IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : dynamo 87 Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 21:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

wie heeft deze nog meegemaakt??Daar stond ik dan als ventje van bijna 17.M'n eerste festival.Wat voelde ik me true(al wist destijds nog niemand wat true betekende.....)
Nog meer die daar waren??Het was het jaar met;DESTRUCTION,TESTAMENT,en STRYPER!!(kots..)

spelfout weggehaald...

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 16-08-2003 21:47 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Testament!!!! ik heb die live plaat nog ergens in mijn kast staan.... Live at the DOA '87

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2003 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 21:27 schreef varanus het volgende:
wie heeft deze nog meegemaakt??Daar stond ik dan als ventje van bijna 17.M'n eerste festival.Wat voelde ik me true(al wist destijds nog niemand wat true betekende.....)
Nog meer die daar waren??Het was het jaar met;DESTRUCTION,TESTAMENT,en STRYPER!!(kots..)

Ik heb wel begrepen dat het Stryper optreden met : Fuck Stryper..Fuck Stryper begon maar dat na een paar nummers iedereen stil was aangezien ze best heerschten...

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 21:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik kon destijds maar een paar nummers van stryper meepakken omdat we de trein moesten halen,maar het was een hilarisch gezicht om te zien dat net voor stryper een boel mensen vertrokken om de tuinhekjes in de buurt te slopen om daar omgekeerde kruizen van te maken.Dat is iets wat ik nooit meer vergeet!!

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2003 22:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 21:47 schreef ratje het volgende:
Testament!!!! ik heb die live plaat nog ergens in mijn kast staan.... Live at the DOA '87

Klopt ja,machtige plaat!!!!

spelfout weggehaald...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 23:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 21:59 schreef varanus het volgende:
het was een hilarisch gezicht om te zien dat net voor stryper een boel mensen vertrokken om de tuinhekjes in de buurt te slopen om daar omgekeerde kruizen van te maken.Dat is iets wat ik nooit meer vergeet!!

Kewl.. ubertrueness avant le lettre

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 17-08-2003 12:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

DOA '87, daar ben ik toch net niet oud genoeg voor om te hebben meegemaakt.

Touché, pussycat!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-08-2003 13:18 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Tof dat je dat hebt mogen meemaken! Ik was er zelf niet haha, maar ik weet wel dat deze bands er stonden:
-Atomkraft
-Destruction
-Mad Max
-Stryper
-Testament
-Vengeance
88 en 89 zijn ook erg sterke jaren, qua lineup

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-08-2003 13:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja, Dynamo "Open Air" was toen nog DOA zoals dat moest!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 13:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

88 en 89 zijn ook erg sterke jaren, qua lineup [/quote]

Klopt ja,heb ik ook nog fotoboeken van vol.Ik heb alleen 94 en 95 gemist geloof ik,en de laatste jaren ben ik niet geweest.Tis gewoon dynamo niet meer helaas...

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 13:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:49 schreef MBMarduk het volgende:
Tja, Dynamo "Open Air" was toen nog DOA zoals dat moest!

Ja,toen was het nog perfect!!

spelfout weggehaald...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-08-2003 14:03 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

destruction op dynamo, hoe kon ik dat nou gemist hebben

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 14:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 14:03 schreef arrebar het volgende:

EEuuuhhh gokje;misschien omdat je toen 1 jaar oud was??

spelfout weggehaald...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-08-2003 14:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 17 augustus 2003 14:09 schreef varanus het volgende:
EEuuuhhh gokje;misschien omdat je toen 1 jaar oud was??

klopt
maar wat had ik er graag bij geweest

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-08-2003 14:37 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heb Testament een jaar of twaalf later gezien, op dynamo 96,97 of 98... in 87 waren ze vast nog een stuk beter

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-08-2003 14:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 13:58 schreef varanus het volgende:
88 en 89 zijn ook erg sterke jaren, qua lineup

Klopt ja,heb ik ook nog fotoboeken van vol.Ik heb alleen 94 en 95 gemist geloof ik,en de laatste jaren ben ik niet geweest.Tis gewoon dynamo niet meer helaas...

Trouwens, heb je nog oude DOA shirts?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 15:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 14:38 schreef Valorian het volgende:
Trouwens, heb je nog oude DOA shirts?

Alleen nog van 89 geloof ik...

spelfout weggehaald...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-08-2003 15:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mja, ik ben daar wel geweest, geloof ik. maar ik weet er heel weinig meer van, maar dan ook heel weinig.

was er ook niet iets met bijbelgooien naar stryper?

'87, toen was de waterpijp erg favoriet. volgens mij heb ik dat jaar in de aanloop naar dynamo met m'n ford taunus m'n maat z'n opel total los gereden.

was de intree toen een gulden?

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 15:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 14:03 schreef arrebar het volgende:

destruction stond in 2000 toch ook op dynamo?
dat was mijn eerste festival, was toen 16, tss dat is veel true-er dan 17 En testament speelde toen lekker ook

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 16:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

was de intree toen een gulden?[/quote]

Nee,87 was nog gratis.In 88 was de entree inderdaad een gulden.Der stond toen een emmer bij de entree om je gulden in te gooien,maar als je dat niet deed was er ook niemand die er wat van zei.Mooie tijd hoor als je het gaat vergelijken met het dynamo van nu.

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 16:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 15:58 schreef ghoulliette het volgende:
destruction stond in 2000 toch ook op dynamo?
dat was mijn eerste festival, was toen 16, tss dat is veel true-er dan 17 En testament speelde toen lekker ook

Hehe,dan ben ik even true als jou,ik ben namelijk pas in september jarig,dus ten tijde van dynamo was ik dus ook nog 16

spelfout weggehaald...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjuzed dat is wel heel vet ja, ik wil ook een euro emmer

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:02 schreef varanus het volgende:
Hehe,dan ben ik even true als jou,ik ben namelijk pas in september jarig,dus ten tijde van dynamo was ik dus ook nog 16

*zing zing* wij zijn true *doet een dansje*

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 16:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:02 schreef ghoulliette het volgende:
*zing zing* wij zijn true *doet een dansje*

hahaha

spelfout weggehaald...

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 18-08-2003 11:44 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ik was erbij !!!!

Testament, Stryper , Vengeance, Destruction etc etc

Nog op de parkeerplaats, en regen regen regen lol

Ik was toen een jaar of 14 (moest nog 15 worden) maar ik was er wel

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-08-2003 11:48 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vrees dat ik toen zes was, en nog niet naar muziek luisterde...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com