IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Viking weekend Archeon Vorige pagina | Volgende pagina
Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 12-08-2003 10:23 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Yep, I'll be there (maar dat was eigenlijk al min of meer bekend las ik...). Helaas niet blijven pitten want de dag daarvoor heb ik een bruiloft in Friesland...

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 12-08-2003 10:54 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Wel geaf...Kom ik alleen de niet-kneuzen van ZM tegen daar.Hulde!

De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 12-08-2003 11:38 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-08-2003 13:03 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2003 18:49 schreef Sarah het volgende:
is zeker weten leuk!
Heb jaren bij een middeleeuwenvereniging gezeten. 2 keer per jaar feesten en aantal keren per jaar weekendjes met romeinse of vikingse dingen daar

Bij welke vereniging dan?

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 13-08-2003 15:38 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Goed, ik passeer ook wel eens.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2003 18:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Welke dag ga je ineluki?

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 13-08-2003 18:57 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

De zesde, denk ik ... Misschien wel allebei de dagen ... Moet ik nog even bekijken.

natassja
Usericon van natassja
Posted 13-08-2003 19:17 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 10:54 schreef Ragnarok het volgende:
Wel geaf...Kom ik alleen de niet-kneuzen van ZM tegen daar.Hulde!

vergeet de metalfanclan niet

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-08-2003 21:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik kom wel als er eens een germanen weekend is in plaats van al die allochtonen weekenden

Je moeder.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2003 22:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 18:57 schreef Ineluki het volgende:
De zesde, denk ik ... Misschien wel allebei de dagen ... Moet ik nog even bekijken.
Ik hoop dat je ook zondag komt. Lijkt me leuk om is een Wapenspraak gast tegen te komen.

In ieder geval zit ik dan met allemaal heidenen.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 15-08-2003 12:46 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Misschien de zondag ook, dan drinken we er één

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-08-2003 16:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Is goed

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 15-08-2003 16:13 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Aangezien ik een kwartiertje rijden van archeon woon, ga ik er wel naartoe denk ik. Lijkt me gaaf.

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 11:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Om 11 uur sta ik bij het treinstation @ Alphen a/d Rijn

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-08-2003 11:49 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Archeon is wel zeer dichtbij, ik moet het nog zien.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-08-2003 16:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik zal ook weer de viking uit moeten gaan hangen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 16:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Mooi den heidense bierklokker komt ook

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-08-2003 16:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Achja, moet m'n naam hooghouden he

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 16:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ich sehe dich da.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 24-08-2003 17:26 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

mag waarschijnlijk gratis naar binnen

Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 24-08-2003 22:21 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

M'n broertje wil ook

Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-08-2003 22:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Archeon is leuk, maar ik zou dus never nooit naar een vikingweekend gaan daar, kom je aalle achterlijke zmérstegen in hun "kijk mij eens trui zijn" uitje

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 22:26 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

ga maar fijn naar de Elf Fantasy fair.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-08-2003 22:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:26 schreef panzerfaust het volgende:
ga maar fijn naar de Elf Fantasy fair.

Naar zo'n weekend zou ik idd wel eerder gaan ja.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 22:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:25 schreef ghoulliette het volgende:
Archeon is leuk, maar ik zou dus never nooit naar een vikingweekend gaan daar, kom je aalle achterlijke zmérstegen in hun "kijk mij eens trui zijn" uitje

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com