|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel geaf...Kom ik alleen de niet-kneuzen van ZM tegen daar.Hulde! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Bij welke vereniging dan? |
|
Goed, ik passeer ook wel eens. |
|
Welke dag ga je ineluki? |
|
De zesde, denk ik ... Misschien wel allebei de dagen ... Moet ik nog even bekijken. |
|
quote: vergeet de metalfanclan niet |
|
ik kom wel als er eens een germanen weekend is in plaats van al die allochtonen weekenden Je moeder. |
|
quote:Ik hoop dat je ook zondag komt. Lijkt me leuk om is een Wapenspraak gast tegen te komen. In ieder geval zit ik dan met allemaal heidenen. |
|
Misschien de zondag ook, dan drinken we er één |
|
Is goed |
|
Aangezien ik een kwartiertje rijden van archeon woon, ga ik er wel naartoe denk ik. Lijkt me gaaf. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Om 11 uur sta ik bij het treinstation @ Alphen a/d Rijn |
|
Archeon is wel zeer dichtbij, ik moet het nog zien. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik zal ook weer de viking uit moeten gaan hangen |
|
Mooi den heidense bierklokker komt ook |
|
Achja, moet m'n naam hooghouden he |
|
Ich sehe dich da. |
|
mag waarschijnlijk gratis naar binnen |
|
M'n broertje wil ook Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Archeon is leuk, maar ik zou dus never nooit naar een vikingweekend gaan daar, kom je aalle achterlijke zmérstegen in hun "kijk mij eens trui zijn" uitje |
|
ga maar fijn naar de Elf Fantasy fair. |
|
quote: Naar zo'n weekend zou ik idd wel eerder gaan ja. |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |