarm en die klonken nog heel erg punk tegenover The Faith, M.O.D. covert You're X-ed van ze. Als je echt terug wil naar de absolute wortels van HC moet je die split beluisteren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik heb nog wat Hollandsche oldschool in mijn 7" collectie ... wie kent ze nog: Crivits & Right Direction |
|
quote: Ik ken beide bands. Right Direction in voorprogramma van Slapshot gezien. Crivits nog ergens staan op een verzamel-cd. Beide bands zijn niet slecht, maar ook niet goed genoeg om echt een goede indruk achter te laten. |
|
quote: Dat zullen de mannen van Arkangel niet graag horen dat JIJ ze niet plaatst bij JOUW hardcore. hèhè After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
punk/hardcore bands eren Venom http://www.madskullrecords.com/mayhemwithoutmercy.html Madskullrecords brengt een tribute cd van venom uit waarop punk/hardcorebands een venomnummer spelen. Klinkt interessant. Volgende bands doen mee: THE FELCHERS-Mayhem With Mercy (intro) THE SHINING-Black Metal HOUSE OF DESTRUCTO-Raise The Dead TASKER-Nothing Sacred BREZHNEV-Rip Ride BLOODY SODS-Schitzo LIMECELL-Buried Alive LIMECELL-Live Like An Angel... RIOTGUN-To Hell And Back THE NERDS-1000 Days In Sodom ULTRA GENIUS-Teacher` s Pet GOH-In League With Satan HAMMERLOCK-Die Hard DANDARE-The Evil One SEVERED NUNS-Lady Lust STOOL SAMPLE-Skool Daze CHEMIKILLER-Don` Burn The Witch THROWBACKS-Countess Bathory BLOODSUCKING FREAKS-Chanting of the Priests ARKHAM-Warhead MAIS MAN-Buried Alive MILKMAN-Die Hard BLOODY SODS-Burstin Out THE FELCHERS-Bloodlust SATANS SLUTS-Witching Hour HUMAN ALERT-Live Like An Angel... kent iemand daar wat van??? |
|
Ik geef het toe: Ik lig helemaal uit de hardcore/punk. Alleen Brezhnev en Human Alert ken ik. Jammer dat niemand Manitou covert. Is lekkere foute meezinger. |
|
super ruige muziek, maar de 'oldschool' bands van tegenwoordig zijn zo.. 'hetzelfde' .. maarja, da's de old school |
|
quote: yo dude, i know 'em! is ook ex-Kid dynamite leden wis je? en uhm, Metal.. Arkangel is een hele vage band eerst waren ze Vegan Straight Edge, toen gaven ze't op, begonnen te zuipen als idioten.. en nu zijn ze zelfs niet eens meer vegan. stel trendys dus! maar goed ik heb ze vaak zat live gezien en ze zijn kwa muziek wel oke. beetje 'standaard' H8000 metalcore. (geen OLDSCHOOL dus ) |
|
en yes VOID is geweldig.. en The Faith ook! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |