IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mr.Manson riskeert 2 jaar bak Vorige pagina
ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 06-10-2001 16:22 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik ben niet tegen die man, maar .. ik ga dus absoluut geen cd van hem kopen, ik download wel eens wat van em, maar t zuigt gewoon, hoor.
En dieren moet je geen pijn doen.


Ik vergiet als zeef hebben


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-10-2001 16:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 15:13 schreef Lady Rose het volgende:
ideetje: duw het kleutertje Manson vol explosieven (hij houdt van dingen in zijn reet steken, dus hij zal er vast van genieten) en geef em een enkeltje richting Bin Laden. Zodra die fuck zegt vliegt het hele zooitje de lucht in en zijn er weer 2 problemen opgelost

I have spoken


Ik vlieg wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-10-2001 18:42 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Goed plan. Ik duw em wel vol rotzooi.

Ach waar maak ik me eigelijk druk om. Maakt mij het uit wat die gast doet, als ie mij dr niet mee lastig valt. Hij komt vast aandacht te kort ofzo. Eingelijk zou ik medelijden moeten hebben met zo'n twisted soul. Maar ach het is mijn werk niet meer HA


bla...bla...bla...


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2001 1:20 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

als het waar is van dat hondje moet die manson echt dood

ik kan er echt niet tegen als ze dieren pijn doen.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 16-12-2001 1:54 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 1:20 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
als het waar is van dat hondje moet die manson echt dood

ik kan er echt niet tegen als ze dieren pijn doen.


ik ook niet (van dat dieren pijn doen)

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 16-12-2001 2:15]


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 16-12-2001 1:59 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2001 1:54 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik ook niet


dood aan alle mensen die zich Marilyn Manson noemen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 16-12-2001 2:03 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 9:10 schreef FireFox het volgende:
Hm ik heb ook hele vreemde verhalen gehoord over Alice Cooper en kippen


Klopt, dat verhaal heeft vargen al een beetje uitgelegd...Kwam idd omdat hij dacht dat elk dier met vleugels wel kon vliegen (wist hij veel dat kippen dus niet kunnen vliegen). Het publiek scheurde het kipje toen in stukjes.

Ozzy heeft verder nog een keer met zn zatte kop tegen het Alamo- momument aangepist, en bij een contract-onderhandeling een platenbaas hartstikke bezopen op zn bek gepakt (terwijl Ozzy op de tafel stond te springen, geloof ik)

En Blackie Lawless (WASP) vrat toch levende wormen op t podium?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-12-2001 20:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

manson. ehehhe.. fuck die gast.
Vind het een idoot, laat ze em maar opsluiten!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 16-12-2001 21:26 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Opsluiten??? Hoezo opsluiten?? daar heb je toch geen lol van..
Geef um maar ffkes in mijn handjuhs. Ik wed dat zelfs een vrouw van mijn kaliber um jankend op zijn knietjuhs krijgt.

(en nee, nie van ut lachen )


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-12-2001 16:47 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

zo zie je maar weer; de meeste limp bizkit slipknot kotertjes zijn ook groot fan van.... je raad het nooit: Marilyn Manson!!!
.....Goh.....


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 16:53 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 16 december 2001 2:03 schreef Blackjack het volgende:
Ozzy heeft verder nog een keer met zn zatte kop tegen het Alamo- momument aangepist, en bij een contract-onderhandeling een platenbaas hartstikke bezopen op zn bek gepakt (terwijl Ozzy op de tafel stond te springen, geloof ik)
Geweldige gozer is het ook he...



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen