|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Testament!!!! ik heb die live plaat nog ergens in mijn kast staan.... Live at the DOA '87 |
|
quote: Ik heb wel begrepen dat het Stryper optreden met : Fuck Stryper..Fuck Stryper begon maar dat na een paar nummers iedereen stil was aangezien ze best heerschten... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kon destijds maar een paar nummers van stryper meepakken omdat we de trein moesten halen,maar het was een hilarisch gezicht om te zien dat net voor stryper een boel mensen vertrokken om de tuinhekjes in de buurt te slopen om daar omgekeerde kruizen van te maken.Dat is iets wat ik nooit meer vergeet!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Klopt ja,machtige plaat!!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Kewl.. ubertrueness avant le lettre |
|
DOA '87, daar ben ik toch net niet oud genoeg voor om te hebben meegemaakt. Touché, pussycat! |
|
Tof dat je dat hebt mogen meemaken! Ik was er zelf niet haha, maar ik weet wel dat deze bands er stonden: -Atomkraft -Destruction -Mad Max -Stryper -Testament -Vengeance 88 en 89 zijn ook erg sterke jaren, qua lineup http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Tja, Dynamo "Open Air" was toen nog DOA zoals dat moest! |
|
88 en 89 zijn ook erg sterke jaren, qua lineup [/quote] Klopt ja,heb ik ook nog fotoboeken van vol.Ik heb alleen 94 en 95 gemist geloof ik,en de laatste jaren ben ik niet geweest.Tis gewoon dynamo niet meer helaas... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja,toen was het nog perfect!! spelfout weggehaald... |
|
destruction op dynamo, hoe kon ik dat nou gemist hebben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: EEuuuhhh gokje;misschien omdat je toen 1 jaar oud was?? spelfout weggehaald... |
|
quote: klopt maar wat had ik er graag bij geweest "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heb Testament een jaar of twaalf later gezien, op dynamo 96,97 of 98... in 87 waren ze vast nog een stuk beter |
|
quote: Trouwens, heb je nog oude DOA shirts? |
|
quote: Alleen nog van 89 geloof ik... spelfout weggehaald... |
|
mja, ik ben daar wel geweest, geloof ik. maar ik weet er heel weinig meer van, maar dan ook heel weinig. was er ook niet iets met bijbelgooien naar stryper? '87, toen was de waterpijp erg favoriet. volgens mij heb ik dat jaar in de aanloop naar dynamo met m'n ford taunus m'n maat z'n opel total los gereden. was de intree toen een gulden? Oud Vuil. |
|
quote: destruction stond in 2000 toch ook op dynamo? dat was mijn eerste festival, was toen 16, tss dat is veel true-er dan 17 En testament speelde toen lekker ook |
|
was de intree toen een gulden?[/quote] Nee,87 was nog gratis.In 88 was de entree inderdaad een gulden.Der stond toen een emmer bij de entree om je gulden in te gooien,maar als je dat niet deed was er ook niemand die er wat van zei.Mooie tijd hoor als je het gaat vergelijken met het dynamo van nu. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe,dan ben ik even true als jou,ik ben namelijk pas in september jarig,dus ten tijde van dynamo was ik dus ook nog 16 spelfout weggehaald... |
|
sjuzed dat is wel heel vet ja, ik wil ook een euro emmer |
|
quote: *zing zing* wij zijn true *doet een dansje* |
|
quote: hahaha spelfout weggehaald... |
|
Ik was erbij !!!! Testament, Stryper , Vengeance, Destruction etc etc Nog op de parkeerplaats, en regen regen regen lol Ik was toen een jaar of 14 (moest nog 15 worden) maar ik was er wel |
|
Ik vrees dat ik toen zes was, en nog niet naar muziek luisterde... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |