|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja man, voel me nu echt vèèèèèèèèt trui nu ik naar het Archeon ga |
|
Ik ga dus toch maar zondag Kijk er iig naar uit |
|
Allebei de dagen aanwezig |
|
quote: Er is in het romeinse gedeelte een stuk met slaapgelegenheid, maar volgens mij zijn er niet veel bedden. In het middeleeuwse stuk zijn ook slaapgelegenheden maar ik kan me geen bedden herinneren. Maar luchtbed en slaapzak is wel ok Je moet alleen even informeren ja hoe en waar dan kan zeg maar. In die weekeinden dat ik er was waren er plaatsen beschikbaar voor ons, maar hoe het met DIE weekenden zit weet ik niet precies. LAI LAI HEI |
|
In de Romeinse Cantina is er slaapgelegenheid, maar die is voor dit weekend al lang volgeboekt, heb ik me laten vertellen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Des zondags ben ik aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Waldkauz op 04-09-2003 16:33] |
|
ik ben er alleen zaterdag bij, maar heb er wel zin in |
|
Metalheads die naar Alphen komen... een bijzonderheid Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Komt dat zien, komt dat zien! @Ineluki: Jij zat toch bij TSwaert Der Duusternesse? Zo ja, zou jij dan zondag misschien wat exemplaren mee kunnen brengen voor de Heidevolk leden? (mag wat kosten) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ok, zal nog wat exemplaren proberen af te troggelen van Legatius. |
|
quote: Alvast bedankt, namens de rest van Heidevolk! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
"t was gezellig |
|
mooi zo. |
|
Volgend weekend weer...Ik ga in m`n viking pak die kant op....Net een nieuwe helm gekocht... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ah ,is het weer zo ver |
|
quote: Yep ....In mei naar Denemarken geweest In Ribe was een Viking festival...Ik struin ze een beetje af.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik neem aan dat je een Viking helm niet in de intertoys koopt, maar dan nu de vraag: waar wel? I am the 1%. |
|
quote: Bij de meeste fantasywinkels zijn ze te koop..Mijn vaste winkel is www.larp.nl Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat is inderdaad het mooiste van zo'n dag, lachen om hoe de mensen er allemaal rondlopen |
|
quote: Das het makkelijks..dom lachen..Zeker vreemd voor je dat mensen andere hobbies dan jij hebben. Misschien is kantklossen meer voor jou..dan kan niemand je zien Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik vind de demonstraties van o.a. Jomsvikings altijd erg gaaf, maar om nou zelf met een helm op mijn kop te gaan lopen gaat me nou een beetje ver... Een drinkhoorn voor verse mede wil ik nog over nadenken |
|
Het hele Viking gebeuren is mijn hobbie. Wat is het verschil tussen de ene hobbie en de ander?? je doe iets waar je plezier in heb. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Duidelijk teveel wicky gekeken vroeger Misschien dat ik er wel ff langswip, lijkt me wel grappig. I am the 1%. |
|
[quote]Op 27 augustus 2005 23:22 schreef stoomfiets het volgende: Duidelijk teveel wicky gekeken vroeger quote] Nee Ik heb scandinavisch bloed..Dat is mijn reden vandaar mijn nick Viking bloed Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |