IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mr.Manson riskeert 2 jaar bak Vorige pagina | Volgende pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 04-10-2001 19:34 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2001 19:07 schreef SheRa het volgende:
net als Ozzy met die vleermuis waar hij de kop vanaf zou hebben gebeten, dat zal iedereen wel kennen. Volgens mij klopt daar ook geen reet van.


Dit verhaal schijnt wel echt te zijn.
Hij heeft dit gedaan omdat hij dacht dat het een nep vleermuisje was, en dat was niet zo.


En Glenn Benton (van Deicide) schijnt een muis op het podium opgegeten te hebben.


[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 04-10-2001 19:39]


Heads I win, tails you lose


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 04-10-2001 20:16 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

jajaja.. hier komt de opheldering :

Mr. Manson is regelmatig te zien op MTV, waar hij interviews aflegt enzo. Hij is dus (niet d\naar het schijnt of whatever.. dat is gewoon zo, dat is in dat interview allemaal duidelijk te zien) een gigantisch mietje.. Hij is gek op speelgoed en koopt dus altijd een gigantische lading toys wat mijn neefje van 2 nog te kinder8ig zou vinden. Als hij echt met opzet een hondje in het publiek heeft gesmeten, dan mocht hij echt nietmeer op het podium staan.
En ja, hij is een commerciele eikel. Hij is echt.. als je die kop van hem ziet.. Blergh!
nooitnooitnooit..

Over ozzy -> Tijdens een ozzy concert kreeg iedereen altijd een rubberen vleermuis die men vervolgens op het podium smeet. Nou zat daar dus een keer een echte tussen(iemand meegenomen ofzo), en toen heeftie zijn kop eraf gebeten.. Hij d8 dat het een rubberen was, en moest gelijk naar het ziekenhuis blablabalba.. is echt gebeurt.

2. Hij heeft de kop van een duif eraf gebeten om aandacht (aand8) te krijgen voor zijn solo carriere, omdat hij geen platencontract kon krijgen. Dit op advies van zijn vrouw..


Ozzy


God hates us all ! God hates us all !


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 04-10-2001 21:16 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

dude that's sick!! .... cool!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 04-10-2001 23:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja Ozzy is natuurlijk altijd vergeven.



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 04-10-2001 23:07 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

duiven dood maken...ach, ze gaan zo vaak dood door het verkeer..vleermuizen dood maken, je doet je best maar..
maar hondjes dood maken =


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2001 2:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Manson is eikel
Ozzy is cool

End of discussion


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-10-2001 8:56 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, het zal wel, ik ben niet overtuigd.

Die meneer Benton is zowiezo aardig maf, das toch die gast met dat satanskruis op zn voorhoofd...? Je moet er maar mee rond willen lopen.

Feit is dat controversiƫle dingetjes goed zijn voor de verkoop.


Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-10-2001 9:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Hm ik heb ook hele vreemde verhalen gehoord over Alice Cooper en kippen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-10-2001 20:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Manson gevangenisstraf? Stenigen! Openbaar rotte-tomaat target! Zet hem in New York neer met een bord "I love Bin Laden" of zo! Dan wil ik eens een keer naar hem kijken voor de verandering...


Ares
Usericon van Ares
Posted 05-10-2001 20:41 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 20:40 schreef TNightmare het volgende:
Manson gevangenisstraf? Stenigen! Openbaar rotte-tomaat target! Zet hem in New York neer met een bord "I love Bin Laden" of zo! Dan wil ik eens een keer naar hem kijken voor de verandering...


Juist... niks meer aan toe te voegen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-10-2001 20:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pfff...heb hem 2x live gezien en hij doet wel erg zijn best om de brave burger tegen de schenen te schoppen...misschien vandaar dat hij nu zo extreem doet,omdat er al heel wat moet gebeuren voor iemand nog naar hem zal kijken of luisteren...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-10-2001 21:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2001 13:34 schreef Jenje het volgende:
Mr. Manson is gewoon een product van de commercie, hij provoceert geen ene ruk.
Het is een echte amerikaan, grote bek, maar geen daden, hij zit 's zondags gewoon met zijn mammie in de kerk.



Precies. Waarschijnlijk de grote boze satanskerk, waar die luierschijter zoveel als hogepriester van is. Hij is zo fout, dat hij bijna weer leuk begint te worden. Niet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-10-2001 21:54 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

zijn "look" zeg maar is ook vet gelat!!!dat uiterlijk van hem bedoel ik.kijk maar es naar de oude hoezen van David Bowie......


Suck my piss


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 06-10-2001 0:14 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht



Heads I win, tails you lose


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 06-10-2001 2:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik haat hem gewoon. En dat van die kip met Alice Cooper was was niet zijn fout. Een of andere eikel gooide die kip op 't podium en Alice flikkerde 'em gewoon terug. Geen probleem. Kan hij er wat aan doen dat het publiek van die meegaande domme mongolen zijn die onder invloed van alcohol de achterlijkste dingen doen?

Ok, ik ben zat. Maar wel eerlijk.



Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 06-10-2001 2:28 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

ik hou er neit zo van als je dierne of andere mensen wat aandoet voor publichiteit.
de meeste roddels zijn ook enorm nep of opgeblazen (gelukkig)


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-10-2001 12:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Wat is het toch heerlijk als niemand het met je eens is.


Dead things grow from deep inside...


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-10-2001 12:51 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 6 oktober 2001 2:17 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ik haat hem gewoon. En dat van die kip met Alice Cooper was was niet zijn fout. Een of andere eikel gooide die kip op 't podium en Alice flikkerde 'em gewoon terug. Geen probleem. Kan hij er wat aan doen dat het publiek van die meegaande domme mongolen zijn die onder invloed van alcohol de achterlijkste dingen doen?

Ok, ik ben zat. Maar wel eerlijk.


Wie neemt er nou een kip mee naar een concert?


the only pleasure is pain


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-10-2001 13:10 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Hmmm... Dark Funeral had (heeft) de smerige gewoonte om varkenskoppen en poten het publiek in te gooien; tegenwoordig schijnen ze dit slachtafval te krijgen van hun fans, omdat ze dat spul niet meer mogen vervoeren ivm alle veeziektes.

Dan vraag ik me af: wat wil zo'n band daar nou mee zeggen? Ik vind het nogal ziek en onnodig hoor...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-10-2001 13:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

mayhem treed ook op met koeiekoppen..


ik denk dat ze dat doen voor de aankleding....


Suck my piss


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 06-10-2001 14:41 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Tis ziek, maar ik vin het bij allebei de bands passen.
En het lijkt me ok wel reuze lache om als band met varkenskoppe en weet ik veel te gaan smijten

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-10-2001 14:44]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2001 14:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Beetje ouwe kaas; Wasp deed het vroeger al (samen met het bewerken van blote vastgebonden vrouwen met zweepjes) en GG Allin vrat z'n eigen schijt op onstage!




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 15:01 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Daar kun je van alles over zeggen, maar xXx-treem is het wel


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-10-2001 15:13 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ideetje: duw het kleutertje Manson vol explosieven (hij houdt van dingen in zijn reet steken, dus hij zal er vast van genieten) en geef em een enkeltje richting Bin Laden. Zodra die fuck zegt vliegt het hele zooitje de lucht in en zijn er weer 2 problemen opgelost

I have spoken


bla...bla...bla...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-10-2001 15:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 14:41 schreef NecRomantica het volgende:
Tis ziek, maar ik vin het bij allebei de bands passen.
En het lijkt me ok wel reuze lache om als band met varkenskoppe en weet ik veel te gaan smijten


Precies, humor! U snapt het!


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen