|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vlieg wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goed plan. Ik duw em wel vol rotzooi. Ach waar maak ik me eigelijk druk om. Maakt mij het uit wat die gast doet, als ie mij dr niet mee lastig valt. Hij komt vast aandacht te kort ofzo. Eingelijk zou ik medelijden moeten hebben met zo'n twisted soul. Maar ach het is mijn werk niet meer HA bla...bla...bla... |
|
als het waar is van dat hondje moet die manson echt dood ik kan er echt niet tegen als ze dieren pijn doen. |
|
quote: ik ook niet (van dat dieren pijn doen) [Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 16-12-2001 2:15] |
|
quote: dood aan alle mensen die zich Marilyn Manson noemen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Klopt, dat verhaal heeft vargen al een beetje uitgelegd...Kwam idd omdat hij dacht dat elk dier met vleugels wel kon vliegen (wist hij veel dat kippen dus niet kunnen vliegen). Het publiek scheurde het kipje toen in stukjes. Ozzy heeft verder nog een keer met zn zatte kop tegen het Alamo- momument aangepist, en bij een contract-onderhandeling een platenbaas hartstikke bezopen op zn bek gepakt (terwijl Ozzy op de tafel stond te springen, geloof ik) En Blackie Lawless (WASP) vrat toch levende wormen op t podium? Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
manson. ehehhe.. fuck die gast. Vind het een idoot, laat ze em maar opsluiten! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Opsluiten??? Hoezo opsluiten?? daar heb je toch geen lol van.. Geef um maar ffkes in mijn handjuhs. Ik wed dat zelfs een vrouw van mijn kaliber um jankend op zijn knietjuhs krijgt. (en nee, nie van ut lachen ) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
zo zie je maar weer; de meeste limp bizkit slipknot kotertjes zijn ook groot fan van.... je raad het nooit: Marilyn Manson!!! .....Goh..... |
|
quote:Geweldige gozer is het ook he... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |