IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : dynamo 87 Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-08-2003 11:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik had het laatst met een vriend van me over een festival uit 1986 waar 'ie was geweest, met Laaz Rockit, Angelwitch en ook Stryper. Was dat Monsters of Rock zeker. Ik ben pas rond 1988 naar concerten gegaan, in Sheltur in Brunssum, toen leefde metal echt. Sodom, Death, Wehrmacht, Tankard, Overkill, Vader, Pestilence, Autopsy etc. Allemaal eind jaren 80 opgetreden in Sheltur of Unitas. Daar heb ik geloof ik ook wel eens een paar keer Speedica gezien, die eerste band met Marcel Coenen. Mijn eerste festival was Dynamo '95.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2003 11:58 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Vader? In '88 al?

Is "The Ultimate Incantation" niet van '92, ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-08-2003 12:01]

Touché, pussycat!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-08-2003 12:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 11:58 schreef Sporty Voleg het volgende:
Vader? In '88 al?

Is "The Ultimate Incantation" niet van '92, ofzo?

Ik geloof dat ik hun rond 1990 heb gezien hoor, samen met Pestilence en Autopsy. Ik zou me kunnen vergissen. Het was nog niet 1992 voor mijn gevoel.

Edit:
Even wat gegoocheld, het debuut van Vader is uit '93, maar ze bestonden al sinds '86.
Het zou kunnen dat het Grave, Pestilence en Autopsy waren. Pestilence en Autopsy weet ik nog 100% zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 18-08-2003 12:23]

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-08-2003 12:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik heb een tape van "the Ultimate bla" (uit Polen) en daar staat '92 op. Is de cd hier dan later uitgebracht, ofzo?

Touché, pussycat!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-08-2003 12:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Pssssst ontopic

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 18-08-2003 12:43 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 12:41 schreef Elfensteen het volgende:
Pssssst ontopic

grootheidswaanzin, herr Elfensteen?

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 18-08-2003 13:01 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Doe eens niet zo gay aa-uu-bee.

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 18-08-2003 13:02 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 13:01 schreef ilyc het volgende:
Doe eens niet zo gay aa-uu-bee.

ik?
hm, ik heb geen recht van spreken in dit topic, volgens mij was ik amper geboren toen...

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com