|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond dat er nog niet genoeg topics waren over black metal bands dus ik dacht, laat ik er ook maar eens een openen. Endstille maakt razend snelle rauwe black metal. Lijkt een beetje op een rauwere versie van Niden div 187. Ik heb het op de server gegooid. Probeer het eens uit zou ik zo zeggen. http://www.endstille.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
waar heb ik die naam eerder gehoord... eens luisteren Je moeder. |
|
quote: ik doe niet aan ablaze maar goed, dat maar proberen dan (was nog niet begonnen met zoeken..) Je moeder. |
|
Helaasch; connection refused. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
logo kwam me bekend voor nu aan het luisteren naar whit the fog they come en klinkt erg goed ja Je moeder. |
|
net wat meer nummers geluisterd maar begint wat minder te worden. klinkt opzich goed maar mist net iets vind ik... Je moeder. |
|
heh, is dit geen kunststroming of een speciale vorm van kunst |
|
Vind er weinig aan eerlijk gezegd. Wel erg gave site. |
|
beetje apart gitaargeluid, vind het niet echt super eigenlijk. Die demo klinkt dan nog het beste. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
klinkt gemeen Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik vind de laatste cd van Endstille helemaal geweldig, en binnenkort staan ze in de Goudvishal weet alleen iemand of dit een nazi band is? die naam, het hoesje, het iron-cross, het voelt een beetje nazi achtig aan. |
|
Lekker toch? Nazi Göring...hmmm |
|
quote:Ik vind de hoezen van Endstille net zo 'dubieus' als die van Mor Dagor en ik heb geen idee of deze er zo uit zien om oorlog's verheerlijking of sympathie voor het derde rijk. Maar maakt dat wat uit dan? Wordt door ideology die de band leden erop na houden de muziek opeens beter of slechter? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Eigenlijk wel ja, hoe hard ik ook probeer. mvg wk10 |
|
quote: de muziek word niet slechter natuurlijk, maar het blackmetal gevoel wel. ik vind nazi's gevoelens niet blackmetal, maar ik vraag me af of dat de waarheid is of een hoop. nazi's , wordt satanist ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Apocalypse op 23-11-2004 23:02] |
|
quote:En Waarom? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Endstille is wel goed, of ze een nazi band zijn.............Geen idee. |
|
Endstille lijkt me geen nazi band. Nazi bands gebruiken meestal niet alleen symbolen die ook als 'neutraal' aangemerkt kunnen worden. Het IJ.K. bijvoorbeeld wordt al sinds de oorlog van 1813 (tegen napoleon) gebruikt in Duitsland. (tien-)Duizenden joden werden er in de loop van de jaren/oorlogen ook mee onderscheiden. Het is en blijft een geniaal ontwerp [Dit bericht is gewijzigd door VVL op 28-11-2004 13:14] Schel |
|
quote: Ja, gooi je Graveland/Absurd cd's in de prullenbak en ga perversiteiten uithalen met dode dieren in naam van SATAN! Schel |
|
Jezus, wat een vage muziek op het nummer Endstille. Begint bij minuut 6 ongeveer. Dacht dat ik een of andere vage site geopend had. |
|
Welk nummer van welk album? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Endstille op Operation Wintersturm. Laatste nummer. |
|
Afgaande op die albumcovers is het al meteen een heerschende band . *Downloadt mp3's* [edit] De muziek is helaas minder denderend. Die mp3 van "Dominanz" klinkt nog het gaafste. Toffe vocalen wel, maar ik weet niet of ik hier geld aan spenderen wil. Wel leuk detail dat het laatste nummer van elke cd "Endstille" getiteld is. In een review van "Frühlingserwachen" las ik dat die cd begint met een radiobericht dat meldt dat Adolf Hitler dood is, als intro. Dat maakt de band natuurlijk niet nazistisch, om daar uitspraak over te doen moet je eens wat teksten naslaan, maar volgens mij is het echt puur oorlogsverheerlijking (en vooral WWII). Zie de genoemde albumcovers, de "instrumenten" die de bandleden bespelen (Artillerie, Sturmgeschütz en Bombenhagel -> Sodom ). "ENDSTILLE plays ugliest aggressive Black-Metal with the fire-speed of a MG42 and the power of heavy ship-artillery". [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 30-01-2005 18:52] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |