|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De totaal vernieuwde site staat sindskort online... alle nieuws aangaande de band is er te vinden alsook de rehearsel versie van een aankomend nummer... |
|
Rex Draconis is een hele gave demo. Meer van dat... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Heh, zal 't ff checken. Voor degenen die 't nog niet wisten: www.grimfaug.tk //edit Black Flame of Hate is me toch echt een beul van een nummer! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-08-2003 0:58] |
|
die cd hoes 9s ook zo orgineel! |
|
Who give's a fuck? 'T gaat om de muziek en die staat als een donker kasteel. |
|
Judas Iscariot achtig misschien, maar dit is wel erg flauw en boring. Ik heb zeker in black metal geen probleem met zichzelf herhalende muziek maar het moet wel ergens toe leiden. Die vocals vind ik ook maar niks maar das persoonlijk. Winter is coming |
|
Mbm: de muziek vindt ik ook super! lekkere rauwe blackmetal terror in de naam van satan! |
|
quote: Meen je dat Damn, ik vind juist de riffs en vocals van wereldklasse!! |
|
quote: Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen. |
|
quote: helemaal mee eens.. de muziek valt nog wel mee, maar de vocals vind ik echt niks |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door reib op 08-08-2003 23:09] |
|
quote: jij bent niet uit het zwarte blackmetal hout gesneden, dus lever aub je commentaar op gothic bandjes en andere crap wat jij beluisterd. dankuwel |
|
mork from orck? |
|
Ah Mr.Freduk, het is nooit onze bedoeling geweest om origineel te zijn hoor.... [Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 09-08-2003 20:16] |
|
Kan Noctiz/Pestilence Records Rex Draconis niet op vinyl laten zetten? Is die demo echt wel waard. Goed, beetje belangenverstrengelling maar dat boeit niet. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Wel misschien komter een vinyl versie uit op het obscure duitse N:C:U label... [Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 09-08-2003 21:39] |
|
Wat betekent Grimfaug eigenlijk? En hoe kom je erbij om zo'n bandnaam te nemen, want je weet dat een hoop mensen er natuurlijk Grimfag van gaan maken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: dat verwacht ik ook niet aangezien het niet meevalt om binnen een zo specifiek genre origineel zijn. De produktie is wel vet, het schelle gitaargeluid is oorstrelend. Maar ik hoop ooit nog eens iets tegen te komen op gorgoroth niveau. Ik wil te veel. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 10-08-2003 3:43] Winter is coming |
|
quote: Mooi! Ik wacht af. Hee! Mork is van Hellehond 'zine? [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 10-08-2003 11:47] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Heb Rec Draconis hier nogsteeds liggen, maar aangezien m'n tape deck z'n gloriejaren heeft gehad heb ik 'em nog niet kunnen luisteren. |
|
quote: Dat zal Gmork wezen waarop je doelt. Dat is iemand anders. En "Rex Draconis" is zowat de meest woeste demo die de West-Vlaamse bodem ooit heeft afgeleverd, natuurlijk |
|
quote: Heb je geen vrienden die je een tape walkman kunnen lenen? Jeez, een tape afspelen hoeft niet zo moeilijk te zijn? |
|
quote:Ik heb geen vriendjes. Hehehe, neej, niemand heeft zo'n rotding meer! |
|
Ik heb thuis 2 walkmans en 2 tape/radio-boombox |
|
quote: Hoe zit het met de opnames van de woeste W&D-demoschijf? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |