IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Grimfaug Volgende pagina
Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 08-08-2003 0:47 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

De totaal vernieuwde site staat sindskort online... alle nieuws aangaande de band is er te vinden alsook de rehearsel versie van een aankomend nummer...

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 08-08-2003 0:55 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Rex Draconis is een hele gave demo. Meer van dat...

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 0:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heh, zal 't ff checken.

Voor degenen die 't nog niet wisten: www.grimfaug.tk

//edit
Black Flame of Hate is me toch echt een beul van een nummer!

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 08-08-2003 0:58]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-08-2003 0:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik wil Rex Draconis nog bestellen, ik heb hem op mp3 en ik vind het zwaar heerschen, doet me erg aan Judas Iscariot denken, maar dat vind ik alleen maar een pluspunt want dat heerscht ook hard.
Deze week even een meeltje sturen om hem te bestellen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

reib
Usericon van reib
Posted 08-08-2003 19:31 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

die cd hoes 9s ook zo orgineel!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 21:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Who give's a fuck? 'T gaat om de muziek en die staat als een donker kasteel.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 08-08-2003 22:09 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Judas Iscariot achtig misschien, maar dit is wel erg flauw en boring. Ik heb zeker in black metal geen probleem met zichzelf herhalende muziek maar het moet wel ergens toe leiden. Die vocals vind ik ook maar niks maar das persoonlijk.

Winter is coming

reib
Usericon van reib
Posted 08-08-2003 22:14 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

Mbm: de muziek vindt ik ook super! lekkere rauwe blackmetal terror in de naam van satan!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 22:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 22:09 schreef Freduk het volgende:
Judas Iscariot achtig misschien, maar dit is wel erg flauw en boring. Ik heb zeker in black metal geen probleem met zichzelf herhalende muziek maar het moet wel ergens toe leiden. Die vocals vind ik ook maar niks maar das persoonlijk.

Meen je dat
Damn, ik vind juist de riffs en vocals van wereldklasse!!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 22:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 22:14 schreef reib het volgende:
Mbm: de muziek vindt ik ook super! lekkere rauwe blackmetal terror in de naam van satan!

Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 08-08-2003 22:45 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 22:09 schreef Freduk het volgende:

helemaal mee eens.. de muziek valt nog wel mee, maar de vocals vind ik echt niks

reib
Usericon van reib
Posted 08-08-2003 23:05 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door reib op 08-08-2003 23:09]

reib
Usericon van reib
Posted 08-08-2003 23:06 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 22:45 schreef Morgil het volgende:
helemaal mee eens.. de muziek valt nog wel mee, maar de vocals vind ik echt niks

jij bent niet uit het zwarte blackmetal hout gesneden, dus lever aub je commentaar op gothic bandjes en andere crap wat jij beluisterd.

dankuwel

reib
Usericon van reib
Posted 08-08-2003 23:08 by reib Wijzig reactieProfiel van reibQuote dit bericht

mork from orck?

Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 09-08-2003 20:14 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

Ah Mr.Freduk, het is nooit onze bedoeling geweest om origineel te zijn hoor....

[Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 09-08-2003 20:16]

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 09-08-2003 20:18 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Kan Noctiz/Pestilence Records Rex Draconis niet op vinyl laten zetten? Is die demo echt wel waard. Goed, beetje belangenverstrengelling maar dat boeit niet.

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!

Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 09-08-2003 21:38 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

quote:
Op 9 augustus 2003 20:18 schreef Macabre het volgende:
Kan Noctiz/Pestilence Records Rex Draconis niet op vinyl laten zetten? Is die demo echt wel waard. Goed, beetje belangenverstrengelling maar dat boeit niet.

Wel misschien komter een vinyl versie uit op het obscure duitse N:C:U label...

[Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 09-08-2003 21:39]

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-08-2003 22:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat betekent Grimfaug eigenlijk? En hoe kom je erbij om zo'n bandnaam te nemen, want je weet dat een hoop mensen er natuurlijk Grimfag van gaan maken.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-08-2003 3:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 20:14 schreef Norgaath het volgende:
Ah Mr.Freduk, het is nooit onze bedoeling geweest om origineel te zijn hoor....

dat verwacht ik ook niet aangezien het niet meevalt om binnen een zo specifiek genre origineel zijn. De produktie is wel vet, het schelle gitaargeluid is oorstrelend. Maar ik hoop ooit nog eens iets tegen te komen op gorgoroth niveau. Ik wil te veel.

[Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 10-08-2003 3:43]

Winter is coming

Macabre
Usericon van Macabre
Posted 10-08-2003 11:42 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 21:38 schreef Norgaath het volgende:
Wel misschien komt er een vinyl versie uit op het obscure duitse N:C:U label...

Mooi! Ik wacht af.

Hee! Mork is van Hellehond 'zine?

[Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 10-08-2003 11:47]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2003 12:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heb Rec Draconis hier nogsteeds liggen, maar aangezien m'n tape deck z'n gloriejaren heeft gehad heb ik 'em nog niet kunnen luisteren.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 10-08-2003 15:02 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 11:42 schreef Macabre het volgende:

Hee! Mork is van Hellehond 'zine?

Dat zal Gmork wezen waarop je doelt. Dat is iemand anders.

En "Rex Draconis" is zowat de meest woeste demo die de West-Vlaamse bodem ooit heeft afgeleverd, natuurlijk

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-08-2003 15:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 12:07 schreef Slechtheid het volgende:
Heb Rec Draconis hier nogsteeds liggen, maar aangezien m'n tape deck z'n gloriejaren heeft gehad heb ik 'em nog niet kunnen luisteren.

Heb je geen vrienden die je een tape walkman kunnen lenen? Jeez, een tape afspelen hoeft niet zo moeilijk te zijn?

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-08-2003 15:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2003 15:15 schreef MBMarduk het volgende:
Heb je geen vrienden die je een tape walkman kunnen lenen? Jeez, een tape afspelen hoeft niet zo moeilijk te zijn?

Ik heb geen vriendjes.

Hehehe, neej, niemand heeft zo'n rotding meer!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-08-2003 15:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb thuis 2 walkmans en 2 tape/radio-boombox

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 10-08-2003 18:17 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 10 augustus 2003 15:02 schreef Ineluki het volgende:
Dat zal Gmork wezen waarop je doelt. Dat is iemand anders.

En "Rex Draconis" is zowat de meest woeste demo die de West-Vlaamse bodem ooit heeft afgeleverd, natuurlijk

Hoe zit het met de opnames van de woeste W&D-demoschijf?

Je kan me de bout hachelen!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com