|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja als je verder geen leven hebt. |
|
Lijkt me wel grappig om te zien! *lots of voices* We love you! Giant robotic dinosaur! |
|
Lol@ Gummibeer. |
|
ZM mobje doen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
haha dat is op zich best een grappig idee! |
|
Ik zet liever The Mob op. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
heersch |
|
Persoonlijk zou ik der absoluut niet aan meedoen,maar ach,niemand heeft er echt last van geloof ik... spelfout weggehaald... |
|
ik zou ook niet mee doen maar vind het wel strakke actie |
|
daar hoef je van te voren nix over af te spreken...zoals op weacken, gingen we relaxt aan een weggetje zitten en "HHAAAALLOOOOO" tegen alle vrouwen roepen in een zatte bui...en echt niet dat we daarover gemaild hadden |
|
Typisch geval van "Oh please..." Touché, pussycat! |
|
hoe laag kan je zinken.... No meat is sweater |
|
Attack of the American Über-mongolen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hahaha..idd.. Ik vind het maar een doelloos verschijnsel Don't blush when I rip you open |
|
Inderdaad, ik vind het echt onzettend STOM!!!! |
|
- ergens onverwacht en massaal verschijnen - gezamenlijk iets opvallends en origineels doen - snel verdwijnen, en niet-mobbers verbaasd achterlaten die ajax en feyenoord harde kern-gasten doen dit toch ook vaak? slaan ze elkaar ergens half-dood nadat ze via internet en gsm ergens afgesproken hebben. Oud Vuil. |
|
Alleen jammer dat deze gasten elkaars hoofden niet in elkaar rossen. Anders hadden we er wellicht nog wat aan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ach het lijkt me wel eens leuk om aan mee te doenen ze doen er niemand kwaad mee dus... van mij mogen ze "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Goeie indicatie van hoe de mens zich verveeld tegenwoordig... this user is dead |
|
Kunnen de 'mensen' die gehoor geven aan dergelijke homesexuele activiteiten geen zelfmoord-flash-mob doen? Bij Hoogovens ofzo.. UIt het niets verschenen 50 mensen in de fabriekshal, om luidkeels schreeuwend in de aluminium-smeltoven te verdwijnen, het personeel verbijsterd achterlatend.. |
|
mischien kunnen we wat organiseren? |
|
this user is dead |
|
zie boven.. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |