IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Amerika 's bemoeizucht m.b.t. nederlandse aangelegenheden Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-08-2003 12:47 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 8 augustus 2003 12:20 schreef NJCB het volgende:
Amerikanen zijn beunhazen, en zo ook de politici in Nederland en België. Die godverse linkse ratten moeten maar eens leren beseffen dat de overheid (politie, gerecht, leger) meer geld/macht nodig heeft om criminaliteit aan te pakken, ipv al ons belastingsgeld te steken in die "tsjoeken".
Maar als je zoiets zegt wordt je al gouw als racist beschouwd.


Ja dat helpt...

Meer geld/macht voor leger/politie? Dacht ut niet... laat ze maar eens stoppen met die stomme oorlog tegen de drugs, helpt toch voor geen meter en creëert een sfeer waarin corruptie welig tiert...

De Amerikaanse gevangenissen puilen uit van de gebruikers terwijl de grote jongens nooit maar dan ook NOOIT gepakt kunnen worden omdat ze pak em beet vijf congresleden op hun loonlijstje hebben staan, volgens mij is het Amerikaanse rechtssysteem zo corrupt dat ze in Amerika niemand meer kunnen pakken en nu achter Nederlanders aangaan.

En idd, wel klagen over ons gerechtshof dat op democratische basis een goede aanklager is van oorlogsmisadigers, terwijl ze hier agenten naarote sturen en eisen dat we onze eigen burgers uitleveren!!!

de ARROGANTIE!!!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Geef mij maar een normale discussie.
On-topic dus


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 12:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:47 schreef Phriar het volgende:
Ja dat helpt...

Meer geld/macht voor leger/politie? Dacht ut niet... laat ze maar eens stoppen met die stomme oorlog tegen de drugs, helpt toch voor geen meter en creëert een sfeer waarin corruptie welig tiert...

De Amerikaanse gevangenissen puilen uit van de gebruikers terwijl de grote jongens nooit maar dan ook NOOIT gepakt kunnen worden omdat ze pak em beet vijf congresleden op hun loonlijstje hebben staan, volgens mij is het Amerikaanse rechtssysteem zo corrupt dat ze in Amerika niemand meer kunnen pakken en nu achter Nederlanders aangaan.

En idd, wel klagen over ons gerechtshof dat op democratische basis een goede aanklager is van oorlogsmisadigers, terwijl ze hier agenten naarote sturen en eisen dat we onze eigen burgers uitleveren!!!

de ARROGANTIE!!!

Burgers ? Het zijn toevallig wel xtc-dealers.

De oorlog tegen drugs moet doorgaan alleen dan op een betere manier.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 08-08-2003 12:53 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Ik heb niets tegen een uitlevering van derderangs DJ's, dealers en andere imbecielen van lichaam & geest. Zeker niet aan een land waar ze zulke geestige gevangenissen hebben als de VS.

Zouden we die eikels ook in poedervorm kunnen uitleveren? Scheelt behoorlijk in portokosten is mijn ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door bonobo op 08-08-2003 12:53]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 12:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:47 schreef Phriar het volgende:
...laat ze maar eens stoppen met die stomme oorlog tegen de drugs, helpt toch voor geen meter en creëert een sfeer waarin corruptie welig tiert...
...


Hier, onderteken dit.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 08-08-2003 13:00 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 12:40 schreef Shredhead het volgende:
Heeft nou niemand door dat hoolie's eerste opmerking sarcastisch bedoeld was?

Stelletje apen.

Ja hallo, dit is een metalforum. De meeste mensen zijn hier oerdom.

Disclaimer : dit was dus ook sarcasme.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 08-08-2003 13:02]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-08-2003 13:00 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als Baklenende zich als een zacht ei blijft opstellen tegenover de VS, zullen er nog wel meer Amerikaanse regeltjes ons land binnensluipen.
Hoe belachelijk het ook is.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-08-2003 13:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Meneer balkelende gaat binnenkort weer met onze grote vriend bush praten.
Balkenende naar Bush

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 08-08-2003 13:06]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-08-2003 13:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:04 schreef wladimir het volgende:
Meneer balkelende gaat binnenkort weer met onze grote vriend bush praten.
Balkenende naar Bush


En op de gezamelijke persconferentie zegt Bush: "I present to you the president of Belgium."

Die aap weet toch niet wie wie is...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 08-08-2003 13:09]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-08-2003 13:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:09 schreef RrroooaaarrR het volgende:
En op de gezamelijke persconferentie zegt Bush: "I present to you the president of Belgium."


Meen je dit serieus?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-08-2003 13:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:11 schreef MBMarduk het volgende:
Meen je dit serieus?



Ik denk het niet aangezien het bezoek nog plaats moet vinden......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-08-2003 13:19 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:13 schreef Chelman het volgende:
Ik denk het niet aangezien het bezoek nog plaats moet vinden......


Klopt. Maar ik zie Bush wel zulke stomme fouten maken. Ronald Reagan kondigde trix eens aan als de koningin van België geloof ik.

Vlak voordat de Nederlanders komen zal Bush zich wel laten voorlichten waar Nederland ligt, of er ook christelijke fundamentelisten aan de macht zijn etc.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-08-2003 13:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 13:19 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Klopt. Maar ik zie Bush wel zulke stomme fouten maken. Ronald Reagan kondigde trix eens aan als de koningin van België geloof ik.

Vlak voordat de Nederlanders komen zal Bush zich wel laten voorlichten waar Nederland ligt, of er ook christelijke fundamentelisten aan de macht zijn etc.


Tja dat klopt. Een beetje voorbereiding zou je kunnen verwachten voor een staatsbezoek. Aan de andere hand wie van onze politici kon tot voor kort de naam van de Californische gouverneur opdreunen? Hij is toch de regeringsleider van een staat die op globale schaal meer betekenis heeft (economisch, bevolkingsaantal etc.) dan de meeste Europese landen.......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 08-08-2003 19:30 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Nederland moet gewoon eens wat meer respect tonen voor zijn eigen soevereiniteit!


no text supplied


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-08-2003 23:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

tjeziz!!!!

mensen hebben jullie ook maar een letter gelezen van wat ik als eerste heb gepost of zitten jullie gewoon allemaal collectief uit jullie reten onzinnige gal te spuwen? (op enkelen na)

HET GAAT ER NIET OM OF HET SNUIVENERS, SLIKKERS, DJS OF DEALERS ZIJN!!!

Het gaat om het feit dat een buitenlands land op illegale wijze betreed, hier handelingen uitvoert die niet door de beugel kunnen en eigenlijk ons probeert te vertellen wat wij wel en niet mogen doen op een van de weinige gebieden waar Nederland trots op mag zijn.

Wij hebben een beleid dat als voorbeeld zou moeten dienen voor de rest van de wereld!!!

En voordat jullie hippiecrap gaan roepen (zoals sommigen onder jullie oh zo graag schijnen te doen) en mij gaan uithonen lees even door:

In Amerika worden er ieder jaar tienduizenden mensen opgesloten omdat zij het criminele feit begaan dat ze willen beslissen over wat ze met hun eigen lichaam willen doen!!!

In Amerika worden er ieder jaar tienduizenden mensen opgesloten omdat zij eens de wereld van een andere kant willen zien.

Dit is een misdaad in veel landen in deze hypocriete en onderdrukte wereld.

Laat er nou een klein miniscuul en vrij onbetekend landje zijn dat het wel heeft begrepen...

Dat heeft begrepen dat het beter geld aan andere dingen kan besteden dan het oppakken van onschuldige wietrokers, dat er andere manieren zijn om grote harddrugs-dealers aan te pakken dan om zelf corrupt te worden en in de onderwereld te duiken met alle smerige gevolgen van dien.

Dan komt er een ARROGANT SMERIG ZELFINGENOMEN KUTPRESIDENTJE ONS VERTELLEN DAT WIJ(!!!!) FOUT ZITTEN!

Dat wij diegenen zijn die de Amerikaanse jeugd corrumperen met onze smerige marihuana rook, dat wij verantwoordelijk zijn voor een samenleving van onderdruktheid en paranoia die zij ZELF GEMAAKT HEBBEN en blijven ontkennen.

Wij zijn de perfecte zondebok, klein en met een slap presidentje om de klappen op te vangen...

Het is smerig, laf, vuil goor en compleet onwettelijk wat de Verenigde Staten probeert te doen, en er moet eens godverdomme wat tegen gedaan worden!!!

WORDT EENS WAKKER MENSEN!!!

zie wat er gebeurt terwijl er langzaam een tunnel wordt gegraven onder onze vrijheid die ons zo waardevol is.

zie het dan!!!



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-08-2003 23:27 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

pfft, niks nieuws, Amerika die zich met alles en nog wat zit te bemoeien, volg die docu serie maar op Panorama op Canvas, daar trek je je ogen wel van open.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 09-08-2003 0:14 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Was het niet al lang bekend dat Amerika, uit onvrede met de staat waarin hun eigen land verkeerd, maar andere landen gaat corrigeren. Ze hebben in de loop der jaren een verschrikkelijke arrogantie opgebouwd, en niemand die ze tegenhield, wij zater zelf tot onze oren in de oorlogs schijt. En nu merken we wat voor gebroed daar zit. We kunnen er á la minute niks aan doen. Maar we kunnen wel onze onvrede over deze plannen en acties uitspreken. Ik denk dat balkie (ondanks zijn niet zo bijster intelligente kop) het toch ook niet fijn vind dat 'zijn' Nederland ge-infiltreerd wordt. Maar wat willen we er tegen doen. Zoals al eerder gezegd als we er te heftig tegen protesteren krijgen we handels problemen. Ik denk dat het protest tegen dit soort acties van de VS langzaam moet groeien tot alles weer is hersteld.

[Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 09-08-2003 0:14]



Midnight
Usericon van Midnight
Posted 13-08-2003 13:41 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 23:24 schreef Phriar het volgende:
tjeziz!!!!

mensen hebben jullie ook maar een letter gelezen van wat ik als eerste heb gepost of zitten jullie gewoon allemaal collectief uit jullie reten onzinnige gal te spuwen? (op enkelen na)

HET GAAT ER NIET OM OF HET SNUIVENERS, SLIKKERS, DJS OF DEALERS ZIJN!!!

Het gaat om het feit dat een buitenlands land op illegale wijze betreed, hier handelingen uitvoert die niet door de beugel kunnen en eigenlijk ons probeert te vertellen wat wij wel en niet mogen doen op een van de weinige gebieden waar Nederland trots op mag zijn.

Wij hebben een beleid dat als voorbeeld zou moeten dienen voor de rest van de wereld!!!

En voordat jullie hippiecrap gaan roepen (zoals sommigen onder jullie oh zo graag schijnen te doen) en mij gaan uithonen lees even door:

In Amerika worden er ieder jaar tienduizenden mensen opgesloten omdat zij het criminele feit begaan dat ze willen beslissen over wat ze met hun eigen lichaam willen doen!!!

In Amerika worden er ieder jaar tienduizenden mensen opgesloten omdat zij eens de wereld van een andere kant willen zien.

Dit is een misdaad in veel landen in deze hypocriete en onderdrukte wereld.

Laat er nou een klein miniscuul en vrij onbetekend landje zijn dat het wel heeft begrepen...

Dat heeft begrepen dat het beter geld aan andere dingen kan besteden dan het oppakken van onschuldige wietrokers, dat er andere manieren zijn om grote harddrugs-dealers aan te pakken dan om zelf corrupt te worden en in de onderwereld te duiken met alle smerige gevolgen van dien.

Dan komt er een ARROGANT SMERIG ZELFINGENOMEN KUTPRESIDENTJE ONS VERTELLEN DAT WIJ(!!!!) FOUT ZITTEN!

Dat wij diegenen zijn die de Amerikaanse jeugd corrumperen met onze smerige marihuana rook, dat wij verantwoordelijk zijn voor een samenleving van onderdruktheid en paranoia die zij ZELF GEMAAKT HEBBEN en blijven ontkennen.

Wij zijn de perfecte zondebok, klein en met een slap presidentje om de klappen op te vangen...

Het is smerig, laf, vuil goor en compleet onwettelijk wat de Verenigde Staten probeert te doen, en er moet eens godverdomme wat tegen gedaan worden!!!

WORDT EENS WAKKER MENSEN!!!

zie wat er gebeurt terwijl er langzaam een tunnel wordt gegraven onder onze vrijheid die ons zo waardevol is.

zie het dan!!!




oh geloof me ik ben het met je eens... maar de fucking vraag is.. wat doen we eraan? Ik ben me allang bewust van het feit dat the USA een behoorlijk smerig machtsspelletje aan het spelen is (wie niet) en de haat tegen Amerika groeit ook in Europa met de dag. Maar wat kunnen wij doen tegen een grootmacht zoals Amerika? Als burgers? (behalve met iedere Amerikaan die je tegen komt een heftige discussie beginnen). Ik hoop maar dat deze stelling ook voor the USA opgaat: hoogmoed komt voor de val.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2003 13:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2003 13:41 schreef Midnight het volgende:
Maar wat kunnen wij doen tegen een grootmacht zoals Amerika? Als burgers? (behalve met iedere Amerikaan die je tegen komt een heftige discussie beginnen).
De Franse burger is anders al jaren redelijk bezig met het frustreren van de Amerikanen. Het is een kwestie van boycotten van Amerikaanse merken (juist, laten we allemaal massaal de McDonalds eens links liggen!).. maar ja, krijg de gemiddelde, domme, Nederlandse burger maar eens mee in zo'n actie.


I'm not being rude. You're just insignificant.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-08-2003 14:02 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Het leuke is dat de Amerikaanse regering zich mateloos ergert aan de ongehoorzaamheid van kleine landjes (remember Cuba? ). Dat zien ze als een dubbele vernedering.

Het ontbreekt Europa blijkbaar aan politieke wil om ons te beschermen tegen Amerika, terwijl dat echt wel nodig is.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-08-2003 14:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Helmet, ik geloof nog steeds dat mensen gemobiliseerd kunnen worden voor dingen, ondanks dat ze dagelijks afgestompt worden door dingen waar ze zich tegen zouden moeten verzetten.

Het internet is in ieder geval een belangrijk gebruismiddel om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.

Als je als duizenden mensen bij elkaar krijgt voor een "flashmob", moet het toch ook mogelijk zijn mensen bij elkaar te krijgen voor iets dat wel belangrijk is?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-08-2003 14:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 14:02 schreef mislyd het volgende:
Het leuke is dat de Amerikaanse regering zich mateloos ergert aan de ongehoorzaamheid van kleine landjes (remember Cuba? ). Dat zien ze als een dubbele vernedering.

Het ontbreekt Europa blijkbaar aan politieke wil om ons te beschermen tegen Amerika, terwijl dat echt wel nodig is.


hoe zie je dat voor je? een soort "verenigde staten van Europa"? alsjeblieft zeg, het gaat nu al zo stroef binnen europa, laat staan wat dat gaat worden als er 1 bestuur gekozen moet worden .

en ik denk iig dat 20 "landjes" apart irritanter zijn voor de USA dan wanneer ze een groter blok zouden aanschouwen.


Bruce Banner


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-08-2003 14:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 13 augustus 2003 14:13 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
hoe zie je dat voor je? een soort "verenigde staten van Europa"? alsjeblieft zeg, het gaat nu al zo stroef binnen europa, laat staan wat dat gaat worden als er 1 bestuur gekozen moet worden .

en ik denk iig dat 20 "landjes" apart irritanter zijn voor de USA dan wanneer ze een groter blok zouden aanschouwen.

Oeh help, ik wil helemaal geen USE! Het is nu al meer dan droef genoeg met de liberalisering van Europa.
Ik zou liever wat meer Frankrijken zien, da's al. 'Just say no'.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-08-2003 14:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 augustus 2003 14:12 schreef Phriar het volgende:
Helmet, ik geloof nog steeds dat mensen gemobiliseerd kunnen worden voor dingen, ondanks dat ze dagelijks afgestompt worden door dingen waar ze zich tegen zouden moeten verzetten. Als je als duizenden mensen bij elkaar krijgt voor een "flashmob", moet het toch ook mogelijk zijn mensen bij elkaar te krijgen voor iets dat wel belangrijk is?
In mijn optiek geven de meeste mensen niet meer om dergelijke denkbeelden. Het zal ze een worst wezen, zolang het maar goed gaat met ze. Vooruit denken is echt te veel gevraagd.

Je hebt wel gelijk dat als je 1000 mensen bij elkaar kunt krijgen voor een Flash Mob stunt je ook wel iets kunt regelen voor een actie tegen Amerika.. maar ik denk dat om die mensen te verzamelen het een vereiste is dat het een echte stunt (grappig, spectaculair, aandachtstrekkend) is... als je ideeen hebt, kom maar op

Ik betwijfel echter of het boycotten van McDonalds (om het bovenstaande voorbeeld maar weer aan te halen) door de mensenmassa als spectaculair genoeg gezien wordt... ik ben bang dat de meeste mensen het veel belangrijker vinden dat zoonlief vrijdags als ie bij pa is getracteerd wordt op McDonalds.. hoeft pa ook nog eens geen boodschappen te doen en te koken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-08-2003 14:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 14:19 schreef mislyd het volgende:
Oeh help, ik wil helemaal geen USE! Het is nu al meer dan droef genoeg met de liberalisering van Europa.
Ik zou liever wat meer Frankrijken zien, da's al. 'Just say no'.


...ik schrok al


Bruce Banner


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen